1990 Chrysler Voyager

Voyager

  • 2005 telén találtunk rá egy autókereskedésben. Akkor még megvolt az Alfa Romeonk, amit meghirdettünk. Hamar elhatároztuk, hogy megszerezzük. decemberre már el is hoztuk. Az akksit egyből ki kellett cserélni, mert egy harmat gyenge lófing próbálta megforgatni a 3000-res blokkot. A gumik már-már slickhez hasonlítottak. Szerintem direkt azokkal adták el.

  • Perspektiv

    Négy éve vagyok tulajdonosa ennek a remek amerikai vasnak. Nagy és kényelmes. Jól vezethető. A fordulékonysága nem a legtutibb, de hát ez nem gokart :). Amikor hozzám került a sárvédőívek a toló ajtó és a hátsó ajtó alját ette a rozsda rendesen. Ja meg a küszöbök :) Tenyérnyi lyukak meredtek rám. Gabi karosszériás haver szépen kilakatolta. Most kapott színt, szóval egész szépen néz ki. A hátsó fékdob és a hátsó kerékcsapágy is megújult hozzáérő kezek alatt (Janinak haverom faterjának köszönet) . Kipufogó dobot javíttattam mivel elég nascar-os :) hangon pörgött. Az AC pumpa pedig szívatott rendesen. Szar volt mikor hozzákerült a vas. Általában működött aztán mikor leálltam nem akart indulni. Csak egy órával később. :) Legutóbb a vizet forralta, kellett neki egy jó szelepsapka.
    A tetőkárpit javítással még adós vagyok magamnak. Lóg rendesen mintha föggöny lenne :).

  • Jó hosszú mi?

    Néztem mostanság, hogy mintha nem világítana rendesen a fényszóró. Vettem egy pár H4-es izzót, hogy kicserélem. Szegény régiek kezdték feladni. Most hogy a kasztni és a festés rendben van új dolgokon töröm a fejem. Jövőbeni tervekben szerepel egy xenon szett beszerzése. Valamint Plymouth hűtőmaszk és fényszórók. Nagyon tetszenek, jobban illenek a kocsira.

  • A Voyager.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére