Az autó 2010.07.30-én került a tulajdonomba. Néhány optikai javítani való van rajta , de nem vészes. Összeségében az autó tetszik , szeretném gyári állagát megőrizni. A javításokról késöbb beszámolok.
1989 Chevrolet Beretta A fegyver
Beretta
-
-
A hibák képekben.
-
-
A piros dísz csík hiánya az elején.
-
És a hátulján.
-
A Mester általános ellenörzés után a következöket cserélte ki: motorolaj+szürő, váltóolaj+szürő, levegőszürő, hütőradiátor leeresztőcsavar ajzat.Mikrokapcsoló tisztitás, beállitás. Leellenörizte a fékszerkezetek állapotát mind a 4 keréken.
-
Aminek a legjobban örültem hogy , végre amerikásan világít az első helyzetjelzö is. Természetessen sárgán világít ezt a kép anyira nem adja vissza.A felsorolt hibák megszüntek, ezenkivül vissza van még a négy lengéscsillapító cseréje. Erröl késöbb beszámolok.
-
Nagy örültem neki , hogy egypár elektromos hibát is orvosolt. A váltókonzolom állásai láthatóvá váltak sötétbe is.
-
A tükör problémám megoldódott, Tamás küldött egyet Miskolcról. Köszönöm !
-
A motorháztetőn egy kisebb \"kőfelverődés\" vagy talán tégla?:-)
-
A szőnyegre is ráfér egy nagy generál.
-
-
A fedélzeti műszerek.
-
Csikó mesternél járam ,mert folyatott az új! hütőm,hidegen D állásba nem kapcsolt 1-est a váltó. P állásba nem indult a motor, valami mikrokapcsoló miatt.
-
Indul a projekt. Kezdésnek a dísz csíkot cseréltem-pótóltam körbe az autón.
-
-
-
Ezt a képet az összhatás miatt,szerintem nagyon jó lett még sportosabbá téve az autót. (Kössz Tomi!)
-
A szőnyeg kimosva,a koptató potólva.
-
Történt egy kis malör. Az autóm egész nap a napon állt,mikor nyitom az ajtót hát látom , hogy a tükör a földön hever. A nagyobbik baj az , hogy a tükörlap össze törött. :-( Ha esetleg valakinek van egy felesleges tükörlapja vagy tükörje azt megköszönném. (Privátba egyeztetünk) Elöre is köszi.
-
Teszek fel néhány képet.
-
-
-
-
Az utastér-elöl
-
Az utastér-hátul
-
Minap arra lettem figyelmes , hogy a vezetőülés elötti szőnyeg csupa víz.
-
A pedáloktól az ülés vonaláig tocsogott a vízben a padlókárpít. A küszöblécet levettem padlókárpítot felhajtotam,de lyukat nem találtam ahol bejöhet a víz. A kárpít alatt lévő 1cm vastag filcből kb. 3 dl vízet csavartam ki. Ha valaki találkozott már ilyennel vagy van tipp
, hogy hol jön be a víz kérem irja meg nekem. Csak itt vízes a padlókárpít sehol máshol az autóban. -
Elkezdödött a fútómű felujítása Csikó mester mühelyében.
A lengéscsillapítók cseréjével kezdődőtt a műveletek sora.Mind a négy gátlóra ráfért már a csere,mert az idő vas foga kikezdte mindegyiket. Ilyen volt . -
Ilyen lett.
-
Kiszerelve igy néz ki , azért kapott az élettől az elmúlt 20 év alatt.
-
Hátúl még rosszab a helyzet mint elől. A csillapítás a nullával volt egyenlő. Ilyen volt.
-
Ilyen lett.
-
Az első gátlok cseréjénél fény derűlt arra , hogy a talpas gömbfejek sincsenek jó börben. Cserélve lettek.Ilyen lett.
-
2010.11.24.A mai napon beállították a fútóművet és felkerültek az új téli gumik is az autóra. Az alkatrészek cseréje és a beállítások elvégzése után , az autó sokkal stabilabban, megbízhatóbban viselkedik az úton, ezáltal előtérbe hozható sportos mivolta a vezetés terén.
-
Ezt már nem tudtam szó nélkül hagyni. Az elmúlt pár hónapban több tízezret költöttem a gányolás miatt keletkezett hibák kijavítására. A mellékelt képen jól látszik , hogy azért még vannak SZAKemberek . Az autó elöző gazdája nyugodt szívvel hordta a SZAKSZERVÍZNEK(nem márkaszervíz) vélt helyre , ahol készségessen javították az autóját és erről részletes számlát is adtak . Ez a JAVÍTÁS !!! majdnem 10000 Ft.-ba került a számla szerint (még jó hogy megkaptam a javítási számlákat)biztos drága a bilincs a barkácsboltban azért ennyi a számla.
-
Ja ha valaki nem ismerte volna fel az alkatrészt , ez egy amerikai tipusú akkumlátor sarú , a képen látható modon volt rögzítve az autó kábeleihez és egy jó nagy adag szigetelő szalaggal körbetekerve , hogy jól nézzen ki és mindez egy gégecsőbe elrejtve .Gratulálok a készítőjének.
-
A tél beállta elött sort kerítettem a korrozió védelemre. Az autó elözö gazdája ismét kedvenc "szak" mühelyébe vitte az autót, küszöb cserére , ami nem sikerült valami jól . Na mindegy ! A kályhaezüstöt lecsiszoltuk, majd Car System alvázvédővel az mindkét küszöböt lefújtuk !
-
A müvelet jól sikerült ( Köszi Zsolti!), az összeszerelésröl is teszek fel majd pár képet !
-
A jelenlegi állapot .
Végre tudtam szerezni megfelelő méretű acélfelnit a téligumikhoz. A dízstárcsát saját elképzeléseim alapján készítettem. -
A tetőkárpit cseréje időszerű volt, az évek alatt megfáradt rendessen . Ilyen volt:
-
Ilyen lett:
-
A napellenző (javított)! Ilyen volt:
-
Szakipari műremek !
-
Ilyen lett:
-
A könyöklő is kapott új bőrt.
-
Végre "normális" méretű rendszám ! (kössz Coupe)
-
-
Végre elkészült !
A gyári felni front polírozva, selyemfekete küllökkel. -
Az összhatás.
-
-
Megszereztem !
Most már 1:25-ben is megvan ! :)
Hozzászólások
Frankó! Végre öszejött a vas! Legyen sok örömöd benne!
(-:
Basszus! Ez egy Beretta GTU??? A legfaszább változat, azt ugye tudod?
Üdv Dody!
Jó kis járgány, nem csak napira!
Köszi itt is, hogy az első talit nálunk tartottátok!
Nagyon durva a chevy.Sok sikert hozzá.
Nagyon szép kis autó ez.Nekem nagyon tetszik és látom egyre jobban szépül.
Látom végre teljesen készen van a verda :)
Világ legjobb Berettája . :) Gratula,sok mérföldet.
Szépen fehérlik az új festéssel és polírral! :) Akár a kezdőképedet is lecserélhetnéd egy frissre, nem? :)
Sok örömet hozzá! :)
fasza lett!
Szép lett nagyon. Én is Szf.vári vagyok, szoktam látni a kocsid a panel parkoló előtt. Látszik a törődés, és a hazafiasság. Igaz kisebb kategória, de igen ezen még mindig látszik kivül-belül, hogy amerikai kocsi.
Szép lett Dody gratula hozzá :) végre már jó látni,hogy nem csak én vagyok Berettás itt a V8-on :) remélem egyszer össze futunk valahol :)