1989 Chevrolet Beretta A fegyver

Beretta

  • Az autó 2010.07.30-én került a tulajdonomba. Néhány optikai javítani való van rajta , de nem vészes. Összeségében az autó tetszik , szeretném gyári állagát megőrizni. A javításokról késöbb beszámolok.

  • A hibák képekben.

  • A piros dísz csík hiánya az elején.

  • És a hátulján.

  • A Mester általános ellenörzés után a következöket cserélte ki: motorolaj+szürő, váltóolaj+szürő, levegőszürő, hütőradiátor leeresztőcsavar ajzat.Mikrokapcsoló tisztitás, beállitás. Leellenörizte a fékszerkezetek állapotát mind a 4 keréken.

  • Aminek a legjobban örültem hogy , végre amerikásan világít az első helyzetjelzö is. Természetessen sárgán világít ezt a kép anyira nem adja vissza.A felsorolt hibák megszüntek, ezenkivül vissza van még a négy lengéscsillapító cseréje. Erröl késöbb beszámolok.

  • Nagy örültem neki , hogy egypár elektromos hibát is orvosolt. A váltókonzolom állásai láthatóvá váltak sötétbe is.

  • A tükör problémám megoldódott, Tamás küldött egyet Miskolcról. Köszönöm !

  • A motorháztetőn egy kisebb \"kőfelverődés\" vagy talán tégla?:-)

  • A szőnyegre is ráfér egy nagy generál.

  • A fedélzeti műszerek.

  • Csikó mesternél járam ,mert folyatott az új! hütőm,hidegen D állásba nem kapcsolt 1-est a váltó. P állásba nem indult a motor, valami mikrokapcsoló miatt.

  • Indul a projekt. Kezdésnek a dísz csíkot cseréltem-pótóltam körbe az autón.

  • Ezt a képet az összhatás miatt,szerintem nagyon jó lett még sportosabbá téve az autót. (Kössz Tomi!)

  • A szőnyeg kimosva,a koptató potólva.

  • Történt egy kis malör. Az autóm egész nap a napon állt,mikor nyitom az ajtót hát látom , hogy a tükör a földön hever. A nagyobbik baj az , hogy a tükörlap össze törött. :-( Ha esetleg valakinek van egy felesleges tükörlapja vagy tükörje azt megköszönném. (Privátba egyeztetünk) Elöre is köszi.

  • Teszek fel néhány képet.

  • Az utastér-elöl

  • Az utastér-hátul

  • Minap arra lettem figyelmes , hogy a vezetőülés elötti szőnyeg csupa víz.

  • A pedáloktól az ülés vonaláig tocsogott a vízben a padlókárpít. A küszöblécet levettem padlókárpítot felhajtotam,de lyukat nem találtam ahol bejöhet a víz. A kárpít alatt lévő 1cm vastag filcből kb. 3 dl vízet csavartam ki. Ha valaki találkozott már ilyennel vagy van tipp
    , hogy hol jön be a víz kérem irja meg nekem. Csak itt vízes a padlókárpít sehol máshol az autóban.

  • Elkezdödött a fútómű felujítása Csikó mester mühelyében.
    A lengéscsillapítók cseréjével kezdődőtt a műveletek sora.Mind a négy gátlóra ráfért már a csere,mert az idő vas foga kikezdte mindegyiket. Ilyen volt .

  • Ilyen lett.

  • Kiszerelve igy néz ki , azért kapott az élettől az elmúlt 20 év alatt.

  • Hátúl még rosszab a helyzet mint elől. A csillapítás a nullával volt egyenlő. Ilyen volt.

  • Ilyen lett.

  • Az első gátlok cseréjénél fény derűlt arra , hogy a talpas gömbfejek sincsenek jó börben. Cserélve lettek.Ilyen lett.

  • 2010.11.24.A mai napon beállították a fútóművet és felkerültek az új téli gumik is az autóra. Az alkatrészek cseréje és a beállítások elvégzése után , az autó sokkal stabilabban, megbízhatóbban viselkedik az úton, ezáltal előtérbe hozható sportos mivolta a vezetés terén.

  • Ezt már nem tudtam szó nélkül hagyni. Az elmúlt pár hónapban több tízezret költöttem a gányolás miatt keletkezett hibák kijavítására. A mellékelt képen jól látszik , hogy azért még vannak SZAKemberek . Az autó elöző gazdája nyugodt szívvel hordta a SZAKSZERVÍZNEK(nem márkaszervíz) vélt helyre , ahol készségessen javították az autóját és erről részletes számlát is adtak . Ez a JAVÍTÁS !!! majdnem 10000 Ft.-ba került a számla szerint (még jó hogy megkaptam a javítási számlákat)biztos drága a bilincs a barkácsboltban azért ennyi a számla.

  • Ja ha valaki nem ismerte volna fel az alkatrészt , ez egy amerikai tipusú akkumlátor sarú , a képen látható modon volt rögzítve az autó kábeleihez és egy jó nagy adag szigetelő szalaggal körbetekerve , hogy jól nézzen ki és mindez egy gégecsőbe elrejtve .Gratulálok a készítőjének.

  • A tél beállta elött sort kerítettem a korrozió védelemre. Az autó elözö gazdája ismét kedvenc "szak" mühelyébe vitte az autót, küszöb cserére , ami nem sikerült valami jól . Na mindegy ! A kályhaezüstöt lecsiszoltuk, majd Car System alvázvédővel az mindkét küszöböt lefújtuk !

  • A müvelet jól sikerült ( Köszi Zsolti!), az összeszerelésröl is teszek fel majd pár képet !

  • A jelenlegi állapot .
    Végre tudtam szerezni megfelelő méretű acélfelnit a téligumikhoz. A dízstárcsát saját elképzeléseim alapján készítettem.

  • A tetőkárpit cseréje időszerű volt, az évek alatt megfáradt rendessen . Ilyen volt:

  • Ilyen lett:

  • A napellenző (javított)! Ilyen volt:

  • Szakipari műremek !

  • Ilyen lett:

  • A könyöklő is kapott új bőrt.

  • Végre "normális" méretű rendszám ! (kössz Coupe)

  • Végre elkészült !
    A gyári felni front polírozva, selyemfekete küllökkel.

  • Az összhatás.

  • Megszereztem !
    Most már 1:25-ben is megvan ! :)

Hozzászólások

  1. Hatyi  - 2010. július 31. 09:02

    Frankó! Végre öszejött a vas! Legyen sok örömöd benne!
    (-:

  2. pisti  - 2010. augusztus 1. 16:20

    Basszus! Ez egy Beretta GTU??? A legfaszább változat, azt ugye tudod?

  3. Unicumtomi  - 2010. augusztus 2. 21:00

    Üdv Dody!

    Jó kis járgány, nem csak napira!
    Köszi itt is, hogy az első talit nálunk tartottátok!

  4. vpeti  - 2010. augusztus 5. 14:38

    Nagyon durva a chevy.Sok sikert hozzá.

  5. NaNo  - 2010. szeptember 7. 19:06

    Nagyon szép kis autó ez.Nekem nagyon tetszik és látom egyre jobban szépül.

  6. Rilly  - 2010. november 27. 15:58

    Látom végre teljesen készen van a verda :)

  7. gab77  - 2013. május 18. 17:31

    Világ legjobb Berettája . :) Gratula,sok mérföldet.

  8. Rilly  - 2013. május 26. 16:36

    Szépen fehérlik az új festéssel és polírral! :) Akár a kezdőképedet is lecserélhetnéd egy frissre, nem? :)
    Sok örömet hozzá! :)

  9. alien576  - 2013. június 6. 11:27

    fasza lett!

  10. Mark KW 1985  - 2013. július 19. 22:13

    Szép lett nagyon. Én is Szf.vári vagyok, szoktam látni a kocsid a panel parkoló előtt. Látszik a törődés, és a hazafiasság. Igaz kisebb kategória, de igen ezen még mindig látszik kivül-belül, hogy amerikai kocsi.

  11. Tucsok  - 2015. március 9. 11:18

    Szép lett Dody gratula hozzá :) végre már jó látni,hogy nem csak én vagyok Berettás itt a V8-on :) remélem egyszer össze futunk valahol :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére