2013 Január
Megkezdődött az autó felújítása, első körben a kaszni javítása.
1989 Chevrolet Beretta A fegyver
2013. BERETTA RELOAD - A fegyver újratöltve
-
-
-
Az idő vasfoga kikezdte egypár helyen
-
-
A legtöbbet kapot rész így nézett ki.
-
-
Ilyen lett, homokolás, porfestés után .
-
A motorháztetőn lévő kőfelverődés is javítva lett.
-
-
A kipufogó is megérett a cserére.
-
Gyárit rendeltünk .
-
Ilyen lett.
-
Alulnézetből
-
A kasznin minden kerékjárati ívet javítani kellet.
-
Minden leszedett fém alkatrész homokolva lett.
-
-
-
Porfestést is kaptak a darabok.
-
-
Ismét szakműhely által szerelt alkatrészt találtunk !
A lámpatartó konzol szétfűrészelve ! Miért ??? -
Üvegszállal összerakva, most stabil !
-
Az összes problémás rész ki lett hegesztve, valamint teljes alvázvédelmet kapot az autó.
Köszönet érte Attilának, a precíz és szakszerű munkájáért. -
A második körben a fényezőhöz került az autó.
-
Az összes műanyag elem homokolva került a műhelybe .
-
-
A kaszni becsiszolva.
-
-
-
-
A fényezés előtt bakra verve.
-
-
-
-
Az új fénnyel
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Köszönet érte Tibi barátomnak, profi fényezés és polírozásért. Haver :)
-
A harmadik körben a hengerfejes motor felújítása, valamint az autó összeszerelése kezdődött.
Ilyen volt ! -
A Donor Szolnokról érkezett, köszönet érte Sanyinak Csákvárról.
-
Amire szükség volt.
Elötte -
-
-
Ilyen lett utánna, homokolva, polírozva.
-
Besíkolva, tömítések cserélve!
-
Csak úgy , mert jó!
-
Porfestve
-
Egy újjabb talány, (már meg sem lepődünk) miért kellet a fűtés rendszer egyik csövét pasztával eltömíteni ?
-
A hengerfejezés
-
-
Lehetőség nyilt a fűtésbox leszereléséhez, ugyan is klimát használva, állandó köhögés tört rám.
Rengeteg szennyeződés volt a boxba, ez okozta problémát. -
Ilyen lett ! :)
-
A komplett szett !
-
-
-
-
-
-
A szelepfedeleket és szívótekő tetejét megbolondítotuk egykis Chevy Orange-val.
-
A kipufugó hőálló szürkét kapott
-
Szerintem tuti lett, ez a polír-narancs kombó! :)
-
Ilyen lett !!!
-
Köszönet a MULTIDEKOR TEAM-nek, a méretazonos logók elkészítéshez.
-
-
A díszlécek 3M ragasztóval lettek visszarakva.
-
-
Legjobb kép !!!
-
A rendszám ismét új helyre került.
(Háttérbe megbúvó bátyus) -
A végeredmény magáért beszél !
Szeretném ilyen állapotban megőrizni az utókor számára !
Ezer köszönetem és mély tiszteletem Csikó Mester-nek, az aprólékos, mindennre kiterjedő, precíz munkájáért!
Szeretnék sok-sok kilométert megtenni, sok éven át! -
A polírozott hátsó lámpa nagyon ütös lett! (Köszi Tibi)
-
A hiányzó tűzfal takaróelem is a helyére került. Köszönet érte Raktáros forumtársnak !
-
Egy kis plussz.
Ez a típus az 1990-es Indianapolis 500 versenyen felvezető autó volt, ennek tiszteletére készítettek ilyen felírattal rendelkező típusokat is .
Kiprobáltam, hogy milyen vele az autó de eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptam, ezért így hagyom .
Hozzászólások
Frankó! Végre öszejött a vas! Legyen sok örömöd benne!
(-:
Basszus! Ez egy Beretta GTU??? A legfaszább változat, azt ugye tudod?
Üdv Dody!
Jó kis járgány, nem csak napira!
Köszi itt is, hogy az első talit nálunk tartottátok!
Nagyon durva a chevy.Sok sikert hozzá.
Nagyon szép kis autó ez.Nekem nagyon tetszik és látom egyre jobban szépül.
Látom végre teljesen készen van a verda :)
Világ legjobb Berettája . :) Gratula,sok mérföldet.
Szépen fehérlik az új festéssel és polírral! :) Akár a kezdőképedet is lecserélhetnéd egy frissre, nem? :)
Sok örömet hozzá! :)
fasza lett!
Szép lett nagyon. Én is Szf.vári vagyok, szoktam látni a kocsid a panel parkoló előtt. Látszik a törődés, és a hazafiasság. Igaz kisebb kategória, de igen ezen még mindig látszik kivül-belül, hogy amerikai kocsi.
Szép lett Dody gratula hozzá :) végre már jó látni,hogy nem csak én vagyok Berettás itt a V8-on :) remélem egyszer össze futunk valahol :)