Ha már meg újult a V8car, frissítem a garázst is. Sok minden történt, és sok minden ki lett cserélve az autón. Hátsó híd, fékek, lengés csillapító, küszöbök. vízpumpa, stb. A motor néha picit csörög, aktuális a patron csere. A váltó haldoklik, néha villog az OD lámpa. Már kiderítettem, konverter probléma. Még nem tudom hogy ráköltsem-e az autó értékét, vagy vegyek másikat? Jelenleg Finnországban van. Került bele blokk fűtés. Itt elkel. El szált a fűtésem, elvittem klímáshoz kipucoltatni, de nem javult meg. Kiderült, típushiba. A kesztyűtartó mögött a terelőlapát egy idő után feladja és eltörik. A motor csak a tengelyt forgatja, és nem a lapátot. Így nem állítható a hőfok. Javítani nem lehet, csak komplett fűtőegység csere. Most már öreg autó, és sok hibája van(lesz), de szeretem.

Hozzászólások
2010 nyarán vettem. Kellett egy nagyobb. A NAAF-on már ott voltam. Vannak hibái (még).