1997 Ford Explorer

Explorer

  • Ha már meg újult a V8car, frissítem a garázst is. Sok minden történt, és sok minden ki lett cserélve az autón. Hátsó híd, fékek, lengés csillapító, küszöbök. vízpumpa, stb. A motor néha picit csörög, aktuális a patron csere. A váltó haldoklik, néha villog az OD lámpa. Már kiderítettem, konverter probléma. Még nem tudom hogy ráköltsem-e az autó értékét, vagy vegyek másikat? Jelenleg Finnországban van. Került bele blokk fűtés. Itt elkel. El szált a fűtésem, elvittem klímáshoz kipucoltatni, de nem javult meg. Kiderült, típushiba. A kesztyűtartó mögött a terelőlapát egy idő után feladja és eltörik. A motor csak a tengelyt forgatja, és nem a lapátot. Így nem állítható a hőfok. Javítani nem lehet, csak komplett fűtőegység csere. Most már öreg autó, és sok hibája van(lesz), de szeretem.

Hozzászólások

  1. konyak6  - 2011. február 27. 20:03

    2010 nyarán vettem. Kellett egy nagyobb. A NAAF-on már ott voltam. Vannak hibái (még).


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére