1990 Pontiac Grand Prix LE

Grand Prix

  • A kocsit 2010. október végén vettem, eléggé elfáradt állapotban. Kívül-belül iszonyatosan koszosan. Szépen lassan közel három hónapig készültek a javítási munkálatok. Cserélve lett az összes fékbetét, olajszűrő, olaj, légszűrő, légszűrő cső, gyertyák, aksi saruk, ablaktörlők, klíma kompresszor, sok egyéb apróság, főleg elektromosság. Kapott továbbá 4 új téli gumit, illetve fel lett újítva a tank, mert lyukas volt és pár nap alatt elfolyt belőle a nafta. A gyári rádióhoz keresnék kódot, mert a kocsi gyári könyvében nincs benne, illetve gyári antennát. Ami még nem működik az a jobb oldali elektromos ablak, mert eltört egy kis műanyag alkatrész meg a klímát tölteni kellene. Három napos takarítás után egész jó lett.
    A belső olyan, mint egy megkímélt egy-két éves kocsié. A bőr kormány jó tapintású, a plüss ülések kényelmesek és elég tartósak.

  • Tudom perverz vagyok, de nekem eléggé bejön ez kis gép! (Mondjuk lemértük és pont 5 méter hosszú:))

  • A bőr kormány sincs péppé kopva, mint a többi 250e km-t futott 21 éves kocsikban, szívta is a turtle bőrápolót rendesen!

  • A bal első belső kilincs le van törve, ezt is pótolni kell, ha van esetleg valakinek van egy felesleges, akkor azt megköszönném.

  • Hátul, pedig olyan, mint egy survivor, szinte új minden, nincsenek kopások.

  • A multi kormány és a gyári rádió istenkirály eléggé retro hangulat. Ezen nem is szeretnék változtatni. Kódot keresek!

  • A kárpitok is épek, szépek, külön jó hangulatot ad a beltérben fel-feltűnő grand prix felirat.

  • Könyöklő is dukál, belül nagy pakolható és meg vannak az öv csatok műanyagai, ami ilyen korban már elég ritka. Lehet, hogy az előző tulajok nem nagyon használták az öveket.)

  • Hátsó fertály. Kényelmes, van hely, pedig az első ülések maxon hátra vannak tolva.

  • Kicsit lóg hátul a tetőkárpit ha végre jó idő lesz megcsinálom...

  • A belső visszapillantó is eredeti, jó tudom, de nem volt itthon Pontiacos illatosító!:)) A régi Nokia kihangosítót nem veszem ki, inkább veszek hozzá egy 7110-est.

  • A legnagyobb talán az, hogy a kesztyűtartó számzáras!!!

    Már ezért megérte megvenni.)

  • Sportos na.

  • A hátuljához nem fértem hozzá rendesen a fotóhoz. Amit lehetett azt kasztnin is kijavítottam.

  • Grand Prix.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére