Hajrá, remélhetőleg nincs túl nagy gondja. Nekem már az is fura, hogy gondja van, nem ismerek senkit, akinek ne menne a jó öreg 302-es motor :) A gyári karbit nem feltétlen erőltetném, mindenki szidja, bár nekem asszem az van, és rendesen működik. De keresd Chromlo fórumtársunkat, szerintem nála még válogatni is lehet a kéttorkú Motorcraftokból :) Aztán tavaszra-nyárra legyen készen, legkésőbb Ford Majálison látni szeretnénk! A fényezést meg egyelőre hagyd ahogy van, majd kanári lesz a beceneve, oszt jóvan.
Azé az az 5W30 kicsit erős lesz Viccen kívül, ben, minimum 10-40, jó az télen is ha véletlenül megy, de szerintem sokak álláspontját közvetítem, ha a 20-50-et javaslom. Főleg, ha csak nyári üzem lesz. A fékhez meg rendelj a betétek (és esetleg tárcsák mellé) pucuka szettet is mindenképp előre-hátra (de főleg hátra, a rugók közül könnyen lehet hogy eltört egy-kettő), fillérekbe kerül. A dobot én szabályoztattam, űberfasza lett a fékem. Ami ebből nagyobb tétel, az a tárcsa, ha kell bele.
Ajjaj akkor most ez az olaj nem nyert. Boltban ajánlottak ilyet mondván öreg autó, állítólag hidegen hígabb, hamarabb fölkapja a motor és hamarabb van rendes olajnyomás is, meg állítólag kevésbé eszi. Na mindegy, majd kap másikat. Köszönöm hogy szóltál, jó tudni ilyen dolgokat.
Hozzászólások
Gratulálok a mustanghoz! Várjuk a képeket! Ez a debrecenből való sárga stang?
Köszi! Igen, ez az a hírhedt-sárga mustang debrecenből.
Nekem bejön! Remélem minden úgy sikerül ahogyan szeretnéd! Sok sikert!
Hajrá, remélhetőleg nincs túl nagy gondja. Nekem már az is fura, hogy gondja van, nem ismerek senkit, akinek ne menne a jó öreg 302-es motor :) A gyári karbit nem feltétlen erőltetném, mindenki szidja, bár nekem asszem az van, és rendesen működik. De keresd Chromlo fórumtársunkat, szerintem nála még válogatni is lehet a kéttorkú Motorcraftokból :) Aztán tavaszra-nyárra legyen készen, legkésőbb Ford Majálison látni szeretnénk! A fényezést meg egyelőre hagyd ahogy van, majd kanári lesz a beceneve, oszt jóvan.
Regebben en is nezegettem, nagyon szep vasat lehet faragni belole. Gratula hozza es kitartast.
Köszi mindenkinek a bíztatást, jókívánságokat! Tényleg nem volt nagy baja, már indul szerencsére.
Azé az az 5W30 kicsit erős lesz
Viccen kívül, ben, minimum 10-40, jó az télen is ha véletlenül megy, de szerintem sokak álláspontját közvetítem, ha a 20-50-et javaslom. Főleg, ha csak nyári üzem lesz. A fékhez meg rendelj a betétek (és esetleg tárcsák mellé) pucuka szettet is mindenképp előre-hátra (de főleg hátra, a rugók közül könnyen lehet hogy eltört egy-kettő), fillérekbe kerül. A dobot én szabályoztattam, űberfasza lett a fékem. Ami ebből nagyobb tétel, az a tárcsa, ha kell bele.
Ajjaj akkor most ez az olaj nem nyert. Boltban ajánlottak ilyet mondván öreg autó, állítólag hidegen hígabb, hamarabb fölkapja a motor és hamarabb van rendes olajnyomás is, meg állítólag kevésbé eszi. Na mindegy, majd kap másikat. Köszönöm hogy szóltál, jó tudni ilyen dolgokat.
Nagyon szép Mustang,kitartás.
Ilyen volt az elso gepem csak piros.Jo kis joszag!Ha jol megcsinalod,meghalalja!Sok szerencset hozza.
Faja a gép! Mielőtt megtaláltam a Pontiac-emet, én is nézegettem. Hajrá! Sok kellemes kilométert!
Köszi a jókívánságokat mindenkinek!
Ez az enyém (GJG-743) tesója :-)
Megvan még?