Összességében, mint első autó és mint első amerikai autó is egyben nagyon jó kezdés volt. Megszokni az amerikai extrákat, jellegzetességeket, a temérdek extrát...
Fék, és olajcserén kívül nem sok baja volt az autónak. A váltónál csöpögött az olaj, de azt egy tömítés csere megoldotta.
Sajnos a computere egyszer megadta magát, ami miatt otthagyott a szlovén-magyar határátkelőhelyen. Az új komputerrel minden a régi volt. De a bizalom.... már nem a régi volt.
Végül a korábbi tulaj által ejtett fényezési hibák, karcolások és a kezdődő rohadások miatt eladtam és így lezárult az első amerikai autós időszak.
Amúgy már kezdték a v8-asok izgatni a fantáziámat, csak épp nem tudtam mit akarok....
Hozzászólások
Btw, azt még nem is meséltem, hogy az első lámpák alatt a filler helyett collos gumicső volt bekanyarintva.
Hajrá Lepény Legények :)
Majd mesélj, mivel szüntetted meg a magas fogyasztást! Én is szívok az enyémmel :(
Üdv és grat a Vashoz!
LepényBalázs
Még megvan a magas fogyasztás, bár ez kisváros, rövid utak vannak. Sok a rövid táv. Itt gazdaságtalan a használata.
Városon kívül 11 volt utoljára.
Miért akarod eladni? Mennyi az a magas fogyasztás? Szerintem városon kívül a 11 teljesen elfogadható egy TBI-től ha néha nyomod is neki.
Nem a fogyasztás a gáz, hanem megszűnt a munkahelyem.
Kint 11-14liter, városban több...
Ne aggódjatok, jó helyre került! Ismerem az új tulajt, Autószerető ember, nagy becsben fogja tartani. És ami még jó: lehet majd Lepény-minitalikat is szervezni, hisz alig 15 km-re lakik tőlem :)