1999 Ford Expedition 4,6 XLT (2013-xxxx)

Expedition

  • Egy éves várakozás és többszöri érdeklődés után az autó ára eljutott arra a pontra, amire végül rábólintottam. Az előző tulajdonos készséges volt, ismertette a kocsi múltját, importtörténetét. Eddigi javításait elregélte, és a jövőbeni ütemezett karbantartását is ismertette velünk.

  • Az autó kívül-belül remek állapotban volt, apró sérülések voltak csak rajta, inkább csak esztétikai hibák, mintsem életveszélyes sebek.

  • A motorja is szépen duruzsolt, a váltó makulátlanul, símán és egyenletesen működött. Vétel előtt egy komplett műszaki átvizsgálásra vittem. Ez kiterjedt az emisszióméréstől a fékhatáson át az autó (karosszéria és alváz) korróziójának vizsgálatáig, valamint a festék vastagságának elemenkénti mérésére.

  • Egy vödörnyi pótalakatrész, két pótkerék és két szett gumi járt a kocsihoz, amiből egyéni botorságunk miatt a lowcost-os Nankang (lásd képeken) téligumi készlet gyakorlatilag kukába került. Huzamos külföldi tartózkodásom előtt nem cseréltettem át nyárira a gumikat, így az itthoni 35°C-okban a 4db gyenge minőségű abroncsból 3db vászonszakadt lett, minimális használat után...
    Szükség szerűen felkerültek a nyári gumik, azóta semmi gond.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • leezsolti:

    Ami kimaradt: C6: 285/35/R19 Firestone a C5: 275/40R18 Good Year all season

  • mardi:

    !kép=comments/2021-07/60f6fb56b12e8.jpg

A lap tetejére