Ma hoztam haza TTamáséktól:) Nitrot még nem próbáltam, de TTamás megmutatta milyen:):):) Hétvégén lemosom, lesz még kép:) 2008 óta először újra V8!!!!!
kipróbáltam a nitrót... Nagyon állat:)
Egyébként nitró nélkül is állat, volt már 4th genem '93-as LT1-es automata, aztán LT1 383 stroker kézivel, hát az LS1 minden tuning nélkül odaveri a tuningolt LT1-est is... :)
Nem gyári:) A tárcsa is lyuggatott, bordázott, a nyereg meg jóval nagyobb, mint a gyári:)
Tiszta szép, rajta a Madár5.0 féle hibátlan gyönyörű felnik:)
Hátra 315/35 R17 Michelin gumák kerültek a 275/40-esek helyett:)
Azóta úgy kipróbáltam a Nitrot, hogy sikerült megfőzni a hengerfejtömítést:( Ismét TTamáséknál a Madárka...
Update! Semmi baja a hengerfejtömítésnek:) A széthullott termosztátot kellett cserélni, itthon a kicsike:)Egy vonással a közép alatt "odaragadt" a mutató, semennyire nem melegszik!!! Örülök eléggé!!!!
Forgalomba helyezve (már tavaly, csak lassú vagyok:)
Eladva!
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!
Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.
Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!