1994 Chrysler LHS

LHS

  • A történet úgy kezdődött, hogy egyáltalán nem akartam autót venni, amerikait végképp nem (egyelőre).
    Pár éve adtam el a 8o-as Skylarkomat, ami belépő és egyben bevezető volt az amerikai autók világába, meg úgy általában a szerelésbe, az alkatrész beszerzésbe, az öregebb autók világába. Majdnem mindent megtanított nekem az a kocsi. A fejemben is a helyére került az amerikai autózás elmélete és gyakorlata.
    Szóval, egy szokásos ma sem veszek autót, szabadságon töltött nap reggelén böngészni kezdtem az internetet és szokásomhoz híven a V8cars.hu-t. Berögzött sorrendben történnek már a dolgok. Hirdetések, garázsok, fórum.
    Nos. Görgetve a hirdetéseket a csatolt képnél megakadt a szemem.
    Láttam már élőben az LHS-t, tudtam, hogy környékbeli. Emlékeztem, hogy a hirdetések közt is felbukkant 5ooe körüli áron. Ezúttal viszont 33o volt az árcédulán. Műszaki nélkül. Emlékeim szerint a hirdetés szövege már-már túlzóan dicsérő volt. Zavart is kicsit, de a ma sem veszek amerikai autót nap kezdett kicsit átalakulni.
    Az észérvek, a realitás és a logika vaskos gátja könnyedén repedezni kezdett. Ennek nyilvánvaló jele volt, hogy rögtön fejszámolások pörögtek az agyamban.
    Súlyos gondolathullámokkal gyengítettem a gátat. Úgysem volt saját autóm az utóbbi pár évben. A munkahelyváltással anyagilag is szabadabb vagyok kicsit. Igaz, hogy az év 12 hónapjából kb hármat töltök otthon, de azt megtehetném az utakon ringatózva is. Meg bátyám is említette, hogy a motorja mellé kellene egy szaladgálós. Mikor nem vagyok otthon, használhatná.
    Nos. Pár óra és megvolt a döntés. Ha az eladó fogad bennünket, délután forintokkal a zsebünkben megyünk érte.

  • Az üzlet még aznap kora este összejött. Erről majd később.
    Az április eleji vásárlás másnapján többhónapos külföldi kiküldetésre mentem. Este értem vele haza, így hónapokig csak a hirdetés képei emlékeztettek, hogy otthon vár egy rondánszép autó.
    Míg nem voltak fotóim, nem akartam garázst. Volt időm gondolkodni, mit is lenne érdemes írni egy elég kommersz, semmilyen formában nem meghatározó és klasszikus autóról. Persze azon kívül, hogy nekem tetszik a fura masztadon formája.
    Végül úgy döntöttem, hogy a garázs kevésbé fog a nagy amerikai autós múlttal rendelkezőknek szólni. Inkább egyfajta tényszerű leírás lesz olyanoknak, akik kacsintgatnak, próbálkoznak, apró léptekkel közelednek vágyuk igazi tárgyához, egy minden tekintetben klasszikus, bitang, kompromisszummentes, szívdobogtató V8-hoz vagy Vakárhányhoz.
    Tehát. A folytatásban szereplő adatok, költségek stb semmilyen formában nem dicsekvési, nagyképűségi, nagyzolási szándékúak.
    Rengeteg kérdés merül fel egy amerikai autó tulajdonossal kapcsolatban. Sok találgatás, félinfó. Legyen ez a garázs - amennyire érzékeltetni, megfogalmazni tudom - egy példa arra, hogy a laikus számára drágának tűnő, amúgy felettébb olcsó amerikai autó mi fán terem.


  • Vásárlás.
    Fentebb írtam, hogy mint derült égből villámcsapás, úgy jött ez az autóvásárlás. A hirdetést a V8cars.hu-n láttam. Felhívtam a hirdetőt. Meggyőződésem volt, hogy egy idősebb úrral beszélek. Rögtön említette, hogy az autóért pár nap múlva jönnek az ország másik feléből. Majd, ha nem viszik el, megnézhetem. Letettük a telefont.
    Mondom magamnak, hogy holnap indulok külföldre. Ebből így semmi nem lesz. Visszahívtam és mondtam, azért megnézném most, ha megmarad, legalább tudom, miért megyek majd. Említettem, hogy pár bankót is teszek a pénztárcámba. És ekkor sorra jöttek az egyre nehézkesebb kérdések és körülményes feltételek. Csak akkor mehetek, ha nem alkudok, meg adnék e érte többet stb. De a vége az lett, hogy mehetek.
    Offba be, irány a kb 1oo km-re lévő megbeszélt helyszín.
    Az autó egy csendes utcában állt. Hirdető is előkerült. Meglepődtem, mert egy fiatal srác volt. A stílus viszont nem változott. Kicsit mézesmázas, körülményes. Olyan himnuszt kezdett el szavalni a kocsiról, hogy kezdtem azt hinni a világ legjobb karban lévő LHS-e áll előttem. Elmondása szerint egy idős hajós emberé volt, aki alig használta. Szerette, nem hajtotta. Sőt. Annyira hajós volt, hogy sosem szállt partra, csak a vízből nézegette néha ezt a csodálatos autót. Vizes lábba nemhogy beszállni nem lehetett. Ránézni sem. Mindig mindenét szervizelték, kicserélték, mégha nem is volt használva. Persze ez ugye már a dolog karikatúrája, de hasonló volt a stílus.
    Eközben a kocsit nézegetve tényleg korrekt dolgokat látott az ember. Könnyen indult, szépen járt. Egyben volt. Rövid próbakör, ahol megtudhattuk a hirdetőtől, hogy az amerikai érzés, meg ez az igazi autózás ésatöbbi rettentő bölcsesség.
    Próbakör után rövid kupaktanács bátyámmal. Döntés: kell!!
    Mondtuk az trubadúrnak, hogy itt az arany, vinnénk a kordét. Ne várjon senkire, semmire, mi itt azonnal visszük. Igen lett a válasz, de alku tökéletesen kizárva és ez komolynak tűnt. de valójában fejben már eldőlt, kell alku nélkül is :-)
    Ekkor kis fordulat. Mondotta, hogy hívom apámat. Hmmm.
    Megérkezett az apa. Vele is megtörtént a beleegyezés.
    Akkor papírmunka. Okmányok elő, adásvételi. Kérdem, melyikük az xy? Háttő az a hajóskapitány és ők nem azok. Hmm! Akkor hogy is van ez? És előkerült egy minden tekintetben korrekt, előkészített adávételi a Kusztó-kapitány aláírásával és adataival. Nos. Ekkor volt egy pillanat, hogy állj. Nem szeretem a nem egyenes dolgokat. Hogy került hozzájuk, mi ez a sztori, meg úgy überhaupt?
    Az apa biztatott, hogy minden rendben, legális, megkereshetjük Kusztót, ha akarjuk. Minden adat, aláírás hiteles stb.
    Magam részéről biztosítottam őket, hogy a lehető leggyorsabban okmányirodába kerül az autó és Kusztó-kapitányt is leellenőrizzük.
    Tehát a kis megtorpanást tettek követték. Az adásvételi ügyek intézéséhez az eladók vállalkozásának telephelyére kellett átmennünk. Az egy bontóféle, autószerviz volt.
    Papírok töltögetése. Közben meseestet is hallgattunk apukától.
    P-rendszám felhelyezése (ja igen azzal tudtuk mozgatni, legálisan, mert a munkahelyemnek van P-je). eközben volt egy ártatlannak tűnő mondat, aminek később jelentősége lett. Poros volt a szélvédő és kerestem az ablakmosó kapcsolót. Ekkor tettem fel bátyámnak a költői kérdést, hogy hol spriccel ebből a víz? Ekkor az eladó srác ijedt mozdulattal nézett rám.
    Minden elintézve. Irány a benzinkút és haza.
    Késő este, sötétben, néhány Békés megyében szokásos kivilágítatlan, részeg kerékpáros életét meghagyva tettem meg vele az első élvezetes és problémamentes körülményeket.
    Másnap elutaztam 3 hónapra.

    A végére még egy részlet, amin 99%-otok szétröhögi magát. Mézesmázas fiatalember úr a maga stílusában kérdezte, hogy nem e hát lehetne e kéremszépen, mert jönnek érte mások is, már úton vannak és lehet, hogy a sarkon állnak és még a pótkerék is tökéletes az autóban, szóval ne e e e esetleg adnék érte többet? :-) Mikor ezt telefonban először hallottam, kissé begurultam, de most az ellenkezőjét váltotta ki. Mosolyra fakasztott. Mondom magamnak, egyefene basszus, legyen egy jó napja, hogy irtószuper üzletet csinált, és még fölfele alkudta az autóját és mekkora nagy siker ez. Legyen, ne ezen múljon az esti jó alvása, odaböktem egy 34oe Ft-t, rádobtam egy tízest.

    Tanulság, javaslat.
    Azért nem javasolt fölfele alkudásba menni :-) Ez a legtöbb szemszögből lúzerség, de akkor és pont ott csak röhögtem rajta.
    Továbbá tanulság, hogy olyan iszonyú anyagias világban élünk, hogy teljesen kielégítette az eladót a teljes vételárhoz képesti apró többlet.

  • Első napok, hetek, hónapok.

    Mivel elutaztam, az autó ügyintézése bátyámra maradt. Eredet, műszaki, átírás, biztosítás stb.
    Minden akadályt teljesített. Műszakin említették az első futómű néhány aggályos kopóalkatrészét, más rendben volt.
    Tehát röviddel a vásárlást követően műszakis, napi hadrafogható volt a Chrysler. Ahogy annak lennie kellett volna, bátyám használta volna. Ámde!
    Jött a hívás, hogy melegszik a motor, méghozzá párperces mozgást követően. Hmmmm! Nem örülünk Vincent.
    Gyors átbeszéltük a teendőket. Hűtőtisztító, új folyadék miegymás.
    Jött a hívás. Melegszik. Grrrrrr! Nagyon nem örülünk Vincent.
    Aggódás, bosszankodás, infógyűjtés és a: már megint kezdődik érzés.
    Mivel bátyám ízigvérig motoros ember és kellőképpen elfoglalt is, továbbá főleg nyáron nem szereti, ha tető van a feje felett, így az LHS parkolópályára került.
    Tovább infók, alkatrészek gyűjtése stb elkezdődött.

    Tanulság.
    Egy autó nem kezd el forrni egyik napról a másikra, főleg nem előjel nélkül. Tehát: a tisztelt eladók faszán megvezettek. Erről a hibáról biztosan tudniuk kellett.
    Ekkor nyert értelmet a fiatal trubadúr - lebuktunk - rámnézése, amikor bátyámtól az ablaktörlő spricniről érdeklődtem (idézet: hol spriccel ebből a víz?). Bizony úgy sejtem, hogy ők is járta vele úgy, hogy megforrt és kinyomta a vizet a kiegyenlítőből.
    Szóval. Bármikor, bármilyen autót veszel a mi kis országunkban és a kellemes balkánon, vedd számításba, hogy rebbenéstelenül belehazudnak az arcodba és legkisebb lekiismeretfurdalás nélkül húznak le csak azért, hogy párszázezer forinttal több pénzük legyen. Kiábrándító és szégyen ez, mert a nagyon kevés jószándékú eladóhoz is úgy mész, mint a bűnözőhöz és keresed az átbaszást.

  • Infógyűjtés, alkatrészbeszerzés.

    Én az autózásban magányos farkas vagyok. Nincsenek autószerelő, villamosságis, lakatos, fényező barátaim, de még talán ismerőseim sem. Amit megtanultam, azt a Buickon tettem. Saját bőrömön mindent.
    Ezért van az, hogy bármilyen amerikai autós kérdésem merül fel, először a V8cars fórumozóihoz fordulok. Néha talán bagatel vagy laikus kérdésekkel, amik a rutinosakat bosszanthatják, vagy megmosolyogtathatják.
    A fórumnak köszönhető az is, hogy már megvannak az útjaim. Ahogy autóm van, megszerzek minél több irodalmat hozzá, és feltérképezem a neten az alkatrészellátottságot, árfekvést stb.
    Itt kell mindenképpen kiemelnem és megemlítenem, hogy a vásárlást követő első V8carsos posztolásom után - miszerint jujjdejó, van egy LHS-em - jelentkezett az autó eredeti gazdája, Latyi fórumtárs személyében és azonnal felajánlotta, hogy megoszt pár infót az autóval kapcsolatban. Természetesen örültem ennek, mivel az eladók sztorija bukni látszott.
    Nos. Latyi olyan mennyiségű és részletességű infóval látott el az autó előéletével kapcsolatban, hogy az már zavarba ejtő. Nem is tudom. Talán lenne 5 A4-es oldal. Mindenről.
    Azonnal előkerítette a service manualját, még egy magyar nyelvűt is és elpostázta a címemre. Nem kért és fogadott el érte cserébe semmit. Nem tudom ezt neki rendesen megköszönni.
    Az autó második tulajdonosa volt. Közvetlen az amerikai imporja után vette 98-ban. És tényleg szerette :-) Ennek ékes bizonyítéka, hogy a csomagtartó tele volt olyan alkatrészekkel, maik cserélve voltak, de a könnyebb későbbi beszerzés miatt megtartotta őket egyfajta mintának, ill egy rakás új alkatrész is volt (van). Láthatóan megkapott mindenféle jót az autó.
    Később - remélem jól emlékszem - az autó az öccséhez került, aki a vásárlást megelőző hónapokig használta, hasonló hozzáállással. A hajóskapitány sztoriban is volt valami igazság. Erre sem emlékszem pontosan - sorry Latyi :-) - de talán az édesapja járt ki vele valami folyó- vagy tópartra egy motorcsónakhoz vagy talán ezzel húzta le oda. Szóval ennyit az eladók hajóskapitányos történetéről :-)
    Azt is megtudtam Latyitól, hogy akitől vettem, egy bontós. Az autó bontásra lett eladva neki, de ő úgy gondolta, hogy ebből bizony nagy péééz lössz!! Miért került bontósorba egy ilyen autó? Latyi tesója sem használta már igazán, a családalapítás felé vezetett az élete, Latyinak megvan a maga játékszere, műszaki lepörgött stb. Így ezt az utat találták ki neki.
    Egy szó mint száz (hú de unhatjátok már ezt a dagályos mesét); nagyon köszönöm neked Latyi a hozzáállásod. Július végén terveztelek meglepni egy látogatással, de sajna egy héttel korábban kellett visszafordulnom melóba, így ezt halasztanom kellett.
    Kaptam még infót segítséget coupe77-től és egy másik fórumtárstól is, akinek sajna elfelejtettem a nickjét és nem is találom, sorry. Tőle egy linket kaptam, ahonnan le tudtam tölteni a gyári servide manual PDF formátumát. Rettentő hasznos volt. Köszönöm. Remélem nem felejtettem ki senkit.

    Nos. Az emberin túl az internet a legnagyobb segítség. A melegedésprobléma és a futómű miatt alkatrészvadászatba kezdtem. Nem tartott túl soká, hogy mindent megtaláljak hozzá ebay-en, de ezer másik helyen is vannak cuccok (rockautó és egyéb USA vagy EU boltok).

    Tanulság.
    Még ha néha úgy tűnik is, hogy kukacosodik a V8cars.hu almája, nem így van. Rengeteg ott az egészséges, finom rész. Majdnem minden tudásomat innen szereztem. Ajánlom, hogy regisztrálj, figyelj, olvass sokat. Ne küzdj, ne harcolj, ne akadékoskodj, ne te akard megregulázni és megreformálni a fórumot, csak figyelj, tanulj. rengeteg fejfájástól szabadíthat meg néhány korrekt info, akár pénzt is megtakaríthatsz a fórum által, ha nem járod végig a szívatósabb utat. Szóval a v8cars jó, a fórum jó.

    Internet jó! :-) Amerikai autóhoz szerintem nélkülözhetetlen. Ebay, rockauto és mindenféle alkatrészmárka oldala, meg alkatrészáruházak. Rakat irodalom, hogyan csináld leírás és videó. Szóval. Kell neked! Meg egy dombornyomott bankkártya.

  • Költségek, fenntartás.

    Ezzel kapcsolatban rengeteg tévhit van és elég ritkán olvasni konkrét infót.
    Megpróbálom korrektül összeszedni mennyibe is kerül egy 34o forintos, húszéves, 3.5-ös amerikai autó.

    Tehát, mint írtam, a 33oe forintos autót megvettem 34oe-ért :-).
    A kilowatt alapján 1o6 ooo forint volt az átírási illeték és 12 a forgalmi, törzskönyv. Az eredetvizsgára nem emlékszem pontosan, talán 27e. Műszakiról sincs egész pontos adatom, de 3o ooo rémilk, illetve a vizsgán egy jó pontért még 1o ooo.
    Sajna a biztosításra sem emlékszem. Ugye nem én intéztem, de majd pótlom.
    Nos. Ezek a forgalomba helyezési költségei, de mint ecseteltem, alkatrészekre is szükségem volt.
    Legelső vásárlásom egy komplett motor- és váltóolaj cseréhez tartozó volt. Olajak, szűrők. Ezeket természetesen itthonról veszem. Mint általában, az Atlantic Motorstól kértem ajánlatot és vettem minőségibb Midland olajakat a motorba és váltóba, ill. szűrőket. Szeretem ezt a céget. Ha itthonról vásárolok, ált hozzájuk fordulok. Mondjuk most pont volt egy kis kalamajka, mert kétszer fizettem ki a cuccot és nehézkes volt a rendezés, de minden kiegyenesedett és rendben van a dolog.A fenti olajakra/szűrőkre szállítási költséggel együtt 54 ooo forintot költöttem.
    Vettem egy aksit is huszonvalahányezerért.
    A következő vásárlás a hűtő volt. találtam ebay-en 3oe Ft-ért szállítással együtt, de mégsem onnan vettem. A fórumon kerestem bontottat. ekkor jelentkezett Feca fórumtársa, aki újat ajánlott 385oo forintért. Ekkora árkülönbségnél én nem látom értelmét a külföldi rendelésnek, így egy korrekt üzletet kötöttünk Fecával és postával együtt talán 41 ooo forint volt a vadiúj Nissens hűtő.
    Hűtősapkát ill. kiegyenlítő tartály sapkát is vettem. ezt Ebayről. Postával 1oe párszáz forint volt.
    A futóműhöz rendeltem egy komplett szettet, ami minden kopó bizbaszt tartalmaz. Azért ha jól emlékszem 52 ooo forintot fizettem.
    Vennem kellett egy generátort is, mert az is elszállt. Azt a fórumról találtam (nem emlékszem sajna a nickre). Kis alkuval 15 ooo-ért megvettem és autóztam érte 4oo kilométert, hogy mihamarabb megjavíthassam az LHS-t, de az utazást nem számolom :-)
    A további költségek apróságok, hűtőfolyadék meg hasonló bizbaszok.

    A fentieken kívül csak benzinre költöttem. Mennyit? Jó kérdés. Egy hétig volt szerencsém használni. Fogyasztásról még nem tudok nyilatkozni. Kb 35-4o ooo forintot csorgattam bele, de nem tudom mennyit gurultam.

    Tehát, eddig ennyibe került egy olcsó, húszéves amerikai autó.
    Azt már mondjuk látom, tudom, hogy nem vettem jó áron :-). Inkább azt mondanám, hogy piaci áron vettem. A meghibásodásokkal együtt már deficites kicsit, de ugye ha egy játszmába beszállsz, végig kell csinálni.

  • Projectek.

    Irgalmatlan bőlére eresztettem az elejét. Próbálok rövid lenni.
    Első project a melegedés miatt a hűtésrendszer gatyába rázása volt. Vettem új hűtőt, kiegyenlítő tartály sapkát, hűtőrendszer átmosót. Amennyire csak lehet szétkaptam a rendszert. Csak a blokk mögötti fémcsövekhez nem fértem hozzá rendesen.
    Félnapos melóval megvolt a hűtőcsere. A Nissens passzolt rendesen a régi helyére.
    Összeszerelés után átmosás. Eközben gyakorolhattam a légtelenítést :-)

  • A melegedés oka az lehetett, hogy az eredeti hűtője megadta magát, fellevegősödhetett és sosem alakult ki a megfelelő nyomás a rendszerben. Tudtommal ezek a rendszerek közel forráson működnek és ha van egy kicsi hiba is, forrnak.
    Továbbá az sem tehetett jót a dolognak, hogy irgalmatlan koszos volt a rendszer. Volt olyan cső, ami teljes keresztmetszetben el volt dugulva (kis átmérőjű fémcső a blokk mögött).

  • A fórumon is megoszlottak a vélemények a légtelenítés szükségességéről. Mint kiderül, elengedhetetlen.
    A service manual szerint jártam el. A vízrendszer legmagasabb pontján a blokk legelején, jól hozzáférhető helyen van egy légtelenítő szelep. Azt ki kell lazítani. Utána a kiegyenlítőt tölteni mindaddig, míg megjelenik a hűtővíz a szelepre rádugott csőben.
    Utána indítás, szelep lezár. Kiegyenlítő szintre töltése, lezárása. Ezt követően párszor megnyitni a légtelenítőt és addig engedni a rendszerből, míg látszanak buborékok. Mikor összefüggő a vízoszlop, akkor örülés van.

  • A hűtésem most szuper. Középállás kánikulai városi araszolásban és országúton is.
    Szeretem a vadiúj dolgokat beszerelni.

  • Teljesen baráti szerintem a 4oe Ft-s ár.
    Nem bánom, hogy nem találtam bontottat.

  • Apróság, de fontos részlet a jól záró sapka.

  • Rögtön a tesztnap végén behalt a generátorom.
    Hurrá.
    Szerencsére gyorsan találtam bontottat, elmentem érte. Talán egy órába telt kicserélni. Nem is dokumentáltam.
    Itt említem újból, hogy nagy hasznát veszem a Latyi által küldött irodalomnak és az egyéb beszerzett manualoknak.
    A bontott szuperul tölti az új akumlátort.

  • Még várat magára az első futómű kopóalaktrészeinek cseréje. Ebayen vettem. Majd kiderül, hogy pár hónap alatt szétesős minőségű e vagy a jobbacska.
    Ez a készlet tartalma.

  • Ami még jön.

    Természetesen van még meló, de szerencsére csak apróságok és leginkább a beltérben. Egyúttal azt is bemutatom.
    Tehát javítanom kell majd a központi zárat, mert a vezető oldali ajtót nem nyitja. A kesztyűtartó nyitófüle eltört. A rádió meg sem nyikkan.
    Ja! Majd elfelejtettem. A légkondit kell átnézetnem, tisztíttatnom, töltetnem.

  • A beltér is korrekt állapotban van. Nincs a vezetőoldali ülésen a szokásos szakadás, de már elbírna egy javítást. A többi ülés majdhogynem újszerű.
    Hatalmas és roppant kényelmes a bele.
    Nem zörög, nem nyiszog. Zajtalan.
    Nyilván sok a műanyag, de egész jó az arány a puha borítás és a kopogó műanyag és süppedős szőnyeg között.

  • Átlagmagasságú, százhetvenakárhánycentis vagyok. Nincs olyan emberi magasság, ami ne férne el mögöttem kényelmesen.
    Az anyósülést hátratolva totál kinyújtott lábbal nem lehet elérni a tűzfalig.
    Hatalmas a csomagtartó is.
    Brutáljó utazós autó ez.

  • Tervek.

    Nem csillogó-villogó parádéskocsi van a fejemben.
    A csomagtéren mattulni kezdett a festés, tehát a folyamat elindult :-)
    A műszaki tartalom megőrzése, javítása mellett a külseje marconább irányba fog változni. Persze a közízlés ezt nem nagyon fogja tolerálni. A piac sem nagyon, de nekem kell tetsszen.
    Eddig sikertelenül, hátha pont itt: eredeti, gyári lemezfelnit keresek hozzá.
    Remélem mihamarabb mutathatok változást.

    Mivel vetekszik a garázsleírás a Háború és béke hosszával, aki végigolvassa, vendégem egy sörre :-)

  • A nagy tervek mellett apró projectek akadnak.
    A váltótartó bak kuka volt. Az eladó is felhívta rá a figyelmem. Indítózáskor zavaró kopogó hangot is adott, azt is a baknak tulajdonítottam.
    Express sebességgel szerveztem a projectet és nagy mákom is volt, hogy találtam egy fórumtársnál eladó bakot. Villámsebességgel lezavartuk az üzletet és pár óra alatt be is raktam a helyére.
    Ez is egy egyszerű, otthon vállalható project.

  • Volt baj a régivel.

    De! A zavaró indítózáskor klattyogó hang nem tűnt el teljesen. Az önindító körül is szét kell néznem.

  • Tanulság.
    Ne állj diófa alá.
    A motorháztetőn, a tetőn és a csomagtartón maradt nyoma a parkolásnak.
    Fura, mert off sokszor állt ott mindenféle gond nélkül.

  • Megvolt az első komolyabb út.
    Négynapos hegymenet és úttalan utak bejárása Erdélyben.
    A legkisebb gond nélkül és a legnagyobb kényelemben teljesítettük.

  • Megvan az első fogyasztás teszt is.
    Az erdélyi túra három telitankja 1o.5, 9.2 és 8.4-es (!) átlagokat hozott. Az átlag 9.36. Nem hittem volna, ha nem magam mérem. Ja! Az igazsághoz tartozik, hogy légkondi nélkül ennyi. Nem volt rá szükség.

  • Szép volt, jó volt.
    2o15. 12. o3. Eladva.
    Már körvonalazódik a következő lépés :-)

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére