Csak érdekesség képpen írom le,hogy az Oldsmobile Delta 4-door sedan 1981-ben 7.800 dollár volt.
A Cadillac Sedan Deville-ért ugyanebben az évben 13.800 dollárt kellet leszurkolni.Kerestem a kárpitba eldugott arany rudakat,de semmi....
1981 Cadillac DeVille Sedan
Apróságok...
-
-
El is kezdtem a bontást.Először vízcsövek ki,ékszíjak le,genetátor ki,főleg mikor megláttam nem is eredeti!
Minden lötyögött semmi nem volt meghúzva,a szíjak rosszul bekötve. -
Hiába jó a kaszni,azért lehet találni kezdődő korróziót.
Pl a csomagtartó alja.Meglepő módon az ajtók aljai viszont nagyon jók.A lökhárítókon sajna sok a felületi rozsdásodás. -
Ciff+ citrom kombóval a rozsdának búcsút intettem.
Később töbszöri polírozással majd szép lessz nagyon.. -
Vízpumpa ékszíj megfeszítve!Jöhet a próbaindítás mivel ráleltem egy nyomógombos kapcsolóra a kormány alatt így az első tekerésre elindult.Úgy látszik ez lessz az izzítás.Manuálisra kötötték,azért nem volt eddíg.Gondoltam egyből beletolom a hűtőtisztító folyadékot is. Az utastérből előtörő erős habosodás viszon gyors leállítása ösztökélt.Levontam a következtetést.Valószínű a fűtőradiátorom szivárog valahol,mivel máshogyan a hűtővíz nem kerülhet be az utastérbe.
-
Mikózben a hűtőrendszer tisztítása zajlik,egy másik probléma miatt főtt a fejem.A gyújtás levétele után egy két fogyasztó még áram alatt marad.Miután átbogarásztam a kapcsolási rajzokat lassan kezdett kitisztulni a nagy kábelhalmaz okozta köd.
Kezdtem a legelején a gyújtásvezérlő kiszedésével.
Mire észbekaptam az egész műszerfal romokban. -
Nagy nehezen kijött! Volt egy ugyanolyan tartalék,gondoltam kettőböl csinálok egyet!!
-
Ez a káosz a képen a szétszedés utáni állapot!
Rugók réz bigyók,gőrgők,miegymás.Az amit kivettem jobb álapotúnak tűnt mint a tartalék,így maradt alapnak.
Wd40-el faszán kitisztítottam a réz biszbaszokat simára csiszoltam,a végén egy kis vazelni kezelés összeszerelés.
Reméljük a legjobbakat,ha így is fennál a hiba akkor tovább nyomozom. -
Több fronton zajlanak a kisebb műveletek!
Itt éppen a radiátor kihalászása folyik,ami nem éppen nevezhető egyszerűnek. -
Kint van.
-
Miközben csavaroztam ki a csavarokat.és szidtam a tervezőket,volt időm szétnézni még a motortérbe,vákumcsöveket asszem cserélni kéne.
-
Sunset-nek köszönhetően megvannak azok a dísztárcsák amik az én izlésemhez közel állnak!
-
Közben sikerült generátortartót is találnom,felrakhatom végre a gyárit.
Most már,hogy végigmentem minden lehetséges hibaforráson,be kell látnom,hogy az ótó hengerfejes.Érdekes,hogy nincs sehol ősszefolyás,szép az olaj a víz is,a motor csodaszépen jár,és ránézésre indul.
Mégis sehogy sem bírtam lelégteleníteni.
Valószínű a kipufogó dolgozik bele a vízrendszerbe.
Elkezdem az alkatrész beszerzést és nekilátunk a munkának! -
Még leálítás előtt,kimentem vele Ausztriába az ismerősömhöz megmutatni.Igazi guru a srác kb 30 autója van a nagyrésze 5.7d.
Ellátot pár jótanáccsal,átnézte a kocsit,megmondta mit kell kicserélni mire kell figyelni majd.De összeségében megnyugtató képet festett le a kocsiról.Adok a szavára mert annó az Olds-nál is sokat segített.
Annyira nagy élmény vezetni a drágát,hogy nehéz lessz kivárnom mire újra elfordíthatom a kulcsot.
Az alkatrészek már úton.Kezdőthet a bontás.
-
Elkeztem a kedvenc műveleteim apszorválását, és pozícionálni a nem fényelnyelő felületek oxidácios károsodásainak és degeneratív felületi kölcsönhatások hatására kialakult visszafordíthato folyamatok visszahatásra való ösztönzését.
Vagyis a polírozást..... -
Tartalék kulcs nélkül nem érezem a biztonságot.
tibi500cid már küldte is a gyönyörű alapokat.
Most már jobb... -
Elekromos gondokból van egy pár.
AZ elsö ülés eddíg nem müködött.
Bár csak Minden hiba felfedezése ilyen gyorsan menne,ugyanis egyböl rátaláltam a szétcseszett pozitív kábelre az ajtó kötegben. -
Szépítkezünk is közben.A tetö bötápolóval lekezelve,operalámpák felújítás alatt.Kap egy kis ledes égöt meglátjuk mit mutat.
Hozzászólások
Nagyon jó a kocsi!!! remélem eljössz a cadillac ranchra vele!
Köszi! Még most sem hiszem el, hogy az udvaromon áll.Ha elkészül addíg,akkor ott a helyem!
Az elmondottak a benzines porlasztósokra is állnak!