1981 Cadillac DeVille Sedan

Apróságok...

  • Csak érdekesség képpen írom le,hogy az Oldsmobile Delta 4-door sedan 1981-ben 7.800 dollár volt.
    A Cadillac Sedan Deville-ért ugyanebben az évben 13.800 dollárt kellet leszurkolni.Kerestem a kárpitba eldugott arany rudakat,de semmi....

  • El is kezdtem a bontást.Először vízcsövek ki,ékszíjak le,genetátor ki,főleg mikor megláttam nem is eredeti!
    Minden lötyögött semmi nem volt meghúzva,a szíjak rosszul bekötve.

  • Hiába jó a kaszni,azért lehet találni kezdődő korróziót.
    Pl a csomagtartó alja.Meglepő módon az ajtók aljai viszont nagyon jók.A lökhárítókon sajna sok a felületi rozsdásodás.

  • Ciff+ citrom kombóval a rozsdának búcsút intettem.
    Később töbszöri polírozással majd szép lessz nagyon..

  • Vízpumpa ékszíj megfeszítve!Jöhet a próbaindítás mivel ráleltem egy nyomógombos kapcsolóra a kormány alatt így az első tekerésre elindult.Úgy látszik ez lessz az izzítás.Manuálisra kötötték,azért nem volt eddíg.Gondoltam egyből beletolom a hűtőtisztító folyadékot is. Az utastérből előtörő erős habosodás viszon gyors leállítása ösztökélt.Levontam a következtetést.Valószínű a fűtőradiátorom szivárog valahol,mivel máshogyan a hűtővíz nem kerülhet be az utastérbe.

  • Mikózben a hűtőrendszer tisztítása zajlik,egy másik probléma miatt főtt a fejem.A gyújtás levétele után egy két fogyasztó még áram alatt marad.Miután átbogarásztam a kapcsolási rajzokat lassan kezdett kitisztulni a nagy kábelhalmaz okozta köd.
    Kezdtem a legelején a gyújtásvezérlő kiszedésével.
    Mire észbekaptam az egész műszerfal romokban.

  • Nagy nehezen kijött! Volt egy ugyanolyan tartalék,gondoltam kettőböl csinálok egyet!!

  • Ez a káosz a képen a szétszedés utáni állapot!
    Rugók réz bigyók,gőrgők,miegymás.Az amit kivettem jobb álapotúnak tűnt mint a tartalék,így maradt alapnak.
    Wd40-el faszán kitisztítottam a réz biszbaszokat simára csiszoltam,a végén egy kis vazelni kezelés összeszerelés.
    Reméljük a legjobbakat,ha így is fennál a hiba akkor tovább nyomozom.

  • Több fronton zajlanak a kisebb műveletek!
    Itt éppen a radiátor kihalászása folyik,ami nem éppen nevezhető egyszerűnek.

  • Kint van.

  • Miközben csavaroztam ki a csavarokat.és szidtam a tervezőket,volt időm szétnézni még a motortérbe,vákumcsöveket asszem cserélni kéne.

  • Sunset-nek köszönhetően megvannak azok a dísztárcsák amik az én izlésemhez közel állnak!

  • Közben sikerült generátortartót is találnom,felrakhatom végre a gyárit.
    Most már,hogy végigmentem minden lehetséges hibaforráson,be kell látnom,hogy az ótó hengerfejes.Érdekes,hogy nincs sehol ősszefolyás,szép az olaj a víz is,a motor csodaszépen jár,és ránézésre indul.
    Mégis sehogy sem bírtam lelégteleníteni.
    Valószínű a kipufogó dolgozik bele a vízrendszerbe.
    Elkezdem az alkatrész beszerzést és nekilátunk a munkának!

  • Még leálítás előtt,kimentem vele Ausztriába az ismerősömhöz megmutatni.Igazi guru a srác kb 30 autója van a nagyrésze 5.7d.
    Ellátot pár jótanáccsal,átnézte a kocsit,megmondta mit kell kicserélni mire kell figyelni majd.De összeségében megnyugtató képet festett le a kocsiról.Adok a szavára mert annó az Olds-nál is sokat segített.
    Annyira nagy élmény vezetni a drágát,hogy nehéz lessz kivárnom mire újra elfordíthatom a kulcsot.
    Az alkatrészek már úton.Kezdőthet a bontás.

  • Elkeztem a kedvenc műveleteim apszorválását, és pozícionálni a nem fényelnyelő felületek oxidácios károsodásainak és degeneratív felületi kölcsönhatások hatására kialakult visszafordíthato folyamatok visszahatásra való ösztönzését.
    Vagyis a polírozást.....

  • Tartalék kulcs nélkül nem érezem a biztonságot.
    tibi500cid már küldte is a gyönyörű alapokat.
    Most már jobb...

  • Elekromos gondokból van egy pár.
    AZ elsö ülés eddíg nem müködött.
    Bár csak Minden hiba felfedezése ilyen gyorsan menne,ugyanis egyböl rátaláltam a szétcseszett pozitív kábelre az ajtó kötegben.

  • Szépítkezünk is közben.A tetö bötápolóval lekezelve,operalámpák felújítás alatt.Kap egy kis ledes égöt meglátjuk mit mutat.

Hozzászólások

  1. k.csaba  - 2016. március 8. 15:54

    Nagyon jó a kocsi!!! remélem eljössz a cadillac ranchra vele!

  2. keke0323  - 2016. március 8. 17:05

    Köszi! Még most sem hiszem el, hogy az udvaromon áll.Ha elkészül addíg,akkor ott a helyem!

  3. johnred  - 2018. június 20. 23:39

    Az elmondottak a benzines porlasztósokra is állnak!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére