1988 Chrysler LeBaron Convertible

LeBaron

  • Nem terveztem egy sornégyes autó beszerzését, de szerencsétlen példányt betolták volna a bontóba, így kötelességemnek éreztem megmenteni. Mindazonáltal szerintem baromi jó forma, nem látszik rajta, hogy mindjárt veterán. A bőr belső helyi ízlés szerint szigorúan szürke, semmi PIMP bordó vagy valami fantáziadúsabb kombó - ellenben újszerű állapotban van és itt az újszerű nem nepperlevel, hanem valóban újszerű. Érthetetlen hogyan élt meg 28 évet ilyen állapotban.

  • Totál jól futnak a vonalai, nem lógnak az ajtók, nincsenek rommá karcolva az üvegek, hibátlan a tető - persze az is fekete, NEHOGY VÉLETLENÜL valami fantázia legyen benne... :-D

  • Na azt az ótvar hátsó dobot igen gyorsan le fogom hajítani róla, plusz valszeg túrok majd eredeti felniket - hacsak nem teszem rá a 16-os Town&Country krómfelniket. Meglátjuk, előbb a hibákat kell orvosolni, amik a következők:
    - hátsó ablakemelők
    - erősen ingadozó alapjárat
    - szivárgó szervópumpa (vagy cső)
    - központi zár
    - akadozó fordulatszámmérő

  • Mák, hogy a régi verzió és nem a piros/sárga seggű változat. A hátsó irányjelző TERMÉSZETESEN piros, mi több még a forgalmiba is be van jegyezve külön engedéllyel - ellenben a narancssárga első helyzetjelzőt nem lehetett átütni rajtuk. Ki érti ezt...

  • Pontosan ilyen utakon és időben a legkirályabb krúzolgatni, cirkáltunk is vagy 50-60 km-t a hegyi faluk közt tesztelés gyanánt. A traktoros gazdák integettek, igazán szimpatikus népek ezek.

  • Na, kicsit kitakarítottam - azért a padlószőnyeggel kell majd foglalkozni...

  • Ajtókárpitok is rendben, bontatlanok mindkét oldalon - de már nem sokáig, mert a jobbos ablakemelő nem működik.

  • Egyik kedvenc dizájnelemem: a hátsó lábtér világítás. Kellett kis idő, mire értelmezni tudtam - de azóta kedvelem :-D

  • VAJON miért nem volt alapjárat?... B-)

Hozzászólások

  1. sferike  - 2016. június 15. 21:46

    Helló! Nekem is van egy ilyenem, csak V6 - tal. Az a gondom, hogy nem nyílik a lámpatakaró. Fényszórók világítanak, de nem is megy áram a motor csatijába, csak a test van ott. Van valami tipped? A motor vezetékét (kék-sárga) visszakövettem a tűzfalig, belül belemegy egy nagy csatiba, aztán tovább már nem bontottam. Biztosítékok jók.
    Köszi!

    ferixa

  2. KLB  - 2016. június 16. 12:12

    Szevasz!

    Van valahol 3db relé a múszerfal alatt, azokat nézzed meg. Ha azok jók, akkor lehet a vezérléssel lesz valami.

    A működtető motornál amúgy polaritást vált a két kábel nyitás/csukás esetén és csak pár másodpercig van rajta feszültség a világítás be/ki kapcsolása után.

    Amúgy az is egy lehetőség, hogy ki van iktatva valami valahol egy előző tulaj által - de ez csak tipp.

    Egyébként kikapcsolt világítás mellett fénykürt használata után az enyém is nyitva marad és csak másnap csukódik vissza - tehát ha állandóan refizel, akkor az is lehet egy esetleges ok... ;-)

    Remélem segítettem.

  3. sferike  - 2016. június 17. 22:43

    Hali! Köszi a segítséget, sikerült "megjavítani". Műszerfal alatti relék vezetékeit megmozgattam, s voila, műkszik.
    Szép a géped, nagyon egyben van.

    Üdv. ferixa

  4. KLB  - 2016. június 19. 16:03

    Akkor örülünk, Vincent B-)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére