Végre full size hardtop coupe, szinte már a célnál vagyok! :D
Bár ha nincs ott dzé meg a garázsa, kalandosan hoztuk volna el...

1975 Ford LTD
LTD
-
-
"Alávaló" felnik a széles króm helyett, így már kicsit élhetőbb a dolog...
-
Jó a forma, kezd tetszeni! :D
-
Sanci már el is vitte a felniket a Pontiac alá, ott legalább elfér rendesen...
-
Temperator 3: A festék lázadása
Alapvetően nincs nagy gondom azzal, mikor a tolatólámpába gányolnak indexet, de hogy miért kell ilyen gagyi átlátszatlan festékkel bekenni a lámpát, meg az izzót, azt sosem értettem, gyanítom egy ember csinálja ezeket, az Impalán és a Caprice-en is ilyenek voltak, szigorúan foncsor nélküli lámpákban... :( -
Takarítás után Deka üvegfesték, króm fóliából készült foncsorral...
A takarítás miatti tököléssel is maximum 20 perc... -
-
Fényszóró berelézve, rendesen bekötve, még a vetítési képét kell beállítani rendesen...
-
A hetes henger szívószelepje idegesítően csattogott, de akkor már ha csinálom csak átnézem mindet...
-
-30 kg hulladék...
-
A gyári tükör, amiben semmit nem látsz, hiába állítható(elvileg), de amúgy is törött a talpa is...
-
Ezzel kicsit komfortosabb lett...
-
Ezt miért kellett? Ki van vágva az 1 dines fejegység helye a műszerfalon, erre valaki beletesz egy mono, recsegő fosch datsun rádiót... O_o
Egyáltalán ki hallgat rádiót a kocsiban zene helyett...
A "bekötésről" nem is beszélve, gyújtás 12+ nincs, csak az állandó, még majd azt is kerítenem kell bele...
A valaha motoros antenna(sose használnám amúgy) helyén van egy rövid fix antenna, ami szintén nincs bekötve, a hoki rádióba a műszerfalban van betekerve 2 méter koax, a végén rátaknyolva a vékony rézdrót, majd egy szanaszét nyújtott húzó rugó, beakasztva a szélvédő alatt, persze ez is megy a kukába... -
Értem én, hogy a 40+ éves műanyag patent nem életbiztosítás de azért ez fájt...
-
-
-
Érdekesen sikerült az összerakása a kocsinak, mindenhol szakszerűen lekezelve, néhol meg borzalmas taknyolások, például az orrán sem állították be a sárvédőt szépen vonalba, viszontoda is beragasztották a Lidl-ben néha kapható, kb. 4mm vastag tömítő szivacsszalagot, ami tényleg jó cucc, de itt inkább helykitöltés volt a cél, meg hogy ne zörögjön az FBS által nem fogott króm keret... :/
-
"Patent" megoldás...
-
Az egyik legszembetűnőbb/legfájóbb pont helyrehozása, a merci grill visszaalakítva Fordra! :D
-
-
Komolyan mondom, matev egy kibaszott varázsló! :D
-
A jóképű Brad Pitman cserélve...
-
Juhú, végre 1 kulcsos lesz minden zár!
Gondoltam én, hogy gyorsan, de aztán csak nem úsztam meg a gyújtáskapcsoló átlamellázását, a csomagtartó zár átalakítását, de így már normális végre...
Aki meg kitalálta, hogy minden zár különböző, az meg a jó **** ******** játszon szembeszuszogósdit... -
-
Nofene, mit találtam...
-
Próbálom beállítani a motorháztetőt, sokkal jobb lett mint volt, de még mindig bántja a szememet a bal hátsó sarka... :(
-
Juhú, az új torony! Meg gyertyák, a kábel még nem ért ide sajnos... :(
-
Lustaság fél egészség! :D
-
Work in progress...
-
Egyelőre a régi kábellel...
-
A tűzfalon ez a szar már azóta szúrja a szemem, hogy megvan a kocsi, csak azt hittem van bármi funkciója a benne sem lévő vákuum pókháló elosztásán kívül...
-
Hát ennek sok értelme volt visszatenni... -_-
-
Viszont végre megtaláltam a Caprice-ből maradt sezlonyrugókat! :D
Nem tudom az LTD-ben gyáriak voltak-e, de hogy nem tartották a motorháztetőt az biztos...
Nagyjából lapos kúszásban lehetett szerelni, vagy kitámasztva... O_o
Találós kérdés, melyik a GM? :D -
Majdnem befért... :D
-
Nah a kipufogó is végre a rendeződött, a tök fasza rozsdamentes, borzalmas plöm-plöm hangú üres dobok kicserélve, a számomra értelmezhetetlen oldalra fordított dupla vég lerúgva...
Volt... -
Amúgy ezen a videón még elég tűrhető is a hangja a réginek, de azért élőben nem ilyen volt...
Alapon föföföföfö, kisebb fordulaton plöm-plöm-plöm, nagyobb fordulaton teljesen fura volt számomra... -
-
És lett...
-
-
-
-
-
-
Megjöttek az új kábelek, és itt ez a szépség is!
-
Ha még egyszer meglátom, hogy valaki elvág egy gyári rugót, ami utána persze szar lesz, hogy oldalanként 20 gumikockát kell a menetek közé rakni, hogy legalább a kerék elforduljon, azt az embert tuti hogy azzal a flex-el darabolom föl majd elásom hátul a kertbe, és lehugyozom a sírját minden nap...
-
Most már nem ér le mindenhol... :)
-
Miért nem zárható el a meleg levegő? Hát persze mert csak 1 mm a mozgástere a bowdennek... O_o
Azt hiszem, térlátása sem volt annak aki összerakta a kocsit... -
-
Meg autóvillamoságis papírja sem...
Sajnos ezek sem egyedi megoldások a magyar "kisipartól"... -
Azt sem igazán értettem, hogy a gyárinak tűnő ablakmosó tartály tetejét levágva miért került bele ez a kis vicctartály, szigorúan megtört csővel, beleállítva a gyáriba, nem volt olyan időigényes a rögzítése... :(
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hozzászólások
Fekete felnit kívánta. Meg a B-B rendszámot is, szerintem. Fekete Coupe: Jókocsi! =)
jön a dog dish hozzá, a B-B tervben van, számomra is csak az az elfogadható formátum! :D
Ez érdekesebb projekt, mint a GC.
Nagyon jól néz ki!
Ha még egyszer meglátom, hogy valaki elvág egy gyári rugót, ami utána persze szar lesz, hogy oldalanként 20 gumikockát kell a menetek közé rakni, hogy legalább a kerék elforduljon, azt az embert tuti hogy azzal a flex-el darabolom föl majd elásom hátul a kertbe, és lehugyozom a sírját minden nap...
Szép nagy tepsi gép ! Nagyon irigy vagyok az ilyen markáns dögökre ! Nincs olyan nézőpont ahonnan ne nézne ki jól a masina !
DDDD látom nálad is van "zöldsárgaszigszallag" tuning pár helyen :-)
A Datsun rádió azért tényleg érthetetlen.
A gyújtáselosztót nem szabad beszerelni az szinte ipari műremek,annyira szép darab !