1975 Ford LTD

LTD

  • Végre full size hardtop coupe, szinte már a célnál vagyok! :D
    Bár ha nincs ott dzé meg a garázsa, kalandosan hoztuk volna el...

  • "Alávaló" felnik a széles króm helyett, így már kicsit élhetőbb a dolog...

  • Jó a forma, kezd tetszeni! :D

  • Sanci már el is vitte a felniket a Pontiac alá, ott legalább elfér rendesen...

  • Temperator 3: A festék lázadása
    Alapvetően nincs nagy gondom azzal, mikor a tolatólámpába gányolnak indexet, de hogy miért kell ilyen gagyi átlátszatlan festékkel bekenni a lámpát, meg az izzót, azt sosem értettem, gyanítom egy ember csinálja ezeket, az Impalán és a Caprice-en is ilyenek voltak, szigorúan foncsor nélküli lámpákban... :(

  • Takarítás után Deka üvegfesték, króm fóliából készült foncsorral...
    A takarítás miatti tököléssel is maximum 20 perc...

  • Fényszóró berelézve, rendesen bekötve, még a vetítési képét kell beállítani rendesen...

  • A hetes henger szívószelepje idegesítően csattogott, de akkor már ha csinálom csak átnézem mindet...

  • -30 kg hulladék...

  • A gyári tükör, amiben semmit nem látsz, hiába állítható(elvileg), de amúgy is törött a talpa is...

  • Ezzel kicsit komfortosabb lett...

  • Ezt miért kellett? Ki van vágva az 1 dines fejegység helye a műszerfalon, erre valaki beletesz egy mono, recsegő fosch datsun rádiót... O_o
    Egyáltalán ki hallgat rádiót a kocsiban zene helyett...
    A "bekötésről" nem is beszélve, gyújtás 12+ nincs, csak az állandó, még majd azt is kerítenem kell bele...
    A valaha motoros antenna(sose használnám amúgy) helyén van egy rövid fix antenna, ami szintén nincs bekötve, a hoki rádióba a műszerfalban van betekerve 2 méter koax, a végén rátaknyolva a vékony rézdrót, majd egy szanaszét nyújtott húzó rugó, beakasztva a szélvédő alatt, persze ez is megy a kukába...

  • Értem én, hogy a 40+ éves műanyag patent nem életbiztosítás de azért ez fájt...

  • Érdekesen sikerült az összerakása a kocsinak, mindenhol szakszerűen lekezelve, néhol meg borzalmas taknyolások, például az orrán sem állították be a sárvédőt szépen vonalba, viszontoda is beragasztották a Lidl-ben néha kapható, kb. 4mm vastag tömítő szivacsszalagot, ami tényleg jó cucc, de itt inkább helykitöltés volt a cél, meg hogy ne zörögjön az FBS által nem fogott króm keret... :/

  • "Patent" megoldás...

  • Az egyik legszembetűnőbb/legfájóbb pont helyrehozása, a merci grill visszaalakítva Fordra! :D

  • Komolyan mondom, matev egy kibaszott varázsló! :D

  • A jóképű Brad Pitman cserélve...

  • Juhú, végre 1 kulcsos lesz minden zár!
    Gondoltam én, hogy gyorsan, de aztán csak nem úsztam meg a gyújtáskapcsoló átlamellázását, a csomagtartó zár átalakítását, de így már normális végre...
    Aki meg kitalálta, hogy minden zár különböző, az meg a jó **** ******** játszon szembeszuszogósdit...

  • Nofene, mit találtam...

  • Próbálom beállítani a motorháztetőt, sokkal jobb lett mint volt, de még mindig bántja a szememet a bal hátsó sarka... :(

  • Juhú, az új torony! Meg gyertyák, a kábel még nem ért ide sajnos... :(

  • Lustaság fél egészség! :D

  • Work in progress...

  • Egyelőre a régi kábellel...

  • A tűzfalon ez a szar már azóta szúrja a szemem, hogy megvan a kocsi, csak azt hittem van bármi funkciója a benne sem lévő vákuum pókháló elosztásán kívül...

  • Hát ennek sok értelme volt visszatenni... -_-

  • Viszont végre megtaláltam a Caprice-ből maradt sezlonyrugókat! :D
    Nem tudom az LTD-ben gyáriak voltak-e, de hogy nem tartották a motorháztetőt az biztos...
    Nagyjából lapos kúszásban lehetett szerelni, vagy kitámasztva... O_o
    Találós kérdés, melyik a GM? :D

  • Majdnem befért... :D

  • Nah a kipufogó is végre a rendeződött, a tök fasza rozsdamentes, borzalmas plöm-plöm hangú üres dobok kicserélve, a számomra értelmezhetetlen oldalra fordított dupla vég lerúgva...
    Volt...

  • Amúgy ezen a videón még elég tűrhető is a hangja a réginek, de azért élőben nem ilyen volt...
    Alapon föföföföfö, kisebb fordulaton plöm-plöm-plöm, nagyobb fordulaton teljesen fura volt számomra...

  • És lett...

  • Megjöttek az új kábelek, és itt ez a szépség is!

  • Ha még egyszer meglátom, hogy valaki elvág egy gyári rugót, ami utána persze szar lesz, hogy oldalanként 20 gumikockát kell a menetek közé rakni, hogy legalább a kerék elforduljon, azt az embert tuti hogy azzal a flex-el darabolom föl majd elásom hátul a kertbe, és lehugyozom a sírját minden nap...

  • Most már nem ér le mindenhol... :)

  • Miért nem zárható el a meleg levegő? Hát persze mert csak 1 mm a mozgástere a bowdennek... O_o
    Azt hiszem, térlátása sem volt annak aki összerakta a kocsit...

  • Meg autóvillamoságis papírja sem...
    Sajnos ezek sem egyedi megoldások a magyar "kisipartól"...

  • Azt sem igazán értettem, hogy a gyárinak tűnő ablakmosó tartály tetejét levágva miért került bele ez a kis vicctartály, szigorúan megtört csővel, beleállítva a gyáriba, nem volt olyan időigényes a rögzítése... :(

Hozzászólások

  1. matev  - 2018. április 7. 11:26

    Fekete felnit kívánta. Meg a B-B rendszámot is, szerintem. Fekete Coupe: Jókocsi! =)

  2. alien576  - 2018. április 7. 22:03

    jön a dog dish hozzá, a B-B tervben van, számomra is csak az az elfogadható formátum! :D

  3. tamagaba  - 2018. április 11. 14:09

    Ez érdekesebb projekt, mint a GC.
    Nagyon jól néz ki!

  4. alien576  - 2018. május 4. 23:05

    Ha még egyszer meglátom, hogy valaki elvág egy gyári rugót, ami utána persze szar lesz, hogy oldalanként 20 gumikockát kell a menetek közé rakni, hogy legalább a kerék elforduljon, azt az embert tuti hogy azzal a flex-el darabolom föl majd elásom hátul a kertbe, és lehugyozom a sírját minden nap...

  5. cadillacv8  - 2018. június 30. 22:24

    Szép nagy tepsi gép ! Nagyon irigy vagyok az ilyen markáns dögökre ! Nincs olyan nézőpont ahonnan ne nézne ki jól a masina !
    DDDD látom nálad is van "zöldsárgaszigszallag" tuning pár helyen :-)
    A Datsun rádió azért tényleg érthetetlen.
    A gyújtáselosztót nem szabad beszerelni az szinte ipari műremek,annyira szép darab !


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére