1990 Chrysler LeBaron LX

LeBaron

  • 1990 Chrysler LeBaron Coupe LX
    Motor: 3.0 Mitsubishi 6G72 V6
    Váltó: 4 sebességes A604
    európai kivitel

  • Mikor még az első autóvásárlás előtt álltam, már akkor a választható lehetőségek között volt egy LeBaron. Végül egy 1974es Fordra esett a választás. A Ford a nálam töltött évek alatt egyre jobban kezdett megérni egy teljes felújításra, ami még most is tart, eközben jött véletlenül egy kihagyhatatlan ajánlat, mégpedig ez a Chrysler.
    Elmentem, megnéztem személyesen is, bordó volt, ráadásul V6 is. Itt már éreztem, hogy ezt meg fogom venni. A beltérről semmit nem tudtam, de azt mondtam magamnak, hogy ha ez is bordó akkor bármilyen áron viszem.... Bordó bőrbelső volt... :D

  • Így nézett ki, mikor először találkoztunk. Kissé leharcolt karosszéria, gatya festés, de tetszett.

  • 1990ben már az új beltérrel dobták piacra, nagyon megoszló a vélemény az új formáról, de nekem kifejezetten tetszik. Sokkal modernabb, kevésbé hozza a 80as évek feelinget. Természetesen bordó ez is :D

  • Kis tisztítás, olajcsere, teljes első futómű felújítás után meglátogattunk pár rendezvényt is, sok örömöt okozott, újra készen állt a mindennapokra!
    Gondoltam én... De a váltó közbeszólt...
    Sajnos nedves, esős időben minden egyes visszaváltás után automatikusan "Limp Mode-ba" került, tehát max második fokozatig váltott, ezt követően leállít, újra indít, "D" fokozat és mehet tovább a következő lassításig. Ez a probléma már odáig fajult, hogy a tolatás is nehezen ment, láthatóan haldoklott a váltó.

  • Ezt követte, hogy a ventilátor nem kapcsolt magától, néhányszor dugóban szépen megfőzte a motort, majd szépen kék füstöt is eregetett. Közelgett a műszaki érvényességének lejárata, szóval az autó mellékvágányra került.
    Hosszú ideig várta, hogy mi is fog vele történni, rengeteg személyes és anyagi probléma is hátráltatta a dolgokat.

    Szerencsére a koronavírus nálunk csak pozitív dolgokat hozott magával, jutott idő mindenre, amire eddig egyáltalán nem.

  • Eljött a teljes motor-váltó felújításának ideje! Egy teljes csomagtérnyi alkatrésszel érkezett meg VPetihez hogy újjá születhessen.

  • Eközben hozzá jutottam egy donor autóhoz is. Sosem lehet elég pót alkatrész :D

  • Motor + váltó kint, kezdődhet a legózás!

  • A motor szerencsére jó állapotnak örvend. Az összes hiba a több éves kényszer pihenő számlájára írható.

  • Hengerfejek síkolva, szelepek becsiszolva

Hozzászólások

  1. Cortina  - 2020. július 27. 21:24

    Motor + váltó kint,kezdődhet a legózás


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére