új korában ilyesmi lehetett...

1983 Plymouth Reliant
Reliant
-
-
2005-ben ilyesmi állapottal bírt.
-
Hátulról így mutat.A sok éves állás azért már kikezdte.
-
Ezt a kocsit 2005-ben találtam neten. A formáját, hogy is mondjam, szokni kellett, aztán idővel szépült valamit a szememben, de mégsem egy impala.Sebaj.Éppen aktuálitást nyert egy autócsere a családban -némi rábeszélés után :)-, majd "ez megfelel" címmel megindult az usa kocsi vadászat. Több variáció és telefonhívás végigjátszása után, meg egy nem várt családi esemény eredményeként maradt ez az autó a talomban, egyben "ragadt" nálam. Ez sor négy keresztben, elsőkerékhatjás stb., pont nem olyan, mint amilyet akartam.Gondoltam nem járom végig a létrát, egyből V8, vagy más semmi.Ez meg ott volt, meg végül is én "hülyítettem" mindenkit, hogy az usa autó királyság.Na akkor fizessem is. Elmentünk érte -csekély 500km oda vissza-. Elsőre be sem indult. Jó mondom, de mikor megint jövünk, akkor már saját lábán vagy jön a gép, vagy nincs üzlet. Ismét utazás (2006 tavasza).Kocsi indít, iszonyatos kerregéssel és miegymással indult.Ok, irány Pest lejárt papírokkal, biztosítás nélkül és félig üres adás-vételivel (250km!). Kezemben pedig egy friss büntetéssel, amit odafelé menet, az Alföld közepén adtak a zsaruk a kísérő Zsigulimra (eü. doboz hiányzott..., bár fő indok szerint 130-al mentem, mert alig értek utól, kérdem: fotó? az nincs...). Tehát "minden" adott volt egy kalandos hazaúthoz.
-
Szolgálunk és félünk...
Pozor, pozor! Ungarische terrorist, mit yellow shiguli! I gát jú!ŰŰűüüviju viju viju viju eeeee eeeee! Jóestétkívánok, jegyeket,bérleteket! -
Az oldalsárvédőt követte az ajtó, a műszerfal, a kormányoszlop ki-ill. levétele, csak így van hely a jó munkához; lakatoljunk vazze!
-
És ameddig ez készül, addig nézzük meg a gépműhely esetét a hengerfejjel: írtam ugye, hogy kegyetlenül cserregett a vas a 3-5évi állás után.A hibák: Daciafíling okán, ugyanis a motor és a váltó nem volt kellően egymáshoz csavarozva, kvázi szögben futott, szelephimbatörés, amit jobb híján összeheggesztett egy arc, ott ahonnan hoztam a kocsit. Aztán kettes henger 0 kompresszió, mert a szelep hervadt volt benne.
-
Így most kicsit aggasztóan néz ki, de az eredmény tekintetében nincsenek aggályaim..., jön a drótkorong, ahol hasít, ott csere, utána üreg-és alvázvédelem, f@sza lesz
-
korrektül átfolyt rajta a lé
-
-130!
-Fénykép?
-Hááát, őőő, izé, az éppen nincsen. Sebaj, égőkészlet, háromszög, eü. doboz?
-Doboz nincs itt, másik kocsiban maradt Pesten!
-2000Ft-os eljárást foganatosítok, csekken fizetve.
-Ok.,de szerinted van értelme?Én jogra járok, Pesten, ezért is mondom, h lehetne diszpozitívan értelmezni egy szabályt, nem csak kogensen.Meg Pesten az ilyet leszarják.Miről beszélgetünk? Meg pl.: egy bömös projektoros lámpával szerelt.Csak szakszervízben cserélhető az égője...
-Az más..., de most nem Pesten vagyunk, meg ő államelméletet hallgat és...
-Gratulálok, de akkor a bömöst nem bünteted meg, ha nincsen nála égőkészlet?
-Őőő, de, de, nincs kivételezés...
-Jó, akkor van értelme az eü. dobozra birságolni?
-Van!
-Jó, de ha nálam is lenne a doboz, akkor is meghúzhatnál, mert 32 éve megvan és erősen túl lenne az 5 éves szavatosságon!
-Ja, ja, cserélni kell a dobozt...
-tehát akkor sok értelme van, nem???
-fizesse be, 30nap, a viszont látásra!
-Dél után is kint lesznek az úton?
-Nem, sietünk (ketten voltak) máshova!
-Jó, mert dél után lejárt forgalmis kocsival szeretnék erre jönni, (, hogy essenleazállad -gondoltam magamban)na vissz' lát! -
2006.04.22.
Hazafele menet egy darab rendőr sem volt, amit meg láttam, azt kivártam, míg elmegy, szóval nem volt bibi -ezzel. Viszont alapjárat semmi, most vezettem először aut. usa vasat, a tankból fénysebességgel bomlott a rozsda a friss benyától, három henger, idönként 3,5.
Egyenesben nem volt gond, csak, ha meg kellett állni, lassítani, mert egyből leállt. Akkor intubálni kellett karburátoron át, hogy induljon. Párom azóta profi benzinöntögetésben, motorháznyitogatás-csukásban :) . -
Hellómi?
-
a rozsda fut szalad tovább, ki tudja hol áll meg..
-
...,mit hogyan talál el
-
Végül Pesttől 60km-re végleg megállt a technika, eldugultunk, de nagyon.Nem volt mit tenni, erősen sötétedett, 40-ig nem lesz baja, húzunk -azóta kiderült, hogy tényleg nem nyekkent meg a váltó.
-
2006.04.23. Itthon nekiálltunk megnézni, hogy mennyi az annyi.
-
Hát kevés...,
-
Az egyik bűnös a rohadásban. Lukas volt a fűtésradiátor, de ez a tény valahogy elkerülte a tulajok figyelmét.Szépen beette magát a nedü a szönyeg alá. Ez a műanyag légterelő színültig volt folyadékkal, meg falevéllel. A taposó másik oldalán, a tűzfal felőli részen jöhetett be a víz egy tömítetlen kárpirögzítő csavarnál .
-
Kivettük a tankot. Nem volt egyszerű, vagy 20-30liter benya volt benne a dugulás miatt.A műanyag ballonokban az a barna..., na az az -és nincs ott az összes ballon! Azért mertem elindulni ilyen rozsdás tankal, mert az elmondottakból nem derült ki, hogy pontosan hány éve áll. Nem feltételeztem, hogy ennyire porózus a tank belülről.
-
tank javítás 2006. május
-
Tank vissza 2006.07.16. restauráltan, úszó javítva, új szűrővel szerelve, kitakaírtva, tank befoltozva (folyt), kirozsdamarózva, védelemmel kezelve kívül stb.
-
2006.06.24.: új lámpák, igaz kispolák, de legalább van benne E-betű. A lelkiismeretem mindazonáltal nyugodt, mert egyrészt ez nem egy Mustang, h minden eredeti legyen, másrészt már erre volt kialakítva a homlokfal.Ha nem alakítják át, akkor vadásztam volna hozzá újakat eredetiben, de ehhez kevés haszna lett volna. Ezek viszont fainul beleillenek a helyükre és olcsó a cseréjük.
-
Ja és H4, új rozsdamentes csavarokkal, égőkkel; rozsdás részek kezelve, festve lettek, fényszerelvények le lettek cserélve (eszperente ez b@szki :))
-
Szóval haladt az ismerkedés, árajánlat kérés lakatolásra stb. . Egy ajánlás eredményeként kerültem el autóstul Fodor Zolihoz, aki bevállalta motorostul, kasznistul. Sikerült életet lehelni a verdába az :ez a harc lesz a végső égisze alatt és irány a szervíz. Ott megállapítást nyert, hogy Ő a sarki boltba se mert volna vele elindulni, nem hogy 250-300km-et autózni.
-
Nos elindult a munka, hogy ebből legyen v.mi
-
pl.: ilyen szép, élére hajtott, merevített lemez... ekkor már 2006.09.20. magasságában járunk. Közben naívan megcsináltattam az eredetvizsgát az átíráshoz, de aztán jöttek a gondok, a számla, meg a gondnok ugye
-
Ez a kompresszió mérés eredménye. Bal oldalon a 2, 3, 4, 5 volt a hengerek jelölése (eggyel elcsúszott, tehát a kettes szám az egyes henger és így tovább), fölül a mérhető kompresszió. A kettes henger (ami a papíron a 3as szám) abszolút nulla.A többi 8,3-8,5 bar, ami ok.
-
Ez se sokkal jobb kép, de hátha.
-
szétszedéskor újabb hír: dugócserés volt. Ekkor állt össze a kép: egyszer meghalt a h.tőke, kitámasztott, odaverte a dugót, ekkor csere dugó, szelep. Tettek bele egy jó minőségű dugót, egy hosszabb szeleppel, ez törhette el a tűgörgős himbát.
Megoldás: új szelepdekli tömítés, hengerfejsíkolás a tökéletes fekvésért, szelep méretrealakítása, himbacsere, a dugó hibátlan, a készítője is beazonosítható, Zolim egyből vágta, hogy honnan való. -
Persze ez még kevés az üdvösséghez. Olajcsere mindenütt, szűrővel együtt, szíjak cserélése. A gépen lévő Holly karbi részben ment a kukába, mert a pillangót a tetejéből kiherélték, nem fojtott -addig az utcán talált 0,2l-es hey-hos laposra taposott üdítős papírdobozkát szúrtam a karbi tőcsavarjainak egyikére és forgattam a torkok fölé folytás gyanánt.Vicces, de működött vele.Ledugóztam pár csövet, hogy ne szívjon falschot, aztán gyí, így ment szervízbe.Szivató sem működött már rajta. Az egész helyére Zoli felfabrikálta az egykoron Ladán használt V6os, aut. szivatós, ikertorkos Ford karbimat. Addíg cserélgette a talpakat, közbetéteket, hézagolókat, míg jó nem lett.Mint a gyári és csak egy cm-rel van magasabban.Még a gyári légszűrő is visszamehet rá.Nagyon profi, egyáltalán nem gány. Ami kellett, azt meg esztergáltatott hozzá.
És elérkeztünk a szikrához: ami benne volt kezdetleges analóg jeles vezérlést közös megegyezéssel lerúgtuk róla, mivel menthetetlen volt, használtban meg 30e. és semmi garancia nincsen rá, hogy meddig bírja. Kapott mechanikus Skoda elosztót méretre alakítva (meg nem is a sajátja volt már rajta, hanem egy fordulatszámkimenetes szerkezet, de az nem felelt meg). Megint nincsen lelkiismeret furdalásom, mert a ha ledöglene, rárugok és továbbkegyeg (a számítógépet taposhatnám:)), meg még mindíg egy olyan autóról beszélünk, ami nem egy Mustang -sajnos :) -
A generátora egy V8asé lehet a '70-es évekből, de f@szán működik, még légkondinak is van rajta tárcsa.
Kb. így áll a gépezet.Majd még szükség lesz kárpitos munkára meg egy polírozásra, de szép lesz.Új gumikkal (már megvannak), homokfújt, újrafényezett felniken, króm fémdísszel a közepén. -
2006. szeptember vége. Ez már az új gumi. A homokfújás későbbre marad, mert vannak sokkal fontosabb teendők is, de ami késik, nem múlik. Ezzel viszont átmegy vizsgán.Jó, tudom..., nem fehér peremes.Most ennek kell örülni.Meg egyébként is olcsóbb volt, mintha boltból vettem volna, mert már futott vagy 500km-et :). Vissza kerül rá a króm fedél és szebb lesz (egy mosás után...).
-
a belső tér, jobb minőségűre cseréltem a belteres képeket, mert visszajelzés volt, hogy eléggé homályosak, ezek már tiszták
-
elöl
-
műszerfal
-
2006. október legeleje.Védőpapírozás a hegesztés előtt.Az ajtó csak ideiglenesen került vissza, hogy ha esik, ne ázzon el.
-
2006.11.14. kis pihenő után ismét betoltuk műhelybe a kocsit -nem kis örömömre :)
A képek minősége miatt sorry, de nem volt kéznél fehér fény, a digitális technika meg sárgásnak értelmezte azt, ami volt. -
Közben ismételt hibakeresés után újabb beszerzendő alkatrészt találtunk. Az egyik az elől-hátul erősen korrodált lökhárító vasbetét.Ezt szintén át kell menteni a donor autóból
A másik a lengéscsillapító: szana-szét rohadva és garantáltan száraz állapotban.Sima úton nem gond, de kis gödör után már olyat ütött, hogy azt hittem leszakad a fara. -
Óda a lengéscsillapítóhoz II. ez a marék fémfoszlány hajdan szerves részét képezte a porvédőnek.
-
Zoli nekilátott az oly annyira mumusnak tartott bal elejének.Végül is üléstartó baktól (azt is kivágva mert az alól indult a rohadás) a taposón át a doblemezen keresztül, annak tetejéig.Flex, flex, flex... .Ebből az algoritmusból most a doblemez konfigurálásának ideje jött el. Közben a küszöb végét 0,8as lemezből kialakítva, mint bemelegítő tevékenység :).
-
Mr. Flex
-
Flex
-
A doblemez.Már ami megmaradt belőle, mert a kátrány tartja a másik feléről egy helyen a rozsdát. Onnan nem is látszik mennyire rossz állapotú.
Egyébként a képeken nem látszik, de érthető módon nem lehetett megemelni a szokványos helyen az autót (küszöb és doblemez időszakos hiányosága okán), ezért egy nagy és nehéz vasgerendán és az abba illesztett fakockákon fekszik a kocsi, ami merőlegesen fut alatta a jobb oldali csáptól a bal oldaliig. -
A kátrányos oldal.
-
íme a luk, vagy ha jobban tetszik, a lyuk. Rákattintva a képre látszik -talán-, hogy van rohadás bőven.Azt a sarkot újra kell rakni, nincs mese.
-
még egy kép
-
és a küszöb, egy nyisszantás és már lent is van, nem kapaszkodott túlzottan
-
a lá küszöb
-
...és készül a doblemez 1-es lemezből.
-
És készül...
-
...és készül...
-
...még mindíg...
-
az érdekesség, hogy ezek a képek nagyobb szünetekkel készültek, ezzel szeretném érzékeltetni, hogy egy ilyen ív megformálása, ami egyik oldalán balra, a másikon jobbra tekeredik, bizony nem gyerekjáték
-
már egészen belefakult a munkába...
-
ég a keze alatt a munka
-
egy kis kalapálás
-
Ééés szünet! Mindenben benne van forma, csak a felesleget kell ledolgozni róla.Ebben is ott van a doblemez!
Nem látjátok? Pedig Zoli is azt keresi -meg egy hosszú pofájú fogót, amit quvára nem talált aznap este, -mert otthon volt :). -
innentől más színben látta a kérdést
-
máris meglett a megoldás
-
Ez már másnap. Miután Zoliék kertjéből beszerzésre került a célszerszám, melyet egy kivágott fa tuskója jelentett, mehetett tovább a projekt.
-
Majd némi gondolkodás után a spaniferes megoldást elvetette, hisz lángal dolgozik.Hamar elégett volna :).
-
A végső megoldás! Fémkengyel felrak és mehet a gáz-O2! Ettől persze kellemes égett faillat terjengett a műhelyben, mert az ívet és tartást adó tuskó a doblemezzel egyetemben izzani kezdett. Mr tuskó már csak ilyen lobbanékony :).
-
A donor autó. Dodge Aries. A különbség, hogy Dodge, meg egy későbbi évjárat, mint az enyém, de nem számít.Ami nekem kell, az ugyan az az alkatrész.
Komolyan mondom, őrültségnek hat ilyen autókkal foglalkozni, mert nem kifizetődő, meg ilyesmi, de, ha már van , akkor szeretném becsületesen összerakni. Annyira, hogy büszkén feszíthessek benne a városi forgalomban egészen addig, míg mellém nem áll egy igazi V8as usa vas.De ennek az esélye csekély, addig meg én vagyok a királycsávó :))) !
Másrészt meg ha eladnám, nyogott szívvel tehetném, a vevő meg nem venne zsákba macskát.Sztem ez sem egy utolsó szempont.Igaz nem lennék pénzemnél, de nem is tervezem egyelőre az eladását.
-
ilyen elölről
-
2006.11.30 körül szétszedés közben
-
kb. a végeredmény, de a futómű alatta van még, hogy mozgatni lehessen
a lökhárító mögötti vas csavarjaira meg gáz/O2 vár -
A Dodge közben az autók mennyországában rójja az utakat, de alkatrészei tovább élnek a Reliantomban.
-
Régen volt már frissítés a kocsihoz. Ez a két kép 2007.március vége felé készült. A hengerfej persze már régóta készen van, de most fénykép is készült róla.
-
Tiszta, nem vitás.
Meg vettem a kocsihoz váltóolaj szűrőt, meg motorbakot, szíjjat. Ezeket is csak be kellene építeni. Most már tényleg minden megvan gyakorlatilag. -
2007. május 1. Éljen a munka ünnepe!
Amíg én többed magammal ünnepeltem a Közlekedési Múzeumnál a szocialista autóipar örök és megbonthatatlan egységét, melyet egy közel gyári állapotú Zsigulival erősítettünk, addig Zoli ismét nagy levegőt vett és neki állt (vagy inkább az asszony kitartó és intenzív unszolására, mely a kocsik udvarról történő mielőbbi likvidálására irányult :) ) az autómnak. Örültem, mint majom, mikor banánt kap! Persze a jó munkához idő kell, a még jobbhoz még több > kaptam is a telefonhívást, hogy van egy kis gond, be tudnék-e ugrani. A lényeg, hogy a nem régiben felújított hengerfejemben (mármint az autójénak) túlcsiszolták a szelepet, ezért nem lehet összerakni úgy, hogy az jó is legyen. Most ismét gépműhely (még jó, hogy találtam egy donor autót, mert annak a szelepeivel fog valószínűleg működni az autóm).
Ismét várunk... :(. -
Azért voltak pozitív dolgok is. Szép színes lesz a motorterem :) !
-
A szíjtárcsák feketében.
-
Valami izé :), szintén feketében.
-
Ez meg egy másik, csak kékben.
-
Ez meg a donor hf.-je.
-
2009 május 19.
Nagy nap ez a mai!
Újra műhelyben a kocsi :)!
-
ezt a képet küldte át Zoli mms-ben, hogy a hír igaz, a kocsi bent van, a belsőt is lemosta, hogy látni lehessen, mi micsoda
-
2009.05.21.
jobb oldala estére készen lesz :) -
2009. június
-
június
-
ki lett lakatolva, végre...
-
2006 június - 2009 július 8. csak vissza érkezett :)
jobb később, mint soha
-
van még meló vele dögivel, meglehetősen sok, de neki látunk, szerencsére a telephelyen van hely szögelni
-
legalább nincs egyedül :)
-
2010 tavasza, Szeged környékén bontódott egy kék Reliant, amiből sok alkatrészt sikerült kivásárolni, köztük egy nem sérült tankot is, mert az enyém tankját nem lehetett végül menteni és a Dodge tankja már más, nem volt hasznosítható.
-
2010. 09. 30.
és lőn hengerfej, végre
már műhelyben, összerakásra előkészítve -
motor ki
Szilárd gyenge, nem bírta kivenni így, oda kellett mennem segíteni :) -
2010.10.08.
olaj le -
tartogat meglepetéseket, úgy érzem
-
Zsiguli csomagtartóval kompatibilis a 2,2L motor
irány a műhelybe forgatóállványra, szétszedni, megnézzük mi maradt a sok év állás után
-
2010.10.13.
forgató állványon a motor :)
Tanker, köszi az állványt, fasza! -
dugók, új szimeringek kellenek
-
meg csapágyak
-
ennek meg köszörülés az új csapágyak miatt is
összességében kopott kissé a motor, de menthetőnek tűnik a kopott alkatrészek cseréjével és némi gépmunkával, utána viszont egy bejáratós 2,2 sor négy motorom lesz, \"hűűűdejó\" befektetés, ehhh -
2010.11.
Megérkezett a régi és többszörösen kókányolt kipuff. szelep újba, ezzel már összerakható a hf. .
Még szelepszárszimmering kell 8 db. és hf.-hez megvan minden, rakható, csiszolható össze.
Hozzászólások
Nem semmi projekt, láttam a géped Jimmynél, ez az igazi kihívás, de remélem, összejön. Egyébként én is hozzá készülök a bódé lukait befoltozandó. :)
Fenéklemez teljesen csere? Látom, van vele gond bőven. Került hozzám pár '83 Reliant cucc. (fűtés, üveg, csomagtérfedél, ülések, kárpit cuccok, meg pár kisebb biz-basz.) Ha kell valami írj. moparkid@tar.hu
Köszi srácok!
Jó garázs. Jó szöveg. Jól megírva. Tetszik.
Hali! Jimmynél már én is láttam a gépet úgy egy hónapja. Egész pofás kis gép. Sok sikert és sok pénzt hozzá :) Jelenleg az én Chevym is sajnos Jimmynél pihen. Hidrotőke törés gyanús a kicsike. Még nem tudni pontosan mi van vele.
Élvezet volt végigolvasni, sok örömet vele;)
Köszönöm az elismeréseket! Ez jól esik!!! Amint halad a projekt, töltöm fel az anyagot!
Nem semmi, hogy mennyi energiát ölsz az autóba.
Remélem meghálálja!
Hozzá állásban,kitartásban jeles.Az írás sem egy utolsó.Sok sikert hozzá.
Az előbbiről lemaradt Papos voltam.
Jó projekt, jó sztori, tetszik.
Köszi szépen!
Baszki!
Majd keress meg személyesen, a Reliant-ról van egy történetem, de látom mazohista vagy.., sok kitartást, és teli kincsesládát a projekthez.
Hali! Gratula a buszhoz. Már én is nagyon fenem a fogam egyre :) Jani
Köszi szépen!
Nagyon-nagyon tetszik az autód. Bárcsak én vehettem volna meg. :) Mocskosul irigy vagyok.
Minden elismerésem. Nekem is igy indult. ;-)
Köszi szépen a bókokat a buszra :)! -néha én is irigykedem magamra... :),h milyen nagy vasam van... :)
hubazz, joghallgató létedre nem benne vagy a munkában rendesen.
elismerésem!
aztán olyan törvényeket kérünk, ami a mi malmunkra hajtja a vizet!!
Gratulálok! Kincsemben megnéztem a kedvenceteket!
muszáj, hogy készüljön a vas, mert ha nem, akkor felkopik az állam :)
a törvényeket meg majd igyekszem intézni...:)
Köszi szépen LeMans67!
Szia! Örömmel látom viszont az én kis plimutkámat.2000 környékén az enyém volt, és rengeteg szép élményhez juttatott.Szerette az egész családom. Örülök, hogy ilyen gazdihoz került.Elvetemült megszálottságod magamra emlékeztet, én most éppen egy Dynasty-val vivok szélmalomharcot hozzád hasonlóan. Sok sikert, kitartást kívánok .
hello
-ahogy elnézem a képes,irásos bemutatód,ami nagyon tetszik rájövök,hogy ezek elött talán most fogok én állni:(((( tehát ha segitesz köszönöm,amúgy tetszik a buszud,egy blazeres:)Ö)) irj ,hogy érlek>utól szakmai kérdésekkel üdv balu)) és f@sza a géped:))
Vorosoktober!
Örülök, hogy tetszik a garázs, de rólad sem találtam elérhetőséget fórumon, csak, h csatlakoztál hozzánk :).
Mit fogsz renoválni? Persze, keress nyugodtan, ha tudok, segítek, ez természetes.Ha a fórumban a nick nevemre kattintassz, akkor kidobja, h ki vagyok, mi vagyok, elérhetőség stb. ;-), a fórum keresőjébe beírva is megtalálhatsz
(egyébként: andantekert kukac altavizsla pont hu a többi a nevem alatt).
A busz egy nagy találmány, igazából munkához vettem, meg azért, mivel a Reliant 2007-ben megrekedt egy kicsit, aztán, kellett már egy vas, a kis Plymouth meg 2008-ban csak elkészül végre, mert már nincs sok hátra sztem)
Üdv!
Edsel
Szerusz Manus! Szép a Monarch,tetszik!. Sok-sok baleset mentes streetelést vele!!! Ja,és sikeres rajzolást a speer-rel ;)
Köszönöm szépen! Kap új karbit, utána juhéééé ;)!
Helló!!!
Rég láttalak! A reliant is menni fog, ígéret van rá, amit illik betartani, illetve jobb későn, mint soha :). Remélem össze áll mind kettő vizsgára mielőbb, aztán mehetek Lurdyzni a mélygarázsba is ;) télen.
Szia! Gratula jó kocsi ez:) asszem ebben barna szőnyeg van a piros kárpithoz ha igy van és cserélnél pirosra akkor én vagyok a te embered:)) amúgy van 1db komplett piros plüss belsőm.Sok energiát és kitartást kivánok neked és sok balesetmentes kilométert.Üdv Laci
Szia!
nem barna,hanem szakadt piros (bordó vagy mi), ezért érdekelne bele való színű szőnyeg;
az 1 db. komplett plüss belső mit takar?
keress meg légyszi levélben (vagy ahogy tetszik), fórumon nevem alatt a kontakt!
Szép verda, gratu!
Helló! Van egy szintén '83-as Reliantom pont mint a tied. Jó állapotban, v.metálkék színben, szép belsővel, klímával, aut. váltóval, gázzal, szinte hiánytalanul. Papírjai nincsenek, olcsón 85 ezer pénzért odaadnám egyben, vagy bármit lebonthatsz róla. Keress, megegyezünk 30/382-4288 Kecskemét
Az autó nagyon szép nekem is ilyen volt nagyon tetszik az irásod osztom a véleményed hajrá!!!
Köszi!!! :)
Hú újra halad a meló a Reliant-tal. Már alig várom, hogy elkészüljön. Ha egyszer elkészül és ráunsz, szólj plíz :)
na az elkészülésre én is kíváncsi vagyok, elvileg minden adott ahhoz, hogy menjen :) néhány apróságot leszámítva
Hát,öregem le a kalappal. Nem semmi munka,szép hogy így rendbe rakod és megmented, időt és pénzt nem számolva és rászánva. Maximális elismerésem! Gratula hozzá!
Köszönöm :)
Most nézem a garázsodat... Azért nagy szám lesz, amikor majd elkészül a Reliant és azzal jössz Lurdy-ba. :)
Balázs! Azon a napon pezsgőt bontok, pedig nem is szeretem :).
Jött egy minivan is a VAN mellé? Szépen bővül az autópark, gratula!
Egy napon születtünk de sajnos én nem kaptam ilyet.Azért örülök, hogy legalább te igen.
Isten éltessen!!! :D
Szép vas jó vas Gratula! :D
Egyre szebb, jobb! Gratulálok!
Szép autó!!! Gratulálok!!!
:)
Még jobb lett !!!