1984 Oldsmobile Royale Delta Royale Brougham

Royale

  • 1996 A haverok kitalálták,hogy menjünk le a Dunaújvárosba,amcsi autós találkozóra!
    Éppen ráértem és lekeveredtünk!Szerintem nem új a dolog,hogy fantasztikus élmény volt!(mezitláb bele sétáltam az elfüstölt gumiba!tanulni is kellett valamit!)Én jól úgy maradtam!Elkaptam a kórt!És elkezdődött'A NEKEM IS KELL EGY ILYEN'szindróma!De akkor csak egy 1200-es állt a ház előtt!
    Sebaj!Kiragasztottam fatapétával,lesuvickoltam a krómokat és már majdnem jó is volt!Természetesen minden évben autós találkozók!Én meg lelkesen jártam minden évben!És rá kellett jönnöm ,hogy az 1200-es nem nagy vas!
    Pár éve kaptam kölcsön egy V8-ast.Ezek után nem volt megállás.A következő évben elvertem a lejárt életbiztosításom.Spóroltam egy kis aprót!Találkoztam új arcokkal!És beindult a nagyvas projekt......

  • 2007 szeptember
    Lekeveredtünk Vásárosnamény előtt egy roncstelep,autóbontó valami telephely félébe.Majd Béla a telep tulaj megmutatta miröl is van szó!
    Ez a látvány fogadott!Kicsit kopott,kicsit rohad,kicsit nincs benne motor de azért megdobbant a szívem!Majd hazafelé telefonon lebizniszeltük az autót!

  • Beindult a szállítás szervezés!Tréleres játékos!600 km kalandozás!Nem győzte rángatni az autót!De aztán lekerült a célhelyre!Daddy kertjébe,ahol elkezdődött a móka és kacagás!

  • A kikönyökölt 5.7-es dízelmotor kölön érkezett darabokban!
    Így hát egy nagy üresség volt a motortérben!
    2 centi zsír,olaj,kosz és mocsok!Megkezdődött a tisztogatás!Spakli,drótkefe,rozsdamaró,higító,stb.....
    Tehát jó volt!És alig ment rá 2-3-4 nap!Hurrááá!!!
    Hirtelen még kirángattuk a Knight Rider futófényeket a hűtőrácsokból!
    Szerinted???

  • Miután fémtisztára suvickoltam a bölcsőt és környékét,kapott egy kis korroziógátló alapozót!A nap végére a derekam elment vadászni!

  • És a kész cukoráru!Duál Dörmögő Dömötör!
    Ez volt az a rész amikor nagyon nem bántam,hogy benzines lett a V8-asom!
    Ez a kedvencem!Duál song!Szerintem sokan ismerik ezt a slágert!

  • A világot jelentő deszkákon!
    Már alig vártam!

  • És eljött a nagy nap!Amikor 12 év nyálcsogatás,és fél év intenzív munka után debütáltam a saját nagyvasammal!
    Bazi jó volt!A találkozó hetén hoztam haza Érdről!
    Az első hibácska hamar kibukott!Gyenge a töltés!Igy hát be kellett bikázni!(Azóta már jó lett!)

    Megkeresett az az ember aki ezt az autót behozta tízenéve az országba!Érdekes találkozás volt!

  • Itt nyilatkozom!
    Elmondtam a terveim!
    Low-rider nem lesz,mee annyi pénzem nincs,de valami levegős ültetős játék beugrik majd alá!
    Meghát a Chikano-s Mexikós vonal mentén haladok!
    Még pár év!

  • Itt már kapott egy réteg feketét!Próbálom a rozsda minden formáját elkerülni!

  • Jó idő volt!Mert ugye mikor kell autót építeni?
    Ősztől tavaszig!
    Itt találtam ki mivel üssem el a drága időt!

  • Eljött a nagy nap!Szívbeültetés következik!
    Háát nem úgy fest mint az amcsi felújítós műsorokban!
    Csak,hogy ne legyen egyszerű,pöcsörgött az eső is!

  • Kénytelen voltam lecserélni ez a mesterien elkészített 250 liter körüli műanyag tankot!Amibe nem volt jó a műszer!
    Igazi szopás!Többször is le álltam vele az út közepén!
    Fincsi volt!
    Kérdeztem az ex tulajt a műszerekről!Kár volt!Azt mondta,ukrános magyarsággal:Nyekeem mingyííg tále vólt!(Határ melett könnyű!)

  • 2008 Komárom előtt lett kész a kipufogó.
    Ez a szarrá rohadt dízel csöve volt!Tele lyukkal és korommal!

  • Kikapcsolódás képpen,egy kis ajtó tiszogatás!
    Csiholópapír és festegetés!
    Amíg vártuk,hogy legyen motor,hobbiból kidobáltuk a belsejét!(nagyon szép állapot fogadott)Festegetés,szőnyeg mosás,stb....

  • Egy darabig azt hittem dízel motort könnyebben találunk!
    De nem így lett!
    Sikerült szerezni egy 5.7-es Chevy motort,amit szétszedtünk,felújítottunk és összeraktunk.
    A kadettommal vittem Érdre a csomiban a motort!Amiből kifolyt a maradék víz,meg egy kis olaj!Hogy ne legyen egyszerű!A hátsó ülésen meg a váltó!
    Nem életem legjobb útja volt!

  • Tömítések,szimering,friss olaj,víz,stb....csere!
    Ugyan ez a váltónál is!

  • Szerencsére nem vertünk le semmit!
    Viszont megint mászhattam a kocsi alá igazgatni!

  • Naa a motor a helyén!

  • Itt már kezd összeállni a motor.
    Túl voltunk egy pár próba idításon!

  • Jöhet a kábelezés!
    Köszönet a szakmunkáért Kundi mesternek!
    Az ukrán tulaj és csapata telerakta minden féle kapcsolókka!

  • Volt kábel a rengetegbe!
    Összeégett kapcsolók és vezetékek!
    Kb. 10 különböző méretű odanemillő vezetéket cibáltunk ki!
    Mindenféle barkács megoldásokkal megspékelve!

  • Ez jellemző volt!Mindíg csak a lábam lógott ki!
    Vagy a műszerfal alól,vagy a kocsi alól másztam elő!

    Az egészben az a vicc,hogy semmilyen szinten nem értettem az autószereléshez!Viszont jól beleugrottam!Fuuhhh...

  • A műszerfal a helyén!Még párszor ki kellett bontogatni a mutatók környékét,mert sose stimmelt valami!

  • Jöhet a hátsó rész!
    Találtam helyes kis apró mumifikálódott cickányokat!
    Gondoltam is,hogy eladom valami múzeumnak!
    De aztán nem volt rájuk időm!

  • Az említett família!Legalább egy darabig jó dolguk volt!

  • Kint a parkolóban!
    Örül a fejem!
    Sok volt,fárasztó volt,de megérte!1 álom megvalósítva!
    2008 év végére sikerült levizsgáztatni,és lepapírozni!Köszi Mamut!Nem volt egyszerű!

    Köszönöm elsősorban Daddy-nek!A helyet,türelmet(nagyon sokszor feladtam!aztán mégse!),hozzáértést,energiát,stb...
    Továbbá köszönöm:Gézának,Robinak,Pistinek,Krisztiánnak az alkatrészeket!
    Folytatás következik............
    VIVA MEXICO!Arrrrribbbáááááááááááá............

  • Így nézett ki a télen!
    Remélem találok garázst!
    Mert szegény csúnyán havas volt!:-)

  • Nnnnnnnaa szóval!Ígértem folytatást!Itt vagyok!
    Egy hasonló irodaszék lég rugójával játszogattam.....ábrándoztam....nnnaa majd ha az autómban is lesz ilyen....éééééés lett!!!

  • És igen!Megjött a motyó Arizónából!Az apróságokat meg itthon vettem meg.

  • Az autó fel bakolva!!!Indul a móka!A hátsó résszel kezdtük!Elég ramaty állapotok uralkodtak!De szerencsére a nem volt durva rohadás!

  • Híd ledob!Flex beizzit!Pormaszk fel!Kocsi alá!És start!
    Minden felületet megtisztítottam,lecsiszoltam,marattam....
    Aztán szépen minden ki lett fújva,kenve alvázvédővel.

  • Lengőkarok lekezelve!Új szilentek benne!
    Elől is természetesen!

  • Difi!Olaj csere!Aztán összerak!Megint flex,drótkorong....
    és mehet a tisztítás!

  • És ilyen lett!Így jobban néz ki!

  • A hátsó lufik előkészítve!A hídon is minden meghegesztve....

  • Híd vissza!Alábakol!És mehet a szakmunka!Lufi a helyére!
    Természetesen szakértő mozdulatokkal meg némi rángatással sikerült helyére rakni a rugókat!

  • Így néz ki a helyén!Szerencsére Daddy rutinosan illesztgette a rugókat.És minden passzolt! Uhhhh....

  • Na most jön az eleje!Itt is elég romos állapotok uralkodtak!A rugók el voltak törve....kicsit odavoltak!
    Aztán bontás!És kezdődik minden megint előről!Flex...drótkorong...:D

  • Kormánymű!Gömbfejek!Kibontva!Felújítva!

  • Alváz kivágva!Előkészítve!

  • Befótozva!

  • Ez is lefenekeltük!És szépre le lett festve!Hadat üzentünk a rozsdának!

  • Ballon a helyén!

  • És immár beépítve!ÁÁÁÁ!!!! Nem volt szopós!

  • Az alja beszerelve!Jöhet a csomi!Meg a finom meló!

  • Tartály is készül!Szelepek a helyükön!

  • Tartály a helyén!Ez után jött a kötözgetés!
    Kb. 70m!!! elektromos kábel ment bele a projektbe és bujkálnak az alvázba!Plusz az egyéb légcsövek.....

  • És ez lett belőle!Eredeti indián szőttes!Pár óra szabás varrás!Bundás szőnyeg beleszabva!Hipp hopp pár óra görnyegés!És kész is lett!
    De megérte!Egyedi lett!

  • Ezek voltak az első próbálkozások!Mi is meglepődtünk az eredményen!
    Mert hááát ugye jól sikerült!Gyors!Energikus!Kellően fekszik!És ugye látványos!
    Szép munka volt!

  • Danger!Ne hagyd a lábad a vonóhorog alatt!
    Ha nem akarsz úgy járni mint a Pepperes doboz!Szegény megtört!

  • Fáradtan!Koszosan!És nagyon elégedetten!
    Még a garázsban!

  • És itt már harasztin!Lazában....Pózolósban!
    Meg lett a felni is!Mert az így dukál!

  • Master Daddy!Képviseljük az életérzést!
    Itt köszönném meg a segítséget!Viva La Raza!!!!
    Köszi még!Árpinak,Gézának,Robinak

  • Ez az egyik kedvenc képem!Ez olyan Low magazinos!
    És mégis itthon készült!

  • A három Amigo!
    Remélem leszünk többen is!És Pííí autója is elkészül hamarosan!

  • No hát!Egyelőre ennyi!
    Lesz folytatás,hiszen még sok tervet meg kell valósítani!
    Addig is........!!!!!!!
    Hajrááááááááááááááááááá!!!!! 2010.05.14.

  • 1 kis frissítés!
    Az átalakításról pár kép!

  • Nagy testvér a hátsó részbe! :P

  • Na hol vagyok?Na ezt a részt annyira nem szerettem! :)

  • Helyén van a cucc! :P

  • Dolgozunk erősen!:)

  • Rendszámkeret!

Hozzászólások

  1. Zola  - 2009. január 12. 13:41

    Szia!

    Látom meggyűlt a bajod a képekkel.
    zola @ v8cars . hu-ra küldj egy mintát, megnézem, mi okozza a bajt!

  2. dzé  - 2009. január 12. 17:04

    Hali.Csak sikerült! Gratulálok,jó,fasza kocsi!

  3. Tony  - 2009. január 12. 17:46

    Gratulálok hozzá! Jó forma, ezt még megamnak is eltudnám képzelni:-) Komáromban dumáltunk, sőt még Kundi kombijában autóztunk is egy nagyot.

  4. kerekes54  - 2009. január 12. 19:06

    Congratultation! Szép munka! Múltkor Lurdynál átnyálaztam... Sok szép mérföldet kívánok nektek.

  5. Cece  - 2009. január 12. 19:38

    Buenos diaz senior! Velem is komáromban találkoztál-mucho örülök, hogy sikerült minden!

  6. Kundi  - 2009. január 12. 20:35

    Jó volt végigolvasni a történetet, örülök, hogy egy kicsit segíthettem benne! Sok kellemes mérföldet!

  7. Pedro  - 2009. január 13. 09:27

    kirá a függöny!

  8. Chikano  - 2009. január 13. 14:38

    Köszönöm mindenkinek a kedves és baráti hozzászólást!Tavasszal koccintunk söritallal!
    Addig is....Hajráááá!

  9. Piii  - 2009. január 13. 19:31

    Hola.Na végre megérkeztél!!Jóóó verda!!!!

  10. Toda  - 2009. január 13. 20:07

    Szééép!!!

  11. chevelle68  - 2009. január 14. 02:37

    Azok a rojtok!!! Rojt Rulez! :)

  12. Panka  - 2009. január 14. 15:12

    Hajrá Chikano!

    Klassz verda, gratula.

  13. Mocorgó  - 2009. január 27. 14:49

    Szép otóóó!:-) a vilanykapcsolót én adtam hozzá:-))sok sok bpldog mérföldet vele!

  14. Bronco  - 2009. március 1. 21:07

    Teljesen átérzem a lelkesedésed!Old's a király!Az orrom elöl vittek el egy gyönyörű delta88-ast,és mérgembe vettem egy broncot!Életem legelhibázotabb döntése volt!De nem nyugszom mig nem szerzek eggyet!Jó utat!!:)

  15. mz/X  - 2009. március 3. 11:14

    Szép a vas! Minden jót kívánok hozzá!

  16. csadi75  - 2009. május 16. 16:31

    Komoly projekt volt!Gratulálok!

  17. CamaroGaben  - 2009. június 27. 17:02

    Én már csak a jelenlegi végeredményt :) láttam, éreztem:
    Kényelmes, szép és nagyon jól húz a V8 5.7L!!! :))
    Gratula Pajtás!
    Elképzeléseidhez további sok sikert és kitartást!

  18. Lepke  - 2009. szeptember 13. 17:45

    Király a verdád Mr Chicano !!!
    Nagyon jo verdák az Olds-ok !!!
    Nekem is van egy .
    Lepke voltam

  19. llcoollepke  - 2010. április 14. 14:25

    Szevasz barátom!Hogy vagy?Láttad a találkozó képeinket amit itt rendeztünk Nagymegyeren?Jelentkezz,ha lesz időd!:)

  20. Tuco  - 2010. május 14. 09:59

    Nagyon nagyon király a vasad!!!!!

  21. muhaha bá  - 2010. május 14. 11:00

    szep kis project, tetszik, es elgondolkodtatott!!
    Gratula

  22. Tony  - 2010. május 14. 11:43

    Nagyon fasza! Szépen valósítgatod meg az elképzeléseidet. Csak így tovább!

  23. llcoollepke  - 2010. május 23. 12:47

    Gratula testvér !!! Ez nagyon komoly !!!

  24. Puflee  - 2010. július 16. 15:45

    Szép kis történet és remélem sikerül megvalósítani a további elképzeléseidet is!

  25. Raffeka  - 2010. augusztus 8. 09:16

    Chikano, nagyon szép a verdád, tényleg nagyon sok munkád van benne! Gratula!!! örülünk hogy tegnap megismerhettünk! Peace out!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére