1985 Oldsmobile Cutlass supreme brougham

Cutlass

  • Amikor elmentem megnézni az autót, ez a látvány fogadott.
    Első ránézésre rémísztő, pedig nem az.
    Kb. 4 éve teljesen üzemképes volt, majd szétszedték, hogy kapjon egy teljesen új fényezést. Ezt meg is kapta, csak utána már nem lett összerakva.
    Azóta így állt. Minden cucc megvan hozzá, telepakolva vele a csomagtartót.

  • A fényezés azért 4 év után kicsit megkopott, de mit sem érdekelt, szerelem első látásra.
    Bár akkor még megvolt a combi cutlassem, de ez ahhoz képest full felszereltségű, és 2 ajtós, ráadásul keret nélküli. Ez mindent eldöntött.

  • Már jóideje nézegettem a 2 ajtós oldsokat, buickokat. Külföldről akartam behozni egyet, de ezt a fajta belsőt nem nagyon találtam kint sem. Pedig ez a kedvencem.
    Mikor megláttam, hohóóó, ez kurva jó!!!!
    Igaz hogy eszméletlen sok darázs volt benne, de ettől függetlenül nagyon jó, állapotú. Egy kis puc, és a belső ok.

  • Motor. 3.8 V6.
    Elvileg működik, sőt felujított. De elég rég járt, és nem néz ki túl jól.
    Főleg az a rengeteg fölös kábelköteg. Ki kell hajítani, a motorral együtt.
    Azért néha foglalkozom vele, és könnyebb lenne, ha nem kéne ide-oda toligálni. De nem akarok időt-pénzt fecsérelni, hogy beinduljon. Szóval motor ki.
    Eladó, ha kell valakinek.
    Én mindenkép V8-t rakok bele. 5.0 vagy 5.7 moci lenne nekem a legmegfelelőbb. Csakis karbival. Még nincs meg a blokk, de rajta vagyok. Ha van valakinek eladó, kipróbálható, az esetleg jelezhet!

  • Ma végre lemostam a többéves retket.
    A fénye nem rossz, de azért van egy-két himi humi itt ott.
    A bal ablakot ki kellett venni, mert az ablakemelő moci megadta magát. Javítás alatt van.

  • Lehet ezeket még rárakom...

  • Sikerült ilyen vackot is találni.
    Úton van egy-két más cuccal együtt, úgyhogy lesz mivel még játszani, de lassan összeáll a verda.

  • A moci is összeállt. Tervezek egy jó raklapos beindítást, meglátjuk majd hogy muzsikál.
    Sikerült egy közbetétet is találni,amivel összelehet rakni a chevy mocit az olds váltóval. Úgyhogy azzal sem lesz már gond. (remélem)

  • Üresség :)
    Kicsit kipofozom itt a dolgokat, mielőtt berepül a másik moci.

  • A nagy dillemám, ami már hetek óta foglalkoztat:
    Milyen felni?
    Tulajdonképpen nem rossz ez a "barkas" felni sem 14 collban, de kitudja.
    Ha ez marad akkor lehet kapna 1 coll szélesítést, és 235-s cooper gumikat. Na meg egy kis ültetést, mert így elég béna kiállása van szerintem.
    De nem tudom még, hogy fényes legyen a felni, vagy fekete krómperemekkel...
    A másik verzió 15x8-s krómfelnik. Sima körlyukas.
    Semmi extra széles gumit nem tervezek rá, jelen esetben lényeg komfortos utazás vele, úgy hogy azért ne nézzen ki bénán.

  • Az ülés motoros. Egész előre volt állítva.
    Szerencsére annyi volt erő volt még benne, hogy hátrahúzzam, hogy kényelmesen beleférjek majd hopp, valami műanyag basz eltört. A motor működik, reagál mindenre, csak épp az ülés nem mozdul. Ezt is orvosolni kell majd!

  • Ilyen az autón.
    Annyira nem vagyok tőle elájulva. Kicsit kicsinek tűnik.
    Bár most elég könnyű az eleje, sokminden ki lett belőle pakolva, de majd ha be lesz lőve a magassága remélem faszább kiállása lesz.

  • Igazából jobban tetszenek az eggyel régebbi modellek osztott hátsó lámpával, és telikróm lökőssel.
    Eddig nem találtam olyan képet, hogy ezekre az újabb cutlassekre telikróm lökőst tettek volna, de nekem tetszene. Kérdés hogy passzol-e?

  • Ez a hátsó felni is jó lehetne. Majd meglátjuk.
    Sok krómdísz megy még fel rá, ahhoz is igazodni kell.

  • A belső is kezd összaállni, de előbb az ablakot vissza kell rakni.

  • Ez még mindig itt csúnyálkodik!

    Folyt köv.

  • Megvan az új moci.
    Chevy 5.0 felújított állapotban.

  • Van egy kis gebasz, ugyanis az olds váltó nem igazán passzol a chevy mocira. Tudtam, hogy nem lesz tökéletes, de a 6-ból csak 2 csavar fogná össze a 2 egységet, ami elég karcsú.
    Kapok valami közbetét, amivel állítólag fasza lesz.

  • Gyári Rochester karbi, elég retek állapotban.

  • Kicsit rendberaktam. Elég jó állapotúnak tűnik.

  • Így feketén már ezek a felnik is tetszenek. Lehet, hogy ez marad?

  • A hátsó lökhárítótakaró elem nem lett meg sajna a régi tulajnál, ez elég gáz. Elég ritka darab az ebayen is, max 2 db van, és nem olcsó.
    Legyártatni meg nem tudom mennyire lehet, hogy olyan szép legyen, mint az eredeti.
    Ha valakinek lenne, akkor az mindenkép jelezze!

  • Megvannak a gumik. Most már nem lesz több vacilálás, ez marad.
    Elöl 215/60 R14 6 coll széles felnin,
    Hátul 235/60 R14 7,5 collos felnin.

  • Itt a bűnős :)
    Végülis semmi bajom vele, annak ellenére hogy még a hangját se hallottam. Végülis állítólag egy jó konstrukció, de sztem egyszerűen nem idevaló.
    Főleg lecsupaszítva a motortér felét, ha kitöltötte.

  • Ez már szimpatikusabb.
    Teljesen össze van már rakva, feltöltve olajjal, stb...
    Van szikra, van benzin, remélem egy kis kipugáz is lesz már :)

Hozzászólások

  1. NaNo  - 2008. január 23. 19:16

    Jé barnatesókombiautó! :) Sok boldog km-t vele.
    Nekem is van pár találkozós kép róla,pl. klikk a garázsomra.
    Üdv.

  2. !sharky  - 2008. január 23. 20:33

    Gratu hozzá... Én fél éve vadászok rá, de nem sikerült megszereznem. Remélem boldog leszel vele!

  3. nagrom  - 2008. január 23. 20:41

    !jókocsi

    Örülök, hogy végül hozzád került! Használd egészséggel! Én nagyon imádtam. Majd egyszer elgurulhatnál erre, meghallgatnám :)

  4. Panka és John  - 2008. január 23. 21:03

    Gratulálunk! Beléptél a barna klubba. Mi vagyunk az első fotónk a tiéddel. :-)))) Sok boldog kilómétert vele!

  5. Elvis  - 2008. január 24. 16:46

    Köszi mindenkinek. Remélem lesznek még a régiekhez hasonló közös képek! :-)

  6. Árpi  - 2008. február 6. 19:11

    Fasza Elvisz gratula a géphez.

  7. attish  - 2008. április 7. 13:04

    Klasz midsize, egy időben én is szemeztem vele. Szép hangja van, gratula hozzá!

  8. bone  - 2008. április 7. 17:29

    Szia, ezt a szegény autót én vakartam ki a tyúkszarból Kaposvárott.
    Szó szerint a tyúkok laktak benne.
    Haza még eljött, de a váltót megadta magát, én csináltattam a felújítást.
    Finom kis gép, nem egy muszkli, de nem is arra van.
    Hajrá!

  9. !sharky  - 2008. április 7. 19:32

    Jahj micsoda hangzás... Fasza lett! Ha esetleg meg akarnál válni tőle, feltétlen szólj! ;)

  10. Cece  - 2008. április 7. 21:30

    Hello!Megnéztem a videót:)))) marhajó hangja lett!Meghalgatnám élőben is.

  11. Elvis  - 2008. április 8. 08:28

    Kösz mindenkinek!
    Hát, élőben tényleg még jobb is a hangja.
    Mászkálgatok vele erre-arra, úgyhogy nem kizárt, hogy összefutunk.:) Persze megyek majd találkozókra is.
    Eladni még biztos nem, én is nagyon élvezem! :)

  12. nagrom  - 2008. április 11. 16:08

    Jó lett a hangja :)
    Mocsok jó kocsi.

  13. gergew  - 2009. április 13. 20:46

    Na, még egy kék G-body!
    Rokon autód van Neked is, remélem szépen talpra állítod és kap majd egy V8-at.
    Sok-sok örömteli biztonságos kilómétert vele!

  14. Elvis  - 2009. április 13. 21:54

    Szia gergew!
    Ja, pont erre gondoltam én is, sőt a Te garázsod ihletett, hogy valamit írjak már én is az enyémről! :)
    Mellesleg gratula Neked is, sokat néztem én is a Te verdádat!
    Na majd jól összefutunk, ha én is kész leszek!

  15. the rookie  - 2009. április 14. 09:45

    Ez tényleg szép forma, gratulálok hozzá!
    Ha Komáromig összeáll és kihozod majd megnézem élőben is, addig is sok sikert a projectekhez!

  16. wireface  - 2009. június 22. 20:54

    Szevasz! Biztosan 14- esek azok a felnik? Valamint a motorra lehet, hogy tudok v.kit! Im

  17. Elvis  - 2009. június 22. 21:08

    Jaja, tuti 14-s.
    Az eredeti mociját inkább megtartanám az eredetisége miatt.

  18. Jockey  - 2009. július 23. 22:14

    Faszák a kerekek nem kell bele a króm.Viszont egy kicsit magasnak tűnik tényleg Szerintem.

  19. gergew  - 2009. július 24. 12:48

    Zsírfeka lesz tesó. Hajrá, hajrá!

  20. custom cruiser  - 2009. szeptember 6. 21:25

    Nagyon jó irányba haladsz a géppel.
    A fekete kerekekkel tényleg kívánja az ültetést.
    Nagy gratula hozzá!

  21. hieronymous  - 2009. október 25. 17:30

    Szép lesz a verda, sok kitartást!
    A kicsi kerék érzésre azt mondom: a kerék méret jó, ültesd hozzá az autót 4 cm-t! Brutális hatása lesz.

  22. gergew  - 2009. október 25. 18:21

    A kipufogószervizig én is mentem már át fél Budapesten natúr leőmlőkkel :D
    Fél kilóméterről odanéztek az emberek meg vigyorogtak, többen integettek. Egy élmény volt:D

  23. Árpiot  - 2009. november 29. 13:09

    Nagyon ász a hangja , remélem jövöre élöben is megfigyelhetem!:-)

  24. Zsozsi  - 2010. január 3. 14:46

    A páratlan szakértelem sugárzik a tulajról!
    Gyönyörűen fogalmaz a képek mellett meg kellene filmesíteni!
    Údv

  25. Jockey  - 2010. február 3. 08:57

    Alakul a vas fasza lesz.Mikor megyünk vele?:)

  26. Y2KIX  - 2010. június 29. 22:10

    Legjobb forma nekem. :-)
    Jól is haladsz. Majd egyszer összenyálazom élőben.

  27. Lord_KROK  - 2010. június 30. 11:44

    Barkas felnit kerüljük :D
    De amúgy egész fasza kis járgány lett!

  28. Elvis  - 2010. június 30. 22:22

    Köszi mindenkinek!
    Remélem mostmár hamar megvan a vizsga, és lehet vele nyugodtan cirkálni.

  29. Cece  - 2010. szeptember 16. 16:29

    Nagyon klassz lett a kocsid! A kipuffról alulról is csinálhatnál képet! !kiváncsi

  30. bartustibor  - 2011. január 30. 18:15

    Brutális ez a hang :) Jó a géped..gratula :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére