Üdvözöllek!Megtisztelsz,ha időt szánsz a nézelődésre.
Stilszerűen,ez a garázsom,kívülröl.

2009 Dodge Ram Crew Cab , 5,7 Hemi
Ram
-
-
Ajtónyitás után ez a látvány fogad.Mivel a hagyományos méretű rendszám mögött még látszik valami az orrészből,igy a forgalomba helyezéskor nem erőltettem különösebben a kis méretűt.
-
Hátul már más a helyzet.Ide a kicsi méret passzolt.A lökhárító alatti külső "hangszórók" a Laramie kivitelnél gyári adományok.
-
A "mélynyomó" már saját hozzáadás.A mai komoly,lényegre törő világunkra jellemzően a cutout-ot hamarabb tudtam beszerezni,mint a tipushoz passzoló kőfogó gumikat. (?)
-
-
A fellépő 10%-ban csicsa,90%-ban igen hasznos a be-és kiszállásnál.
-
A trükkös felni.Valóban könnyűfém a teste,de csillogás egy műanyag odaragasztott betétről árad.Ez, a nemes dolgokat szeretők számára talán kiábrándító,de vigaszul ezt nem kezdi ki a téli sós lé,karctűrése a mosókefétől vetekszik a valóban krómfelnikkel.(saját tapasztalat)
-
-
Ezt a számot lehet magyarázni kell.Ez a haszonvas valójában egy Ram 1500-nak készült,de mexikói piacra.Ott nyilván engedhetik az 1500 font terheléstől nagyobb 2500 fontost is.(valóban van olyan alváza,mint egy platós Barkasnak)A német kereskedő,akivel kapcsolatban álltam,mexikói partnereitől is szokott Ram-okat Európába hozni.Ennyi.
-
Ez a tehergépkocsi műszerfala.
-
A Crew Cab verzió platója 20 centivel ugyan rövidebb a Quad Cab-énál,de ez nem veszett el,ott van a hátsó üléseknél.Az LHS-emben sem volt nagyobb lábtér hátul,annak pedig van,elég.Nem látszik ugyan,de a hátsó futómű spirálrugókon nyugszik.Tehát a hátul ülők rossz utakon is csak szimplán utaznak,nem pattognak!
-
Na igen,a motor.Az előző verzió 345 lovához a mérnökök még +45-öt fogtak be,a szelepnyitások idejének variálhatóságával.A 8 henger-4 henger mókát itt is megtartották.Alapjáraton,vontatás üzemmódban és 100 km/óra felett viszont nem számít a finomkodás,minden henger kap benzint,szikrát és szelepmozgatást is.
Hozzászólások
Gyönyörű autód van uram!!! Nekem is volt egy régebbi nagyon sajnáltam eladni. Egyszer én is beruházok egy ilyen új csodába!!! Gratulálok!
Nagyon jó. Gratulálok.
Hi
Tetszik, jókat nevettem; már a kezdőkép is tuti.
A többi magáért beszél!
Nagyon jó kis leírás! Gyönyörű autó, hatalmas, erős, és a műszerfala is tuti!
ja és láttam már élőben 1 hónapja Debrecenben!
Hali!
Eddig nem izgattak a Ram-ok, de egy ilyet muszály egyszer még az életben szereznem. Nem semmi feeling lehet nap mint nap vele közlekedni. Egye fene ha azon múlna én még a HEMI-t fel is áldoznám csak legyen egy ilyenem. Gratu hozzá!
Disznó egy gép!
Persze jó értelemben :)
Üdv.a hozzászólóknak!
Köszönet a kedves szavakért,melyek a Dodge mérnökeit is illeti.75 éves leszek,mikor OT-vizsgára vihetem.Lesz még akkor benzin?
Latyi
Nagyon szép a jószág,sok sikert hozzá!!!
Hmmmmmmmmmmmm!Ez igen!Azert nem vagyok egy ijesztgetos fajta:) , de teged en is gyorsan elengednelek!:)))Gyonyoru gep!Remelem Komaromban ott lesz?!
hát ez nem csúnya :) belül kb 50 év van az enyém, meg ez között. Te írtál az én vendégkönyvembe, az enyém meg ez közti modell valahogy nagyon félresikerült. Ez IGEN Respect.
gratulálok a gyönyörű géphez!!
Szép kicsi gépállat;)
Gratula hozzá, érdemes volt benézni!
Most már kezdem érteni mit jelent az 1500-2500
Nem értettem a motor és a tipusmegjelölés közti összefüggést.
Utánanézek.
Gyönyörű jószág! Nagy gratula
nem ez volt elado a HA.hu-n?
Latom szepen muzsikal a gep :) Sok kellemes orat a kovetkezo 50 000-hez! :)
Nagyon rendben van a gép,gratula!Szép és ízléses mindene,Komáromban remélem látom élőben is!Sok szép mérföldet kívánok vele!
Szép KOS!!! Grat!!!!
Válasz dodcalinak 4 hónapos késéssel (bocs):nem,nem ez,hanem a fél évvel idősebb tesó volt hirdetve,ami el is kelt azóta Rómába.Feri barátom legnagyobb örömére (bánatára?)