Gondoltam rendszerezve elkezdem feltölteni az autón végzett kiegészítő dolgokat, javításokat, így könnyebb lesz a fórumtársakkal megosztani.
Először néhány sor a kocsi előéletéről:
Hosszas mérlegelés után esett a választás a típusra. Sokáig hirdették a hahu-n, miszerint nincs utolsó fokozat a váltóban. Ára ennek megfelelő volt.
Gondolkodtam rajta, aztán felhívtam a tulajt. Jól tettem. Mo.on, Budaörsi szalonból vásárolta a kocsit a haverjától (aki a szalon tulaja volt), az autó bemutató autó. Fél évesen vette, azóta nála van. A tulaja így egy cégigazgató lett, a kocsi céges kocsi, így minden búját-baját Ford szervízben orvosolták egészen 212e km-ig. 191ezernél szervízben csinálták meg rajta a vezérműlánc cserét, ez kiütötte a biztosítékot, azután keresett más szerelőt, ráadásul negyedik kocsi lett a családban (lecserélte egy XC90-re, a feleség BMW X3-asa és a gyerek CRV-je mellett)
Én 265ezernél vettem meg. Már csak a kutyákat vitték vele Budaörsről a nyaralóba.
Állapota: pöccre indul, motor nem csörög, de büdös. Pár dolog nem működött, pitiáner hülyeségek: pl hátsó ablaktörlő: szét volt húzva a vezetéke, jobb oldali tükörnek nem stimmelt a csatlakozója, meg ilyenek.
A váltóhibája annyi volt, hogy 245ezernél felújították, de a konvertert nem, így az csúszott, és melegedett nagy sebességnél, amikor zárnia kellett volna. Mivel ovibahordós kocsinak vettük, nem nagyon érdekelt a dolog, időnként villogott az O/D lámpa, időnként nem.
Aztán biztos ami biztos alapon vettünk egy új váltót Ropyy kollégától...
Azóta bekerült a váltó, mivel az október 23-ai Erdőkertesi terepezéssel totál szétcsaptam a régit. Már lábon nem bírt elemenni a szerelőhöz...
Azóta robogunk, és minden hónapban javítgatok rajta egy kicsit, igyekszek állagmegóvást végezni, és a biztonságán javítgatni. Novemberben műszakizik, addig van még dolog bőven :-)
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!