1989 Ford Mustang GT

Motor

  • 2014.03.16
    Már régóta szivárgott a víz a vezért lánc takarója alól,de az utóbbi időben már elég "szép" folt maradt alatta.
    Elkezdtem szétbontani,a tömítés szett már megvolt,így már csak meg kellett csinálni :)

  • A harmonic balancer-hez kellett készíteni egy léhúzót,amit Öcsi-bá tippje alapján el is készítettünk.

  • 2014,03,22
    Sajnos,valaki előttem beletört egy csavart a blokkba,nem volt egyszerű kiszedni.
    Egy anyacsavart akartunk a végére hegeszteni,de ez a megoldás nem vált be.Mivel máshogy nem ment ki kellett fúrnunk,de a menet nem maradt épen.
    Más lehetőség nem volt, vágtam bele egy sima M10-es menetet és tökéletes lett.

  • A vezérlánc elég laza volt már,ezért ezt is kicseréltem.Szerencsére nem kellett rendelni, mert Janesz barátomnak volt egy teljesen új és ez került beépítésre.

  • A vezérlánc takaró és a vízpumpa a helyén új tömítésekkel,remélem most már minden rendben lesz.

  • Visszaszereltük a klíma helyettesítő görgőt,és az alsó szíjtárcsát.A termosztát még hátra van,de lassan csak elkészül.

  • 2014.04.06
    A motor végre elkészült.Helyére került a termosztát és a bordás szíj is.

  • Az akku tartót is kezelésbe vettük.

  • 2014.05.01
    Ha már lent van a váltó kicseréltem a szimeringet.

  • 2014.11.30
    Tavasszal megcsináltuk a szivárgó vezérlánc takarót,de nem bírta sokáig.
    Rendeltem megint tömítést hozzá,megpróbáljuk újból,bár nem tudom mit rontottam el.

Hozzászólások

  1. kakukp  - 2016. április 24. 18:39

    Szia Peti!

    Jó a Mustangod, nagy gép.

  2. vpeti  - 2016. május 29. 23:10

    Köszi :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére