2014.03.16
Már régóta szivárgott a víz a vezért lánc takarója alól,de az utóbbi időben már elég "szép" folt maradt alatta.
Elkezdtem szétbontani,a tömítés szett már megvolt,így már csak meg kellett csinálni :)
A harmonic balancer-hez kellett készíteni egy léhúzót,amit Öcsi-bá tippje alapján el is készítettünk.
2014,03,22
Sajnos,valaki előttem beletört egy csavart a blokkba,nem volt egyszerű kiszedni.
Egy anyacsavart akartunk a végére hegeszteni,de ez a megoldás nem vált be.Mivel máshogy nem ment ki kellett fúrnunk,de a menet nem maradt épen.
Más lehetőség nem volt, vágtam bele egy sima M10-es menetet és tökéletes lett.
A vezérlánc elég laza volt már,ezért ezt is kicseréltem.Szerencsére nem kellett rendelni, mert Janesz barátomnak volt egy teljesen új és ez került beépítésre.
A vezérlánc takaró és a vízpumpa a helyén új tömítésekkel,remélem most már minden rendben lesz.
Visszaszereltük a klíma helyettesítő görgőt,és az alsó szíjtárcsát.A termosztát még hátra van,de lassan csak elkészül.
2014.04.06
A motor végre elkészült.Helyére került a termosztát és a bordás szíj is.
Az akku tartót is kezelésbe vettük.
2014.05.01
Ha már lent van a váltó kicseréltem a szimeringet.
2014.11.30
Tavasszal megcsináltuk a szivárgó vezérlánc takarót,de nem bírta sokáig.
Rendeltem megint tömítést hozzá,megpróbáljuk újból,bár nem tudom mit rontottam el.
Hozzászólások
Szia Peti!
Jó a Mustangod, nagy gép.
Köszi :)