1989 Ford Mustang GT

Első futómű

  • Újabb alkatrészek érkeztek.
    A kerékcsapágyak elkezdtek búgni,ezek is cserélve lesznek.
    A polyuretán szilentek használhatatlanok a közúton,ezért ezek is cserélve lesznek gyárira.

  • 2015.06.29
    Ma sikerült szétbontani az elejét.

  • Polyuretán szilentek még a helyükön.

  • Stab.pálcák,alsó csapok,leng.csillapítók rendbe vannak.

  • 2015.06.30
    Nagyon nehezen,de kijöttek elég rendesen be voltak rohadva.
    Köszönöm Redbaron haveromnak nélküle nem sikerült volna.

  • Volt amelyiket el kellett fűrészelni és volt amelyik ki esett a házából.

  • Ezektől féltem a legjobban,és ez volt a legkönnyebb része.

  • Gumiharangokat lemostam,és mehetnek a helyükre.

  • A csapágyak sem adták könnyen magukat

  • De Asszonykám-al azért velebírtunk :)

  • 2015.07.03
    Összeállt a futómű.A rugók berakása sem volt egyszerű.Svenson barátom hozott egy belső összehúzót,de nem volt jó hozzá.Megpróbáltam külső összehuzóval,de az nem fért el.
    Végül Öcsi-bá tanácsa alapján sikerült megoldani a problémát.

  • Csapágyak megzsírozva,minden a helyén.

    Sokkal puhább lett az autó,sokkal jobb vele autózni.Eddig minden kis úthibán azt vártam mikor reped el a szélvédő,ez most megszűnt.

    Soha nem tennék polyuretán szilenteket utcai autóba,mert szerintem semmi értelme ezekre az utakra.

Hozzászólások

  1. kakukp  - 2016. április 24. 18:39

    Szia Peti!

    Jó a Mustangod, nagy gép.

  2. vpeti  - 2016. május 29. 23:10

    Köszi :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére