1989 Ford Mustang GT

Hengerfej tömités

  • 2016.03

    Eljött ez az idő is,hogy hengerfejes lett a gép.

  • Tömítések már megvannak,hidratőkék úton.

  • Szelepszár szimeringek cserélve lesznek ha már lent a fej.

  • A befecskendezők is kapnak új gumigyűrűket.

  • A gagyi króm termosztátház helyett vettem egy gyárit,és persze termosztát is cserélve lett.
    Biztos valami kínai cucc volt,mert mindig folyt valahol,és a króm miatt a gumicső is lecsúszott róla.

  • Nem gyári olajhűtő is lekerült.

  • Ezek is megérkeztek,már csak a hengerfejek síkolására várok.......

  • 2016,05,29

    A hengerfej tömítés csere nem segített.Ezután kapott 2 másik hengerfejet de ez sem oldotta meg a problémát.
    Már nem tudtam mitévő legyek,az autó eladásán gondolkodtam.
    Végül rengeteg gondolkodás és rábeszélés után a motorfelújítás mellett döntöttünk.

  • 2016,05,29
    Robi haverommal ki is kaptuk a motort.
    Ezután pénz gyűjtögetés,gépműhely stb.
    Idén már biztos nem lesz belőle semmi,de reméljük a jövő szezont már új motorral kezdhetjük.

  • 2016.11.27
    Nagyon lassan halad a motor felújítása.
    Sok idő telt el sokat gondolkodtam mi legyen. Végül úgy döntöttem marad,próbáltam eladni bár nem igazán akartam.Az eladás nem sikerült voltak alkudozok stb.

    De nem is számít már.
    A blokk fúrása kész,főtengely köszörülés is.
    A vezérműtengely úton van ha ez megérkezik már összerakható a motor.

    Reménykedem hogy december végéig kész lesz.........

Hozzászólások

  1. kakukp  - 2016. április 24. 18:39

    Szia Peti!

    Jó a Mustangod, nagy gép.

  2. vpeti  - 2016. május 29. 23:10

    Köszi :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére