1973 Buick Riviera

Szervizkönyv

  • Alul volt mit rendbe tenni, de csak felületi rozsdát találtunk.
    2009 elején ment OT minősítőre majd műszakira, előtte felkészítették az eladók, olajcsere, ékszíjak, alvázvédelem, stb.

  • A szerelő csapat, balról jobbra:
    Öreg Fater, Zoli, Oszi Gabi.
    Köszönöm.

  • A Diffi halkan, de búg, látva mi volt benne nem is csoda.

  • Tisztítás, friss olaj, adalékkal javított a helyzeten, a leírás szerint 1000 km után fejti ki hatását és csökkenhet a zaj.

  • A megújult pumpa, tisztítás és festés után.

  • Vezérműház, vízpumpa és ékszíjtárcsa is a helyére került a fém szívósor tömítéssel együtt.

  • Az olajteknők és az alsó borítóelemek Buick piros színt kaptak a szelepfedelekkel egyetemben.
    A motorra visszaszerelt alkatrészek fekete színűek lettek.

  • Az első találkozó Ajkán. Állapot felmérés a résztvevőkkel.

  • Az első meghibásodás: kormányszervó elfáradt.
    A tartószerkezetek le lettek tisztítva és rozsdamentesítve.
    Közben a szervó is generálozva lett.

  • A motorblokk fogadórésze is megújult, festés után visszakerültek a szervó tartóelemei.
    A Prevent hőre keményedő festékét használtam.

  • Összeszerelés, olajvezetékek cseréje és friss olaj betöltése után ismét szépen működik.

  • A 15. Dunaújvárosi talin megviccelt az önindító. Már egy ideje rendetlenkedett, ezért volt egy vadi új/felújított a csomagtartóban. Többen nem hitték el, hogy csere lesz.
    Ezt szereltük le, több helyen a ház elrepedt/tört,

  • és az újat be a helyére.

  • Köszönet a Jeepzoli testvéreknek a teammunkáért.

  • A sok parkolás következtében a hidrótőkék hangosak voltak, sokadik olajcsere után is nagyon szutykos volt a leengedett főzelék.
    Várhatóan a vezérmű tengely és a fogaskerekek a lánccal is erősen megkoptak.
    Első lépésként az Atlantic Motors-tól megvettük az alkatrészeket:
    Vezérmű tengely-, lánc és fogaskerekek
    Hidrótőkék
    Alsó, felső fedéltömítések, motorolaj és váltóolaj szűrők

  • Üzemanyag szűrő
    Vízpumpa
    Néhány gumicső
    Az említett alkatrészekhez tömítések
    Szívósor tömítés
    Tömítő paszta
    Hűtőfolyadék 20L
    Motorolaj

    Majd begurultunk Oszi Gabihoz a műhelyébe.

  • Mellettünk állt egy '71-es évjáratú tesó is.

  • A diagnózis beigazolódott. Vezérmű tengely bütykök és hidrótőke felületek erősen kopottak.
    A motor nem volt megbontva, főtengely, csapágyak, dugattyúk rendben, minden eredeti minimális kopással, logásmentesek.
    Olajpumpa rendben, olajsár eltávolítása után külső belső tisztítás, majd elindult az összeszerelés.
    Itt már a vezérműtengely, fogaskerekek lánccal, hidrótőke, stb. már beépítve.

Hozzászólások

  1. keattila  - 2009. augusztus 29. 23:57

    Hello, van egy meglepetésem : majdnem ugyanolyan autónk van:-)! 73as, barna rivi, fehér vynil tetővel, OTs rendszámmal. De komolyan, itt tudod megnézni : http://www.cardomain.com/ride/2615595
    Úgy tudtam meg, hogy vki szólt, h kefényképezte az autómat most Komáromban. Na, mivel én akkor egész máshol voltam, az autó meg a garázsban, így hamar kiderült, hogy ketten vagyunk...
    Írj ide egy emailt : attila.kerti@yahoo.com , esetleg fussunk össze! Üdv:Attila

  2. Lord_KROK  - 2009. szeptember 15. 00:48

    Szerintem is az 50-es évek Buickjai a legeltaláltabbak, de nagyon szép autód van!

  3. llcoollepke  - 2010. április 14. 21:48

    Szerintem a Buick Riviera típusai függetlenül évjárattól,mind gyönyörűek!Nagyon szép a verdád Mr Buickbandi!Remélem a legközelebbi akciónkon élőben láthatom vasadat!

  4. Thor  - 2011. április 9. 10:13

    Szia Bandi!
    Meseszép a hajód, odáig vagyok a hangjától!
    Jó volt hallgatni a visszaúton. Sok örömet hozzá :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére