Aztán végül 2010-ben jutott rá időm és "időm".
Kicsit rendbe kellett szedni, mert hol a gyújtás volt rossz, hol a karburátor.
A két hátsó alváznyúlvány porrá volt rohadva, a lökhárító lógott.
Volt egy Cutlass Salon tetem a kertben, annak kapta meg az alváznyúlványait.
Feküdtem alatta pár napot.
Mértem, jelöltem, flexeltem, Dóka Márk hegesztett, én felületkezeltem és már nem kellett félni tőle, hogy elhagyjuk a hátsó traktust.
A bőrtetőt kiszívta a nap, a kasztni fénye selymessé vált, én okosan azért felpolíroztam a napfényben, így már legalább nem volt unalmas, mert legalább 4-5 féle barna színe lett.
Szerettem mikor végre kapott műszakit.
Ültem Agárdon, ment le a nap, a kocsiból szólt a Rock n Roll, halszagú vízpárát fújt a késő tavaszi szél.
Jó volt.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!