1980 Oldsmobile Cutlass

Tények

  • De nem volt olyan állapotban.
    Mindig tudtam autót venni. *sarcasm*
    Néha belenyúlok a tutiba, de általában otthon derülnek ki a turpisságok, amik felett simán el tudok siklani a vásárlásnál.
    Namegugye bone is mondta, hogy nem érzi az előrelépést a kombihoz képest.
    Valóban nem volt kimondottan az, de valamilyen szinten mégis.

  • De ez is jó kocsi volt.
    Azonban az élet mindig változik.
    Elkezdtem egy 1.5 éves tanfolyamot, ami mellett egyáltalán nem tudtam vele foglalkozni.
    A műszaki lejárt, a kert végében várta letámasztva azt, hogy legyen rá időm és "időm".

  • Aztán végül 2010-ben jutott rá időm és "időm".
    Kicsit rendbe kellett szedni, mert hol a gyújtás volt rossz, hol a karburátor.

    A két hátsó alváznyúlvány porrá volt rohadva, a lökhárító lógott.
    Volt egy Cutlass Salon tetem a kertben, annak kapta meg az alváznyúlványait.
    Feküdtem alatta pár napot.
    Mértem, jelöltem, flexeltem, Dóka Márk hegesztett, én felületkezeltem és már nem kellett félni tőle, hogy elhagyjuk a hátsó traktust.

    A bőrtetőt kiszívta a nap, a kasztni fénye selymessé vált, én okosan azért felpolíroztam a napfényben, így már legalább nem volt unalmas, mert legalább 4-5 féle barna színe lett.
    Szerettem mikor végre kapott műszakit.
    Ültem Agárdon, ment le a nap, a kocsiból szólt a Rock n Roll, halszagú vízpárát fújt a késő tavaszi szél.
    Jó volt.

  • Ötször cseréltem rajta a 4 torkú Rochestereket, de mind szar volt.
    Így kapott finom Edelbrock karburátort.
    Azzal már egész jól ment, meg lehetett 2000 rpm-nél alacsonnyabb alapjáratot állítani.
    De folyton beköpte a gyertyákat.
    Meg fogyasztott vagy 20 litert.
    Később kiderült, hogy a hátsó 2 torok folyamatosan nyitva volt.
    Mindegy, akkor is jó volt.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére