1985 Oldsmobile Cutlass supreme brougham

2011 váltófelújítás, gáz beszerelés

  • A lényeg a lámpák közötti rész.
    Hát ezt is elértük.
    Műszaki vizsga, átírás, kis rendszám. Minden megvan.
    Igaz már egy hónapja megvan minden, de közben megnősültem és a dolgok szervezése elvitte a korábbi kevéske szabadidőmet is.
    Mára viszont már csak egy dolgom maradt.
    Beülni, elfordítani a kulcsot, bebaszni D-be, és tövignyomni a gázpedált!
    Hát mit ne mondjak, kurvára élvezem!!!
    Itt a jó idő, a motor szépen jár, dübörög a V8, mehet a cruisolás.És persze szarok a farmra:)
    Ezzel járok be dolgozni, boltba, még wc-re is ha tehetném:)
    Apróságok azért még vannak, de az a jó, ha leköti az embert, addig se zabálja ezt az olcsó benzint, és szintén örömet okoz.
    Hát ennyi...

  • Ja a kerekekkel megint eljátszottam kicsit, így tetszik végülis a legjobban. Szép volt az SS rallye is, de ez jobban bejön.

  • A kisrendszámos dolog egészen könnyen ment, bementem az okmányba átíratni, mondtam hogy nekem kicsi kell, és 1 hét után adtak is egy kicsit.

  • CSak simán a felnik.

  • Kapott még egy-két új cuccot előre.
    Összes első gömbfej, lengéscsillapítók, stabilizátor.

  • Komáromban farkasszem Jockey mustangjával.

  • A régi kombimmal is találkoztam. Ma már bigyeszkombi :)
    Jó volt látni egymás mellett a két vasat.

  • Aztán a többi oldsal.

  • Sajnos a nyitott légszűrőt mellőzni kellett, és kapott egy polipot, ami kicsit rontja az összképet, de javítja a kocsi használhatóságát. Azért a gyári légszűrőfedelet összehoztam a nyitottéval.

  • Csomagtartóban azért maradt hely így is bőven.
    Lehet sokan elítélik a dolgot, kezdetben én sem voltam nagy gáz párti, de most már tudom, hogy nem egy nagy cucc az egész. Tök egyszerű a működése az ilyen karbis motoroknál. És ez nem egy drag car, hanem kényelmes utazóautó.
    Egyébként meg ha nem akarom, nem használom. Néha azért jó érzés az igazi nedüvel is meghajtani!

  • A szezont egyébként egy laza váltófelújítással kezdtem.
    Mivel a lockupom sokszor beragadt, gondoltam egy solenoidcsere megoldja a dolgot.
    Igen ám, de ennek a cseréjéhez lekellett venni a váltót, és ha már így alakult, akkor konverter felújítás, meg minden egyéb ami még szükséges volt. Köszönet érte Zsolesznek.

  • "kistesóval"

  • Feleségem élvezi bent éppen a kényelmet.

  • 2012 január.
    Az autó ismét sikeres műszaki vizsgát tett, immáron hivatalos benzin-gáz üzeművé vált.
    Na nem mintha eddig valami sufnituningos gázbarkács autó lett volna, de ez ugye magyarország. Ehhez csak azt tudnám hozzáfűzni, amit Curt Russel is a Tango & Cash című filmben a bíróságon."Ez az egész izé..."

  • Gyári kormány, plussz kapott egy külön fordulatszámmérőt.
    Sajnos a gyári ragaszkodott a 6 hengeres motor beállításaihoz, így mindig jóval többet mutatott a kelleténél. Végre látom a korrekt értékeket.

  • Ilyen volt.
    A lock up-t(negyedik sebességet) az indexkarra erősített kis ledes kapcsolóval kapcsoltam eddig. ( a lámák azt hitték valami nitrot kapcsolok vele:) )

  • Sikerült találnom olyan kapcsolót, amit az indexkar végébe tudtam süllyeszteni. Így fel sem tűnik ez a kis extra funkció, és sokkal kényelmesebb is kapcsolni.

  • És hogy tudjam milyen állapotban van, csináltam neki egy kis visszajelzőt a műszerfalon.

  • A gyári kormány nekem annyira nem jön be.
    A grant szerintem jobban illik hozzá, csak ami eddig volt az meg túl kicsi volt. Nem mintha nehéz lett volna tekerni, de viccesen kicsinek tűnt benne.
    Ezt most lecseréltem egy nagyobbra.

Hozzászólások

  1. NaNo  - 2008. január 23. 19:16

    Jé barnatesókombiautó! :) Sok boldog km-t vele.
    Nekem is van pár találkozós kép róla,pl. klikk a garázsomra.
    Üdv.

  2. !sharky  - 2008. január 23. 20:33

    Gratu hozzá... Én fél éve vadászok rá, de nem sikerült megszereznem. Remélem boldog leszel vele!

  3. nagrom  - 2008. január 23. 20:41

    !jókocsi

    Örülök, hogy végül hozzád került! Használd egészséggel! Én nagyon imádtam. Majd egyszer elgurulhatnál erre, meghallgatnám :)

  4. Panka és John  - 2008. január 23. 21:03

    Gratulálunk! Beléptél a barna klubba. Mi vagyunk az első fotónk a tiéddel. :-)))) Sok boldog kilómétert vele!

  5. Elvis  - 2008. január 24. 16:46

    Köszi mindenkinek. Remélem lesznek még a régiekhez hasonló közös képek! :-)

  6. Árpi  - 2008. február 6. 19:11

    Fasza Elvisz gratula a géphez.

  7. attish  - 2008. április 7. 13:04

    Klasz midsize, egy időben én is szemeztem vele. Szép hangja van, gratula hozzá!

  8. bone  - 2008. április 7. 17:29

    Szia, ezt a szegény autót én vakartam ki a tyúkszarból Kaposvárott.
    Szó szerint a tyúkok laktak benne.
    Haza még eljött, de a váltót megadta magát, én csináltattam a felújítást.
    Finom kis gép, nem egy muszkli, de nem is arra van.
    Hajrá!

  9. !sharky  - 2008. április 7. 19:32

    Jahj micsoda hangzás... Fasza lett! Ha esetleg meg akarnál válni tőle, feltétlen szólj! ;)

  10. Cece  - 2008. április 7. 21:30

    Hello!Megnéztem a videót:)))) marhajó hangja lett!Meghalgatnám élőben is.

  11. Elvis  - 2008. április 8. 08:28

    Kösz mindenkinek!
    Hát, élőben tényleg még jobb is a hangja.
    Mászkálgatok vele erre-arra, úgyhogy nem kizárt, hogy összefutunk.:) Persze megyek majd találkozókra is.
    Eladni még biztos nem, én is nagyon élvezem! :)

  12. nagrom  - 2008. április 11. 16:08

    Jó lett a hangja :)
    Mocsok jó kocsi.

  13. gergew  - 2009. április 13. 20:46

    Na, még egy kék G-body!
    Rokon autód van Neked is, remélem szépen talpra állítod és kap majd egy V8-at.
    Sok-sok örömteli biztonságos kilómétert vele!

  14. Elvis  - 2009. április 13. 21:54

    Szia gergew!
    Ja, pont erre gondoltam én is, sőt a Te garázsod ihletett, hogy valamit írjak már én is az enyémről! :)
    Mellesleg gratula Neked is, sokat néztem én is a Te verdádat!
    Na majd jól összefutunk, ha én is kész leszek!

  15. the rookie  - 2009. április 14. 09:45

    Ez tényleg szép forma, gratulálok hozzá!
    Ha Komáromig összeáll és kihozod majd megnézem élőben is, addig is sok sikert a projectekhez!

  16. wireface  - 2009. június 22. 20:54

    Szevasz! Biztosan 14- esek azok a felnik? Valamint a motorra lehet, hogy tudok v.kit! Im

  17. Elvis  - 2009. június 22. 21:08

    Jaja, tuti 14-s.
    Az eredeti mociját inkább megtartanám az eredetisége miatt.

  18. Jockey  - 2009. július 23. 22:14

    Faszák a kerekek nem kell bele a króm.Viszont egy kicsit magasnak tűnik tényleg Szerintem.

  19. gergew  - 2009. július 24. 12:48

    Zsírfeka lesz tesó. Hajrá, hajrá!

  20. custom cruiser  - 2009. szeptember 6. 21:25

    Nagyon jó irányba haladsz a géppel.
    A fekete kerekekkel tényleg kívánja az ültetést.
    Nagy gratula hozzá!

  21. hieronymous  - 2009. október 25. 17:30

    Szép lesz a verda, sok kitartást!
    A kicsi kerék érzésre azt mondom: a kerék méret jó, ültesd hozzá az autót 4 cm-t! Brutális hatása lesz.

  22. gergew  - 2009. október 25. 18:21

    A kipufogószervizig én is mentem már át fél Budapesten natúr leőmlőkkel :D
    Fél kilóméterről odanéztek az emberek meg vigyorogtak, többen integettek. Egy élmény volt:D

  23. Árpiot  - 2009. november 29. 13:09

    Nagyon ász a hangja , remélem jövöre élöben is megfigyelhetem!:-)

  24. Zsozsi  - 2010. január 3. 14:46

    A páratlan szakértelem sugárzik a tulajról!
    Gyönyörűen fogalmaz a képek mellett meg kellene filmesíteni!
    Údv

  25. Jockey  - 2010. február 3. 08:57

    Alakul a vas fasza lesz.Mikor megyünk vele?:)

  26. Y2KIX  - 2010. június 29. 22:10

    Legjobb forma nekem. :-)
    Jól is haladsz. Majd egyszer összenyálazom élőben.

  27. Lord_KROK  - 2010. június 30. 11:44

    Barkas felnit kerüljük :D
    De amúgy egész fasza kis járgány lett!

  28. Elvis  - 2010. június 30. 22:22

    Köszi mindenkinek!
    Remélem mostmár hamar megvan a vizsga, és lehet vele nyugodtan cirkálni.

  29. Cece  - 2010. szeptember 16. 16:29

    Nagyon klassz lett a kocsid! A kipuffról alulról is csinálhatnál képet! !kiváncsi

  30. bartustibor  - 2011. január 30. 18:15

    Brutális ez a hang :) Jó a géped..gratula :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére