1989 Chevrolet Caprice Classic Station Wagon

2013

  • Sziasztok!
    Kicsit elhanyagoltam a garázst, hát most bepótolok mindent.
    Először is Alien barátunktól beszereztem egy váltókart, mert az enyém törött és ragasztott volt. Persze a rugó sem volt jobb állapotban. Mivel másik rugóm nem volt, így 1mm-es acélhuzalból tekertem egy újat.

  • Következett a küszöbök cseréje, az sem állt a helyzet magaslatán. Ezeket szintén Alientől szereztem be.

  • A következő áldozatom a két gátló volt. Igaz, nyolc személyes a vas, de már négy személlyel is veszélyes volt egy fekvőrendőr. Először Airlift 1000-est akartam beépíteni, aztán rábeszélt Alien a HiJacker-re.
    Fórumon közzé is tettem, hogy szükségem lenne egy párra, rögtön írt is Robi, hogy neki van kettő jó állapotú gátlója.
    Amint tudtam indultam is érte Piliscsabára.
    A csatlakozója elég faramuci volt, még a Festo-ban sem kaptam hozzá átalakítót. Hazafelé beszaladtam két alufelnihez való rejtett autószelepért egy gumishoz.
    A szomszédom (többek között vízszerelő) megkértem, hogy ezeket gyógyítsa rá a gyári csatlakozókra.
    A végeredmény a képen látható.

  • A régi gátlók, amiket kioperáltam és amiket betettem helyette.

  • És a mai művem! Mióta megvettem az autót nem igazán foglalkoztam a hátsó kárpittal. De tegnap elhatároztam, hogy ma kicserélem a vastagon kutyaszőrös szőnyegeket. Beszerző körútra mentem és a Diego-ban találtam az autóhoz passzoló kárpitot. A régi szőnyegeket letépkedtem a fém és műanyag lemezekről. Ilyen volt előtte:

  • És ma, vagyis tegnap estére ilyen lett:
    Már csak a dupla kipuffrendszer és a hátsó ajtó javítása van hátra Kenese előtt :)

  • 2013.07.18.
    Érkezés Kenesére. Szegény nagyvas csúnyán meg volt pakolva hanggal :)

  • A főhadiszállásunk szétpakolás után.

  • Naplemente a főúton.

  • 2013.07.25.
    Kiszereltem a két hátsó spirálrugót és elvittem Szigethalomra megedzetni. Húzni nem tudtak rajta, mert így is óriási a menetemelkedése, így maradt az edzés.
    Mikor hazahoztam első dolgom volt a kocsi alá feküdni. Egy óra szenvedés után bent volt mind a kettő a helyén. Leengedtem az autót, de sokkal nem lett jobb a helyzet. Még mindig nem úgy áll, ahogy én azt az álmaimban elképzelem.

  • 2013.08.08. Igen, megfertőztem a családot!
    Unokaöcsémnek is V8-as fullsize-ra fájt a foga.
    Megvette...

  • Komáromból hazafelé.

  • Úgy tíz perc és 300 méter múlva :)

  • Balra kanyarodás után sosem ugrott vissza az irányjelző, hát szétszedtem a kormányt. A kis rugó el volt benne törve. Kiszaladtam ide a modell boltba és vettem acélhuzalt. Befogtam egy fúrószárat a satuba, rátekertem a huzalt, levágtam méretre és kész volt a rugó :)
    Azóta mindkét irányban működik, mint a kisangyal.

  • "Kombi" találkozó Dunakeszin 2013.08.16-án.

  • 2013.08.19. A38 előtt :)

  • 2013.08.22. Ott volt hely, na!

  • 2013.08.23-25. Ipolyszalkán is megjelentünk.

  • 2013.08.21. Summer Full

  • 2013.09.07. Wagonok találkozása a Lurdy V8-on.

  • 2013.10.12. Last Crusing Night csoportkép

  • 2013.11.28. NaNó-tól megvettem a Coil Helper-t. Beépítettem és így már 2-2 rugó van a HiJacker mellett :)

Hozzászólások

  1. HöZsö  - 2012. július 29. 22:51

    Jó, hogy csináltál garázst. Sajnálom a kenesei esetet, én azt hiszem minden tőlem telhetőt megtettem, hogy tiszta legyen neked az autó, ez nekem derült égből villámcsapás volt. Remélem könnyen rendeződik.

  2. Sztraki  - 2012. július 29. 23:03

    Szia! Köszi, hogy írtál! Mint kiderült, az új rendszám és a forgalmi is átvehető lenne, ha az ügyintézőm nem lenne 1-éig szabadságon. Szóval, ha minden jól megy szerdán már minden papír tiszta lesz és legálisan járhatom az utakat :)

  3. moparkid  - 2012. szeptember 15. 14:03

    Szeva
    Én sem tiltakozok a kombik ellen, sőt! :) Fasza gépet szereztél! Lehetséges, hogy téged láttak mozogni a vassal csütörtökön 'halason olyan 1 és 2 óra között? Egy ilyen wagon gurult el ott.

  4. Sztraki  - 2012. szeptember 15. 22:13

    Üdv! El kell, hogy szomorítsalak, emlékeim szerint nem jártam arra :) Csepel, Erzsébet, Ferencváros... erre gyakran láthatsz, de Kiskunhalason még nem voltam ezzel a vassal. Nem lehet, hogy Nándi volt a Bel Air-rel?

  5. moparkid  - 2012. szeptember 16. 02:32

    Köszi a tippet, de biztos nem ő volt. Ugyanaz a front maszkos volt, mint a tiéd. A szín is hasonló volt. No mindegy, úgyis járok még azon a környéken nem egyszer, hátha látom még. :)

  6.  - 2012. szeptember 16. 10:45

    Ha véletlen újra összekoccannátok, hívd meg, hogy húzzon fel egy garázst :)

  7. moparkid  - 2012. szeptember 16. 14:55

    Egyértelmű! :)

  8. HöZsö  - 2012. október 12. 22:10

    Jó-jó, de az indexnek ezen bizony felváltva kell villogni :) Legalábbis gyárilag.

  9. Sztraki  - 2012. október 12. 22:25

    Köszi HöZsö! Megint okosabb lettem :) De ezt a vizsgaközpontokban is tudják? ;)

  10. HöZsö  - 2012. október 12. 22:30

    Sajnos nem :) De hiszen te nagy haverságban vagy a rendőrség-okmányiroda duóval :)

  11. Sztraki  - 2012. október 12. 22:37

    Ne is mondd, a múlt héten zárták le az ügyet. A balatoni affér nem az én saram, így nem is lett belőle semmi. Viszont, hogy egy nappal kicsúsztunk az átírási időből, a Szabálysértési Hatóság figyelmeztetésben részesített :S

  12. HöZsö  - 2013. július 13. 08:47

    Fasza lett a szőnyegezés!

  13. Pindy  - 2014. szeptember 12. 17:36

    Hát látom te se unatkozol!! És még sok örömöd lesz a vashoz!:) Nagyon fasza a garázsod!

  14. Sztraki  - 2014. szeptember 12. 17:46

    Unatkozni nincs időm :)
    Köszönöm szépen!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére