1. így nézett ki amikor megvettem 2005.11.27-én, megV8ilágosodásom napján.Az előző tulajdonos elkezdte a helyreállítást,de egy másik projekt miatt inkább meghirdette,így akadtam eme szép és tradícionális amerikai autóra.Alapvetően szép állapotú volt,de fényezés hibás és minimálisan korrodált állapotú.Belseje megkímélt és szép,viszont európai kivitelű /kézi váltó+km/h-s sebességmérő/.

1984 Pontiac Firebird TransAm
Firebird
-
-
2. Ez egy picit furcsa belső,nincs automata váltó és mph-s sebességmérő sem, viszont jól láthatjuk,hogy nem egy lelakott autóval van dolgunk.
-
3. Télen is és most tavasszal is eljutottunk egy-egy találkozóra,habár február eleje óta egyre hiányosabb az autó, mivel karosszériáztuk illetve festéshez készülődtünk elő... Mivel sima autós találkozón nem gyakori látvány,ezért néhányan gyanúsan méregették,mi lehet ez az érdekes még eleje sincs szerzet.
-
4. Néhány napja még így nézett ki (2006 április eleje), viszont egy hete már fényezőnél van,így még inkább hiányos állapotba került.Az autó telibe lesz fújva,amit az elején még nem terveztem,de az idők folyamán egyre inkább szükségesebbnek ítéltem meg.Néhány tanulsággal is jártak a munkálatok: Targatető kéderezését meg ne bontsd,amíg nem szereztél helyette újat,vagy jó állapotú használtat esetleg,mert iszonyat drága és sokat kell rá várni... Így állok most,amint kész a festés jönnek az új képek (Kincsem Parkra még nem lesz kész sajnos,így oda még az autóm nélkül mehetek).
-
A fotó nem a legigazibb,mivel egy ismerősöm készítette egy este amikor összefutottunk,de ha a motorháztetőre pillantunk,akkor láthatóvá válik,hogy nem is sikerült olyan rosszul az a fényezés (legalább ennyi előnye lett ennek a képnek). Az autó jelen állás szerint (május 20.), még mindig csak félkész,mivel van rajta egy kis javítanivaló még,de legalább már alkalomszerűen használni tudom (első lököst újra kell fújni,és a jobbos kilincset is mivel az sajnos eltört).
Amint lessz nappali fotó is egyből felteszem,de azt csak akkor szeretnék,amikor már legalább a lökhárító is fennt van. -
valamikor 2007 ősz-tél környékén készült ez a kép...
A képen több érdekesség látható,pl Ombre barátom Camaro-ja, és a bejegyzés apropóját is adó két nagydarab fémkupac. Az egyik egy ex-újságosbódé,a másik pedig egy 6m hosszú szabványkonténer. Azért van ennek jelentősége,mivel ezeket nem sikerült olyan ütemben a kert végébe termelni,mint szerettem volna,így 2007 szeptember végétől "szobafogságra" ítéltetett az autóm. Január végére sikerült is a mutatvány,viszont utánna egyéb elfoglaltságok miatt,hiába volt szabadút, mégsem keltünk életre...
A tél abszolút időhiány miatt (udvarátrendezés, off autó renoválások, MUNKAHELY, stb.) sajnos teljesen Pontiac projekt nélkül telt. Két beszerzésre futotta csak,ami 2 ezüst grafikáju Firebird kerékkupak (thx ChargerRT),illetve egy korahű rádió volt. A be-illetve felszerelésre 2007-ben már nem került sor.
Folyt.köv 2008-ban. -
2008 május, OVERDRIVE, Bp-Hungexpo.
Az első amerikai autós találkozó amire idén már "autóval" sikerült eljutni. Picit magányos az autóm a képen (amiért thx Vikesz),mivel már késő délután készült a fotó,addigra pedig sokan kereket oldottak. Amire büszke vagyok,az, hogy sikerült az ajtó kéderezését felújítanom a találkozóra,illetve az eddig szürke alapozó illetve zink-kromát színekben tündöklő falcokat mattfeketére kifújni (éljen a házi tuning).
Az oda-vissza út ismét "eseménymentes" volt,viszont a hűtőventillátor kapcsoló jeladót illene felújítanom,mivel így a sok araszolás túlmelegedésbe csaphat át,ha nem figyelek. -
2008.ápr 26.
4.Abonyi Autóstalálkozó a Vadasparkban.
A 2008-as év első találkozója a Pontiac számára,igaz nagy km. teljesítmény nem szükségeltetett a Találkozóra eljutáshoz, de kezdetnek nem rossz. Már egy hete visszatért az autó az "élők" sorába, forgalomba visszahelyezés, zöldkártya, biztosítás csakhogy a papírformákat említsem...
Egy projekt ismét letudva, 4 egyforma ezüstszínű kerékkupakkal bír az autóm.
Sok amerikai autó most nem jött össze,a felhozatal kimerült az én autómban,Ombre autójában, és egy újabb évjáratú Grand Caravan-ben....
A hármas szám így is sikerült,sajnos a Chrysler tulajával nem sikerült egy szót sem váltanom. Talán majd legközelebb. -
2008.05.31. Debrecen-Baumax parkoló.
A megtett 300 km hál'Istennek ismét probléma mentes volt,sőt levett tetővel is kijött a 12 liter körüli átlag,ami szerintem még egészen baráti. Több 3.gen Firebird is megtisztelte a rendezvényt,így jó áttekintést lehetett kapni,a különböző gyártási években történt kisebb módosításokról. Mellettem egy 90-es évjáratú 3.1 V6 állt,amiről kiderült,hogy a gazdája régi ismerősöm. Jó kezdeményezésnek tűnik ez a "keleti" találkozó,remélem lesz folytatása. -
Ez a kép már egy autós találkozón készült Cegléden 2006 május 27.-én,ahova Ombre barátommal és a Camaro-jával együtt érkeztünk.Az autóm hiányossága még mindig az első lökhárító,ami még mindig a fényezés kijavítására várakozik.Remélem hamarosan ez a "hiányosság" is megszűnik,és akkor már teljes harcidíszben pompázhat a járgány...
-
Ígértem nappali képeket,ez és a következő kép is a Ceglédi találkozón készült,azért kerültek ide,mivel szerintem jól szemléltetik,hogy nem is lett olyan rossz összességében a dukkó...
-
Ez az egyetlen kép,amelyet a galériák között találtam,és az én autóm is valamennyire látszik rajta,sőt még én magam is a szürke pulcsimban.Teszek fel majd olyan képet is,amit én készítettem,azon teljes életnagyságban látszik majd az autóm...
Összefoglalva,ez a Komáromi találkozó is nagyon tetszett,még az eső sem rontotta el a kedvem.Az autó is szépen viselte az oda-vissza utat,pedig ez is több mint 300km-es túra volt...
Legközelebb ugyanitt! -
Kicsit megkésve került fel az újabb bejegyzés,több mint egy éve nem frissítettem. Fekete pont ezért nekem.
2007 nyara, az Eger melletti Felsőtárkányi Amerikai Autós Találkozóra sikerült épségben eljutni,nem nézve azt a kis malőrt,hogy a hűtőventilátor hibája miatt igencsak gőzölgő autóval jutottam be a Találkozó helyszínére. Sőre-Ombre,ezúton is kössz a segítséget, Mr.Mach 1-nek,akinek az autója mellett épp parkolok,pedig az együtt találkozóra menetel élményét.
Véleményem szerint kiváló helyszín,remélem hagyománnyá válik ez a találkozó.
2007-ben ez volt az első amerikai autós találkozó,amire a Pontiac-cal jutottam el. Eddigre már sikerült a vízpumpát és a világításkapcsolót kicserélnem, büszkén mondom, saját kezűleg. A műszakival kellően megküzdöttem a barnaköppenyesekkel, Szolnokot senkinek sem ajánlom, tényleg egy rosszindulatú társulat. Cegléden nem büntettek kollektívan,mivel USA autóm (is) van,hanem korrekten bírálták el az autó esetleges hiányosságait. -
Folytatva a sort a következő Komárom volt augusztusban,mely ismét eláztatott,és autóban kucorgó alvásra emlékeztető tevékenységre kényszerített a barátnőmmel együtt.Neki szerencséje volt,az anyós ülést sikerült megkaparintania. Nem mertük a sátrat bekockáztatni,amikor a villámlás egyre közelebb ért a táborunkhoz.
Ismét kiváló volt a felhozatal,életem első élőben látott Barracuda-ja is itt ért utol. Természetesen ez mellett rengeteg brutális és ritka autónak lehettem szemtanúja, ami nekem egy ilyen Találkozó lényegét jelenti.
A képen életem egyik még megvalósításra váró álma,egy hasonló forma E-body beszerzése, látható...sőt itt még az eső sem szakadt.
-
Szerintem ezen a képen is jól kivehető,hogy mi is parkolt akkor épp mellettem... (ilyenkor érzem,hogy a sok fáradtságos,de sajnos nem profi szintű munkának is lehet a tulajdonos teljes fokú elégedettsége az eredménye)
-
Amire büszke vagyok,hogy a Zamárdiban megrendezett találkozóra oda-vissza vezető utat problémamentesen sikerült megtenni,ott lehettem,illetve a parkolótársam volt egy egész délutánra és éjszakára egy 383as Challenger /ami álmaim autója/.
Aminek örülök,az a sok ember akivel találkozhattam végre személyesen is,illetve a sok gyönyörű verda aminek szemtanúja lehettem... -
Ezen a képen az autómat OMBRE barátom Camaro-ja mellett láthatjuk,júl.22.-én Kunmadarason,egy autós gyorsulási versenyen./köszönet többek között Ombre-nek a versenyért,illetve OIOIO-nak és Brabus-ának ugyanazért/
Végre régi elgondolásom és vágyam teljesült,egy saját V8-cal mehettem gyorsulási versenyre, indulhattam, időeredményt mérhettem, illetve kategóriámban még döntőbe is kerültem.
Időeredményem csontra széria állapotú kocsival, mindenféle könnyítés nélkül: 10,5sec/201m és 16,2sec/402m, a negyed mérföldes áthaladó sebességem:közel 139 km/h.
A fotó OKLELO jóvoltából kerülhetett az oldalamra. -
Ez a kép a 2. Abonyi autós találkozón (2006.09.02.) készült,végre nem az út porával belepett autóval érkeztem egy találkozóra,és az eső sem keserítette el a hangulatot,mivel gyönyörű időnk volt.Igaz nem sok amerikai autó volt,de aki ott volt annál lelkesebb volt...
-
Csak nem valamiféle díj nyerteseként kell a rendezvény középpontjába kormányozni az autót???
-
Vagy igen....
Szerintem ez a kép magáért beszél.
Összességében közel 100 autó tisztelte meg a rendezvényünket,ebből már 4 amcsi vas volt... -
Egy újabb érdekesebbnek mondható pillanatkép az Abonyi autósélet egyik legmeghatározóbb útszakaszáról a "macskaköves" útról...
Nem kellett az összes rendelkezésre álló forgatónyomatékot kihasználni.... :-) -
Egy kis decemberi cruising a városban, a szabad vasárnap délutánok egyikén...
Sajnos szeptember óta semmit sem sikerült alakítani az autón idő hiány miatt
VISZONT!!!! -
....elkészült az autóm életkörülményeit jelentősen javító építmény,a garázs,melyet stílszerűen "Racers Edge" névre kereszteltem. Ezen a képen épp a beköltözés,ismerkedés látható....(nem tudom hány év nélkülözés után már ráfér,hogy ne hajléktalan legyen :-), büszke vagyok,hogy az autó nálam létének 1. évfordulóját már fedett helyen töltheti)
-
íme egy másik nézetből,igaz itt már az udvar néhány lakója is látható...
(azótta már az ajtók és a szigatelés egy része is elkészült,amint lefotóztam,már teszem is fel) -
A tél sem telt teljesen tétlenkedéssel,a munkám mellett igen korlátoltan rendelkezésre álló szabadidőből igyekeztem minél többet az AUTÓ-ra fordítani. A teljes gumikéderezésből újat rendeltem (igen a targáét is), új világításkapcsoló,új black-top-panel, és eme airbrush (mellyel gyermekkorom egyik nagy hőse "General Lee" előtt tisztelgek). A beszerelés egy része már folyamatban,a többi még ezek után következik majd. Az alkatrészekért köszönet: ChargerR/T, HEB Kft, BHP Tunning.
-
2007 tavasza, 3. Abonyi Autóstalálkozó. Szervezőként nekem kötelező volt a megjelenés...
Hálistennek sikerült egy a képen látható F-body triumvirátust létrehozni.Köszönet érte Ombre-nak, és D.U.B.-nak... na persze a távozáskor felsejlő erődemonstrációért is.
Kíváncsian várjuk a 4.-et is.
A KincsemPark-os szezonnyitót ki kellett hagynom (azaz off autóval kellett mennem),mivel a vízpumpa megszenvedte a téli fagyállós áldogálást,így iszonyatosan kezdett ereszteni,a hosszabb út így reménytelen volt.
Ráadásképpen az előző ősz során a világításkapcsolóm is elhervadt,így csak helyzetjelővel rendelkezett az autó,ami igencsak behatárolta az esti közlekedés lehetőségét...
Az alkatrészeket a találkozó után megrendeltem,a pontos és gyors szállításért köszönet a HEB Kft.-nek... -
2008.07.19. Eger-Felsőtárkány, ACCH USA autós találkozó.
A háromnapos találkozón sajnos csak a szombati főnapon tudtam résztvenni. Az oda-vissza út ismét gondtalanul telt, nemhiába megbízható autó ez a 3.gen F-body. A kép történetiségét illetően büszke vagyok, hogy ezt nem máshonnan mint Zola V8cars galériájából tudtam megcsípni. Egyébként a találkozó számomra mindmáig legemlékezetesebb pillanata, hogy az autóm ex-tulajdonosának, jelenlegi "némileg" módosított L-98as Corvette-jével, mehettünk egy kört. Amibe belefért néhány állórajtos gyorsulás is, aminek során úgy éreztem magam mint a srác a TopGear-ben, amikor a TVR műszerfaláról kellett volna levenni a 100 Å-os bankjegyet,de a G-erők jóvoltából ez meghaladta a képességét. Nekem ez már a második Felsőtárkányi találkozóm volt, akivel beszéltünk az egyértelműen azt mondta, van még mit kihozni a hely nyújtotta lehetőségekből. Ezt jövőre ellenőrzöm ismét... -
2008 augusztus 1.-3. Komárom, 7.NAAF
Amerikai autó tulajdonosként immár 3. alkalommal sikerült eljutni a magyarországi amerikai autózás jelenlegi Mekkájába. Ismét a rengeteg átélt csoda hatalmába kerültem jónéhány napra. Zola galériáját alaposan átfésülve,ismét ráakadtam az autóm részleges képére (de azért egészen jól kivehető rajta a narancssárga-kék és a zöldes-kék sátor között háttal parkolva). Az időjárás harmadjára is megtréfált, így a sátorállítás teljesen el is maradt most,lett helyette lumbágósanébredő autóbanazelsőülésenalvó élmény,de így is bőven megérte. Legérdekesebbként az új 2008-as Challenger látványát kiemelve. Az autóm ismét jól szerepelt,gond nélkül abszolválta immáron sokadjára a 300+ km-es utat. Jövőre ugyanitt. -
Régóta bennem munkálkodó elképzelés volt,hogy előbb-utóbb csináljak egy country(side) classic car hangulatú/beállítású képet. Ennek sajnos nagyon szomorú apropója is lett,sajnos nem sokkal a kép elkészülte előtt (2008.08.14.-én) egyik nagyon jó barátom távozott az élők sorából, kicsit tisztelgés is ez a kép Antal Balázs emlékének. Alföldi srác lévén a kép hangulatával próbáltam egy kicsit hajazni az Egyesült Államok végeláthatatlan gabonaföldjeinek, és pusztáinak (Kansas,Iowa,Minnesota,Oklahoma,Nebraska,DélDakota) milliőjére. Ha egyszer az USA-ba eljutok,biztosan ezt a részt nézem meg elsőként.
-
Az autóm első "médiaszereplése". Roppant mód büszke vagyok erre. Köszönet illeti V8ikesz barátomat a cikk létrejöttéért, illetve a SebességMagazint, hogy mindehez helyet biztosított.
Amennyiben az alábbi linkelt bemásoljátok, akkor remélhetőleg a SebességMagazin autómmal foglalkozó beszámolóját találhatjátok meg:
http://www.sebessegmagazin.hu/usa/pontiac-firebird-tran...age-1#comment-65 -
2009-et lassan mondhatni hagyományszerűen az Abonyi Autós találkozóval indítottam, a képen is ezt a helyszínt sikerült az autóval együtt megörökíteni. Sajnos ez az év, mint sok más embernek, nekem is a túlélésről fog szólni. Ezmiatt a tavaly betervezett változtatások, alakítgatások száma is meg fog tizedelődni a tervezetthez képest. A túlélő "alakítgatásokat" példázza, hogy sikerült az évjárathoz jobban passzoló felniket beszereznem, saját értékítéletem szerint jutányos áron. Egy időre azonban el fog tűnni az autóról, mivel szeretném őket felpolírozni, és némileg jobb gumikkal felruházni. Ezmellet fontos feladat lesz az autó ismételt forgalomba helyezése illetve olajcseréje.
-
2009 nyara a kép készültének ideje. Nem én készítettem, de valami megfogott a beállításában, így gondoltam a V8 garázsomban is helyet kaphat. Emlékeztet egy régi reklám szlogenre gyerekkoromból ami valahogy így hangzott: "goes well, goes Shell" (ha netán pontatlanul idéztem volna, azt tudjátok be a megfakult és homályos emlékeknek). Ez a kép emlékeztető lehet számomra, hogy...
-
Viktor barátom többször említette, hogy az egyik magyar filmklasszikus jellegzetes forgatási helyszínét előbb-utóbb útba kellene ejtenünk. A 2009-es Komárom/NAAF találkozóra menet ezt meg is tettük, szerintem ez is egy jól sikerült, érdekes helyszínen készített kép lett.
-
2009.08.07.-09. Komárom/NAAF
Szokás szerint az év legnagyobb USA autós rendezvényét üdvözölhettük Komáromban. Az egyik legkomolyabb felhozatal volt amivel életemben találkoztam (AAR 'Cuda, új és régi Dodge Challenger, 2009-es Chevy Camaro SS, Oldsmobile 4-4-2 w30,stb). A sort még hosszasan folytathatnám, hogy mi az ami nagyon tetszett, de akkor reggelig a billentyűzetet verhetném. Ismét jópár fórumos kollégát sikerült megismernem, illetve rengeteg régi ismerőst is üdvözölhettem. A képen Csadi75 fekete Firebird-jével sikerült fotót készíteni, ami szerintem egy gyönyörű darab, és számomra külön öröm két ilyen fekete szépség egy adott képen történő szereplése. Remélem jövőre is ugyanilyen jól érezhetjük majd magunkat Komáromban. -
"...boldog élet már,csak barátok közt vár..." márha film betétdal refrénjével szeretném ezt a bekezdést indítani. A helyszín 2009.10.10. a Lurdy Ház hátsó parkolója, ami nem ismeretlen az amerikai autók előtt már, az apropó pedig a II. F-body/3.gen találkozó. A refrén idézet talán a sok összejött 3. generációs Camaro/Firebird miatt lehet a Pontiac-om számára aktuális, ugyanis itt tényleg rengeteg "haver" között élhette ki magát. Külön öröm volt az autóm egy "újabb" előző tulajdonosával (G-man) megismerkedni, aki sok érdekes sztorit mondott a régmúltból. Remélem ennek a nagyszerű kezdeményezésnek is akad folytatása, mert ez a márkatalálkozó hangulat valahogyan magával ragadott.
-
2010 május. Elérkezetté vált az idő mind az olaj, mind a szűrők cseréjére. Szörnyen hangzik, hogy a megvásárlása óta (2005 november) még nem volt benne sem olaj, illetve sem a szűrők cserélve, igaz összesen még 15.000 km sem ment bele a közel 5 év alatt. Viszont megítélésem szerint nem éri meg kockáztatni, hiába nem volt sok km az olajban, de már biztosan öreg, ami nem tesz jót a motor kenésének. Így vettem bele 15w-40 Valvoline MaxLife olajat, Champ szűrőkkel. Már nagyon megérdemelte, mert sehol sem hagyott még ott, ennyi viszonzás a minimum. Most egy ideig ismét nem kell, hogy fájjon a fejem emiatt... igaz a következő olajcsere nem felbakolós-aláfekvős projekt lesz, mert ez így kész szenvedés.
-
2010 június eleje. A rendezvény a harmadik alkalommal megrendezésre kerülő CadillacRanch Lajosmizsén, ahova részben \\\"off\\\", részben \\\"on\\\" autóként sikerült megérkeznünk. Szeretem ezt a képet, mert mindkét \\\"nagy szerelmem\\\" látható rajta, ráadásként a találkozó is nagyon exkluzívra sikerült, örömmel tölt el, hogy részesei lehettünk. A környezet, a rendezés és a felhozatal akár egy 1000km-rel nyugatabbra megrendezett találkozót is hihetővé tett volna, ha nem tudtuk volna, hogy éppen hol is járunk.
-
2010 július közepe. Egy off (leginkább optikailag módosított) autók számára megrendezett találkozón készült ez a kép. Az oka, hogy ide beválogattam, az az, hogy a kép beállítása megítélésem szerint kiváló módon emeli ki az autó dinamikus, mégis harmónikus formavilágát és vonalvezetését. A következő kép is részben ezt a gondolatvitelt fogja tovább ecsetelni.
-
2010 július 10. Tápiószele - Tuning és egyéb különleges autók találkozója. Egyik tápiószelei barátom felkérésének eleget téve elvittük az autómat egy bő délelőtt erejéig az általa rendezett autós találkozóra. Az amerikai autósok körét még egy Chrysler Stratus is erősítette, a gazdáját sajnos nem találtam, így beszélni sem tudtunk vele. Szerintem ez a kép is jól példázza mennyire elüt ez a forma a 90-es és 2000-es évek európai és japán autók megszokott formavilágától. Mindenféle optikai átalakítás nélkül is jól látszik, hogy sikerült a tervezőknek egy jól átgondolt, örökké divatos formát alkotniuk.
-
A 2010 július 10.-e egészen mozgalmas nap volt, még ennek a fotónak az elkészítése is belefért abba a napba. A kép Cegléd mellett egy benzinkúton készült, a fotóalany az én autómon kívül egy BRDM-2 harcijármű (gondolom egy hatástalanított változata). A két jármű egész jó kontrasztot alkot egymással.
-
Még mindig 2010 július 10.-e, a helyszín Kecskemét, az ACCH nyári találkozója. Mivel ez eddig a lakhelyemhez legközelebb eső ACCH találkozó, így a megjelenést kötelező jellegűnek éreztem. Kivételesen 4 ülésesként érkezett meg az autóm, mert mind a húgom, mind a barátnőm elkísért. Erről a találkozóról leginkább a rengeteg színvonalas résztvevő autó, a nagyon kevés néző, és a térdig érő por jut leginkább eszembe, illetve az, hogy legközelebb jó lenne két napra menni és strandfelszerelést is vinni kell... egyszóval mindannyiunknak nagyon tetszett!
-
Az elmúlt tél során is sikerült egy kisebb projektet megvalósítani. Sajnos a szűkös keretek nagy lépéseket nem engednek, de ez a mostani egy régebb óta érlelődő elképzelés volt. Az autó fényezése óta szembetűnő volt (az autó megjelenéséhez viszonyítva) a felnik gyengécske esztétikai állapota, amit most valamennyire sikerült orvosolni. Még régebben vettem a képen látható alufelniket, amik szerkezetileg nagyon jók voltak, de a lakkozás ezen is elég gyér volt, a döntés pedig megszületett. Megpróbálkoztunk a polírozással egy jóbarátommal, nem volt profi felszerelésünk, tudásunk vagy tapasztalatunk, de a végeredmény szerintem egészen jó lett. Még pár "továbbpolírozás" a hosszú téli estéken és valószínűleg láthatom is benne önmagam, mint egy jó tükörben. Hamarosan felgumiztatom őket, és mehet is az autó alá, számomra ezek még autentikusabbak is, mint amik eddig rajta voltak, nekem ezek a tipikus 3.gen Firebird alufelnik.
Hozzászólások
sorry,hogy két oldalt sikerült feltölteni,az egyiket ki kéne törölnöm,de nem igazán sikerül.A másikon olvashatjátok az autó adatait,és a képeket is láthattok...
Szia Gergő!
Csináld meg jól a Bird-et :))) Ja picit hanyagolom a C.S.-ot.Kincsemparkban nembiztos,de Komáromban összefututnk majd remélem.
Jó szerelést!
Óóó!
Pont ilyet keresek én is. Fekete, targa, 5.0, kézi váltó...Nagy mázlimnak kell lennie, hogy találjak még egyet.:-)
Gratula hozzá és legyen gyönyörű autód belőle!:-))
Üdv:
Marcello
Nagyon szép az autó, remélem mikor készen lesz, még ennél is jobban fog virítani! Igazi műkincs, vigyázz rá!
csá
vic thor
Marcello: köszönöm én és a Bird is a dícséretet,nekem is a véletlen műve,hogy egy ilyen jutott,de nem bántam meg eddig.Jó vétel volt,nagyon korrekt árért egy nagyon zsír autó...
Kívánom hogy módod legyen egy ilyet találni,igazi élményautó...
Oklelo: helló Viktor,örülök,hogy megtaláltad ezt az oldalt,legalább itt is viszont értekezhetünk.A tegnap beígért tesztkör áll,csak legyen kész az autó...
Díjazom hogy becsületesen megcsinálod.Boldog kilómétereket vele.
hali Pajtás..Látom nagyon szépen rendezgeted a vasat..:-) Gyönyörű:-)
Szép autó! :) Láthattam én ezt a vasat tavaly júniusban Dunakeszin? Eszméletlen jó hangja van!
Hmmm...
Valahonnan olyan ismerős nekem ez a Madár... :-)))
Pusszantás!!! ;-)
Ha jössz tapolcára majd még összehasonlítjuk a tapasztalatokat... Ha kell a kocsihoz valami írd meg aztán ha van elviszem... papik@tvn.hu
még mindíg csúcs a vasad Pajtás :-)
Szépppp,nagyon szép!!!!!:)
mindenkinek kössz a véleményt+hozzászólást...
+mindenféle képet szívesen veszek...
gyönyörű autó , szép.nekem is trans am-em van 1987-es, és az a problémám hogy a kipufogócsövem, egyébként ez minden 3. gen trans am-nél igy van, tehát az a kipufogócsövem ami a katalizátoron megy keresztül nagyon leér a hátsó kerekeknél, tudjátok az a görbület a csőben.....fekvőrendőrnél kellemettlen amikor a hátsó kerekekkel megyek....karistolódik. azt mondják lehet 4-5 cm-et nyerni valamilyen módszerrel....bármilyen érdekel...tudtok segiteni?
Knightmania: az enyém már mikor hozzám került is picit emelt farú volt.Szerintem gyárilag ilyen a magasabb falú hátsó gumik miatt (255/60-15),de ha egyszer szétszedem a hátsó felfüggesztést,akkor látom majd csak igazán,hogy eredeti-e avagy már módosított.Az ilyen első évjáratok mint az enyém,tudomásom szerint mind hasonlóan magasabbak,az újabbak (körbe spoiler-es) már lentebb van gyárilag,és a gumi mérete is peresebb,ezáltal még lejjebb van az autó.
Nekem ez a fajta (sajátom) jobban bejön,jobbanemlékeztet az izomautós hőskorra...
Bastee: ha jól tippelem te vagy az a lelkes fiatalember aki Calibra Turbo-ról álmodik,és a Cukorgyárban dolgozol.Szerintem előbb utóbb összefutunk,és akkor megyünk egy kört,az egyből meggyőz arról,hogy ne prüszkölős,hanem inkább ilyen gluggyogós autót vegyél....
Ui.: kössz a multkorit.
Nézz majd be a garázsomba!
Ahogy nézem a te autód hátulja feltűnően magas, magasabb mint a többié sokkal! Ez nem gyári, Gyári gumikkal alacsonyabb lenne ám!
Végre egy kézi váltós autó!
Nagyon szép :)
Szerintem nincsenek jobb, rosszabb autók, csak kedvencek! Remélhetőleg mindenkinek a sajátja, ha így van akkor JÓ. Örülök, hogy szépül az autód és jó, hogy kicsit előre dől :) Megvan a régies stílus...Újra csak ismétlem: jó az a kézi váltó!
Nagyon Örülök, hogy nálatok is megvan a családi hármas :) Mindig jó, ha az embernek sikerűl olyan hobbit választania, amiben a párja is társa... A kézi váltó szerintem is nagy előny, főleg ha az ember szereti. Sok km-ekben élvezetes napot az autótokhoz... :)
Szép vas! Jó volt Cegléd!
Üdv: Párduc
Szép vas! Jó volt Cegléd!
Üdv: Párduc
Akkor itt is leteszem a névjegyem! Remélem tetszenek a hétvégi képek, a két FBody-ról csináltam párat!
(Vendégkönyvet visszaolvasva, most vettem észre, hogy már regisztrálva vagyok itt... Na mindegy, a vikesz fog élni) :)
Ez még mindig gyönyörű gép, komolyan fáj a szívem, és örülök, hogy ilyen jó kézben van!
Telenek az évek és egyre szebb az autód!
Szia!
Először is engedd meg, hogy gratuláljak az autódhoz! Már többször volt szerencsém testközelből megcsodálni. :)
Illetve az is megnyugtató, hogy eddig viszonylag megbízható volt a járgány. Bárcsak én is elmondhatnám az enyémről. :D
Viszont volna egy észrevételem, ha nem gond. :)
Ha jól tudom (javíts ki, ha tévedek) az autódban egy 5.0 TBI motor van.
A garázsban az van írva, hogy ez az autó 1984.-es évjáratú. Csak ezzel a párosítással az a bibi, hogy ezeket a fajta 5.0 TBI motorokat 1988. és 1992. között raktak a Firebirdökbe.
Szóval szerény véleményem szerint az autód 1988./1989./esetleg 1990.-es évek elején gyárthatták. :) De javíts ki, ha rosszul gondolok, vagy tudok valamit. :)
Mégegyszer gratulálok hozzá!
Helló!
Nagy fába vágtad a fejszéd! De bizom benne lessz előbb utóbb belőle valami, mivel alkatrész van dögivel 3 gen hez. Sok sikert kitartást! Ürülök ,hogy bővülhet a birdek száma.
Szia!
Ebből bizony versenyautót kell építeni.
Vagy pálya, vagy dragot.
Én is hasonló cipőbe vágtam a fejszém, csak egy 4gen.-el.
Ajjaj... úgy látom, hogy Te még annál is nagyobb fába vágtad a fejszédet, mint amibe én...
Mindenesetre sok kitartást a projekthez! Szükség lesz rá:)
Szia:) Örömmel olvastam a garázsodat! Sok kitartást az autókhoz:)
Üdvözlettel és egyben kellemes ünnepeket kívánok!
Bálint
meseszép gép, csak így tovább! iszonyat jót tesz neki, h nem kapott fölös optikai tuningot
Sziasztok,
Mindenkinek szeretnék köszönetet mondani a biztató szavakért, ilyenkor duplán elégedett vagyok, hogy nem csak nekem tetszik az, amit eddig véghezvittem. Ez ad erőt és kitartást a további munkálatokhoz.
Egyszóval köszönet Mindenkinek!
Üdv,Gergő
Hali!
Már meg sem lepődöm ,hogy a másik bódé is nállad kötött ki, de legaláb jó helyen van és nem a vasban. Azt alig egy éve még egyben árúlták, Van róla jópár fotóm bontottan-egyben stb, előkeresem neked, és szólok. Laci (zuhi)
Szia! :)
nincsenek igazán jó képeim. majd ha jó idő lesz ki akarok vele menni a természetbe azt csinálni néhány jó képet. :)
Firebird-bontót akarsz nyitni? :)
kbalazs: dehogyis, a bontózás engedély köteles tevékenység, ha jól tudom... mondjuk inkább úgy, hogy a 2009-ben kihalt márkájú autómhoz próbálok minél több alkatrészt bebiztosítani, esetleg jóismerősöknek segíteni vele, ha úgy jön ki a lépés...
Szia.Irigylésre méltó a géped!
Gyönyörű autó,igényes garázs!Gratulálok,és köszönöm,hogy mi is helyet kaptunk benne!:-)
Micsoda Pontiac gyűjtemény!