Az erdeti Fagyimobil!!!

1964 Cadillac Fleetwood 60 Special
Fleetwood
-
-
1998 októberéban egy hírdetés alapján vettem Los Angeles külvárosában. Az ember õsz hajú, szakállas arc volt, és eredetileg az apjáé volt az autó. Õk használtan vették még a hatvanas években. Az autón '63-as nyomású fekete californiai rendszám volt. (Ezt sikerült megtartanom.) Mikor a tulaj beindította, és meghallottam mennyire nem hallok semmit, mármint zavaró zajt, és milyen szépen jár a motor, akkor döntöttem úgy, hogy megveszem. Nem vagyok autószerelõ, de tisztán látszott, hogy jó boltot csinálok. Mindez történt október végén, amikor még rövidnadrág is bõven elég ezen a részen. Másnap elintéztem a hazaszállítást Budapestre. Ezallatt az 1 nap alatt az volt a legfõbb gondom, hogy a hozzávaló szûrõket, gyertyákat, gyertyakábelt és egyebeket beszerezzem. Az még véletlen sem jutott eszembe, hogy a fagyállót megnézzem. December elejéig azon izgultam vajon van -e benne. Amikor megérkezett itthon már a nagykabát is kevés volt, hó viszont annál több. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy pont a motor, amit akkor csodáltam, az nem bírta ki az út viszontagságait. Itthon kapásból azzal kezdhettem, hogy behozattam egy fûzött blokkot. Olyan szinten sikerült ugyanolyat találni, hogy a motorszám csak 2 jegyben tér el az eredetitõl. Ettõl függetlenül teljesen hivatalos volt a motorcsere.
-
Innen kaptam a becenevem, és az autó a rendszámát.
-
Motor: V8
Hengerûrtartalom: 7030 ccm
Teljesítmény: 340 LE
Menetkész tömeg: 2,2 tonna
Hosszúság: 5,67 méter
Szélesség: 2,02 méter
Szállítható személyek száma: 6
Felszereltség: Turbo-Hydramatic automata váltó, tempomat, légkondi, 8db elektromos ablak, elektromosan állítható ülések, színezett üvegek, szembejövõt érzékelõ fényszóró
Fogyasztás: 15-30 liter
Készült darabszám: 14550db
Alapár: $6388,-
-
2000 novemberében kezdtünk neki egy teljeskörű restaurálásnak.
A restaurálás szép dolog, de elég rögös utat kell megtenni, hogy egy autó ismét tündököljön.
A viszonylag gyors szétszedés (Csitári Sanyi, Manák) után hosszú szünet következett. A szünet alatt 3-szor költözött (a karosszériát kivéve) az egész autó, aminek hátrányát az összerakásnál tapasztalom.
Azért a szünet után nem teljesen a nulláról kellett ismét elkezdeni mert a kárpitozásom nagy részét Fekete (Mobil) Rezső már megcsinálta. Az alvázam évek óta lefújva áll nekitámasztva egy falnak, kivéve amikor a MÉH telepről vásároljuk vissza, mert cigányok elvittek fémhulladék gyanánt. Az alapozás a karosszérián már nem előrelépés, mivel más fogja fényezni, azt újra meg kell csinálni.
Az újabb lendület eredménye, hogy már legalább a blokkom kész van (HEB), és az alkatrészek folyamatosan gyűlnek (Atlantic Motors, HEB). Az alkatrészek beépülését és az egész autó összeépítésben a legnagyobb munkát Pettenet és hű társa Csabi fogja majd elvégezni. Bármilyen fennakadás remélem megoldható a csavarbánya alkatrészeinek lekoppintásával. Természetesen ebbe az eredeti fog kerülni.
Hozzászólások
Szia fagyi!
Ezt a szépséget régen ismertem,újpalotán egy haverom a kereskedésében árulta elég sokáig,akkor még kopottabb fehér volt,azthiszem 800.000 volt az ára 10 éve.Használtuk is P rendszámmal talán 1 hétig.Tetszett akkor is,úgy ahogy ma is,és örülök hogy akkor jó kezekbe került.
Cső Fagyis!
Nem akarod magad meg a verdádat viszontlátni egy klipben???
Ha igen akkor www.copporn.org ,Kövérgáááz demo, oszt dobbj egy mélt!
Köszipááá:droo
Fagyi- látom a feketét az ebayen. Gratulálok, én is nagyon gondolkoztam rajta. Ha szállításban kell ajánlat, szólj, a környékről szállítunk.
Üdv,
bone
Jók a vasak, látom nem vagy kezdő!
Szia fagyi!
Nem is tudtam hogy van egy fekete is minden esetre gratulálok hozzá!
Üdv.Nagyon jó színe van a garázsodnak.És amik benne vannak,...mit is mondhatnék egy cadillac-re.Gyönyörü.