1992 Ford Aerostar XLT Sport /Bendőcske/

Aerostar

  • 2004 nyara:
    Szerettem volna valami kisbuszt a családnak,keresgéltünk mindenfelé,aztán egy rokonlátogatás alkalmával a párom meglátta a neten.
    Elmentünk kirándulni a Dunántúlra,megnéztük,kipróbáltuk,döntöttünk-elvesztünk!
    2 hét múlva elhoztuk.
    Komáromba már ezzel mentünk!
    Aztán decemberben jött a vizsga,ami kiütött!
    Ez az autó egy halom szar,csoda,hogy nem esett le az útról!
    Amit javítani kell:
    -kormánymű
    -első futómű
    -összes fék
    -difi kuka
    -fűtés
    -lökhárító
    -elektromosság

    6 hónapig pihent a kicsike,mire sikerült talpra állítanom,aztán csont nélkül átment a vizsgán.

  • Apu kezdőőődik!Elindult a belső átalakítás.A hátsó klíma beszerelése folyamatban van,igaz néhány dolgot az "ügyeskezü" csempészek igencsak átalakítottak.Eltünt a fütőradiátor és az alsó levegőbefúvó műanyagcső sőt az összes víz és klímacső is-ezeket valahonnan még pótolnom kell.Az elektromos ablak is csak addig működött,míg ki nem került a helyéről.Az egyik végállás határolója szőrén-szálán eltűnt,így be tudott feszülni a mechanikája.A motor így perselyes,szénkefék elkoptak.Jelenleg egy villanyász barátom próbálja életre kelteni.Bekerült viszont az új vezetőülés!A régi ülőlap el volt törve,hosszabb úton mindíg fájt benne a gerincem.Most már látom a sebességváltókar helyzetét és végre kilátok a kormány felett!

  • 07.07.29. Ma végre elkészült az ablakemelő motorom is.20 év meg sem látszik rajta.Lassan nekiállhatok beszerelni.A mechanika is alakul,készül az új végálláskapcsoló.

  • 2008.04.
    Fél siker,találtam megfelelő fűtéscsövet,már nem sok híja a hátsó fűtésemnek.
    Felkerültek végre a motoros nagy tükrök is,Joebácsi közreműködésével,ezekből már látom a útpadkát is.
    Sajnos,vezérlő kapcsoló nincs-még.

  • Ilyen szépek,frissen fényezve!

  • 2009.06.
    5 év keresgélés és várakozás után végre felkerültek a kupakok is a felnimre.
    Sokat dob a kerekeken és az egész buszocska kiállásán.
    Köszönet mindenkinek,aki részt vett a felkutatásban.

  • Sikerült beszerezni egy gyári dupla fűtés kapcsolót is,amit már be is építettem.
    Érdekes dolog,hogy benne van a gyári kötegben a hátsó fűtéskapcsoló vezetéke,mégis opciós volt a dupla klíma.
    Remélem,idén télen már ezt is tesztelhetem.

  • 2009.10.20.
    Mindíg is irigyeltem a nagy buszokon látható morcosítót.
    Szerencsére,gyártanak Aerora is!
    Bone elintézte a vételt és a szállítást.
    Felpróbáltuk,jó lesz ez!
    Festeni kell,bevezetékelni,lámpákat belefaragni.
    Idén ez már nem lesz a helyén-sajnos.
    Elvittem vizsgára,nem lóg semmi,fék-kormány jó,de füst nem-lamda szonda csere után jó lett az is.
    Megint 2 év nyugalom.

  • November végén lefestettem az acélfelniket,rajtuk a jó kis téli gumi,és a fiammal átszereltünk.
    Ponticsabi adott egy karikát az ellopott helyett,így már az összes kerék szép fényes pántot visel.

  • 2010.11.27.
    Nem hittem volna,hogy eljön a nap,mikor valaki megkívánja és elviszi-tévedtem.
    Bendőcske egy új gazdát talált magának.
    Rossz érzés 6 év után elengedni a kezét.

Hozzászólások

  1. bone  - 2006. szeptember 22. 10:51

    bandi- most hirdetik a keresett totálkáros bordót.

  2. moha_v6  - 2008. július 31. 21:28

    Nagyon tuti a gépállat!Szinte minden hiba, amit írtál, nálunk is él!A jelszó: Múkódj! és fog is!

  3. Ékszíj  - 2009. február 25. 12:31

    Halio!

    Gajra ment a ablaktekerőm,maga a recés forgó rész amire a tekerőt kell tenni,van e ilyened eladó?

  4. moha_v6  - 2010. november 27. 20:13

    Csá !
    Gratula hozá már rég ota elado volt a vas . S mi lesz helyette ??


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére