Összerakási útmutató után, kellett egy csavarbánya is.
Mivel még egy restaurálásra nem lenne energiám, ez nem lesz úgy megcsinálva, mint a másik kettő. Másképp lesz.
Ha kis ideig nem is lesz üzemképes (amíg alakítjuk), ez nem megy olyan hosszú ideig süllyesztőbe, mint a "Fagyillac". Elvégre éppen eleget állt 1990 óta, amikor az utolső amerikai gazdája félretette a garázsba.

1964 Cadillac Fleetwood 60 Special
Fleetwood
-
-
Látszik, hogy ez ott maradt Detroit-ban. Sokkal jobban látszik rajta az idő vasfoga, mint az első Fleetwood-on. Azon nem találtunk átrozsdásodást, meg homokfújás után sem. Nos ezen a tátongó lyukak "elvonják" a figyelmet az eredeti fényezés idővel jelentkező hibairól, kopásairól.
-
Érdekes látni az apró kis különbségeket a két Fleetwood között. Nem lehet belülröl nyitni a csomagtartót. Sebaj lehet, hogy felesleges is.
A rohadás "egyedi" repedtfazék hangot kölcsönzött az autónak, amit az új kipufogórendszerrel is meg akartunk tartani, mely nagyjából sikerült is. Hála Totónak és a cherry bomb-oknak. Méghogy egy Cadillac-hez nem illik a nagy hang?! (Egy csilli-villihez talán nem is.)
-
Belülről nincs annyira kifakulva, de az ülésen látszik, hogy ha csak hétvégén használták (ez nem valószínü), akkor is jópár hétvégét megélt már. A hátsó ülés viszont elég hibátlan, jó lesz majd a nappaliba.
Az autó fényezése (ahol még látszik) eredeti Midnight Blue. Ez úgy látszik nagyon sötét éjszaka lett fújva kékre, mert mindenki feketézi.
-
Az alakítás lépésről-lépésre, de halad. Elsőként Tibi Love volt 472-ese lett "bepréselve". Mivel a motor építése (még az előző tulajnál) a Hardcore Engine Builders által lett végrehajtva, ezért a módosításokkal sem akartam máshova menni. Jól tettem. Kérdés, hogy a csótány külső és aknába potyogó rozsda miatt mikor fogják azt mondani, hogy a következő lépés elött bizzam kicsit a Pettenetre az autót, hogy külsőleg is gatyába legyen rázva. Ez az amit csak télen merek meglépni.
-
Hogy a préselést elősegítsük a TH400 helyett (ami a harangja miatt amúgy sem passzolt) egy TH350-re esett a választás ami egyik fő erénye az, hogy Mopar Garage-ban lett megpiszkálva, a másik a lock-up.
-
A teljesítmény mellé jár egy jobb fék is. 4 tárcsafék már remélhetőleg hatásosabb lesz mint a gyári 4 dobfék. A line-lock már csak hab a tortán.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!