1964 Cadillac Fleetwood 60 Special

Fleetwood

  • Összerakási útmutató után, kellett egy csavarbánya is.

    Mivel még egy restaurálásra nem lenne energiám, ez nem lesz úgy megcsinálva, mint a másik kettő. Másképp lesz.

    Ha kis ideig nem is lesz üzemképes (amíg alakítjuk), ez nem megy olyan hosszú ideig süllyesztőbe, mint a "Fagyillac". Elvégre éppen eleget állt 1990 óta, amikor az utolső amerikai gazdája félretette a garázsba.


  • Látszik, hogy ez ott maradt Detroit-ban. Sokkal jobban látszik rajta az idő vasfoga, mint az első Fleetwood-on. Azon nem találtunk átrozsdásodást, meg homokfújás után sem. Nos ezen a tátongó lyukak "elvonják" a figyelmet az eredeti fényezés idővel jelentkező hibairól, kopásairól.





  • Érdekes látni az apró kis különbségeket a két Fleetwood között. Nem lehet belülröl nyitni a csomagtartót. Sebaj lehet, hogy felesleges is.
    A rohadás "egyedi" repedtfazék hangot kölcsönzött az autónak, amit az új kipufogórendszerrel is meg akartunk tartani, mely nagyjából sikerült is. Hála Totónak és a cherry bomb-oknak. Méghogy egy Cadillac-hez nem illik a nagy hang?! (Egy csilli-villihez talán nem is.)



  • Belülről nincs annyira kifakulva, de az ülésen látszik, hogy ha csak hétvégén használták (ez nem valószínü), akkor is jópár hétvégét megélt már. A hátsó ülés viszont elég hibátlan, jó lesz majd a nappaliba.
    Az autó fényezése (ahol még látszik) eredeti Midnight Blue. Ez úgy látszik nagyon sötét éjszaka lett fújva kékre, mert mindenki feketézi.




  • Az alakítás lépésről-lépésre, de halad. Elsőként Tibi Love volt 472-ese lett "bepréselve". Mivel a motor építése (még az előző tulajnál) a Hardcore Engine Builders által lett végrehajtva, ezért a módosításokkal sem akartam máshova menni. Jól tettem. Kérdés, hogy a csótány külső és aknába potyogó rozsda miatt mikor fogják azt mondani, hogy a következő lépés elött bizzam kicsit a Pettenetre az autót, hogy külsőleg is gatyába legyen rázva. Ez az amit csak télen merek meglépni.



  • Hogy a préselést elősegítsük a TH400 helyett (ami a harangja miatt amúgy sem passzolt) egy TH350-re esett a választás ami egyik fő erénye az, hogy Mopar Garage-ban lett megpiszkálva, a másik a lock-up.





  • A teljesítmény mellé jár egy jobb fék is. 4 tárcsafék már remélhetőleg hatásosabb lesz mint a gyári 4 dobfék. A line-lock már csak hab a tortán.





Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére