2009 Dodge Challenger SRT8

Challenger

  • Lusta disznó vagyok, ezért nem írtam róla, de lassan pótolom.

    Fogyasztás: 14-18l között, nehéz megállni, hogy ne szólogasson le a gépházba az ember... Hosszúúton, klímával, 90km/h, tempomat, 10l, de ezt csak egyszer sikerült produkálni. :o)

    Megérte-e? Anyagilag? Semmiképp. Évi 2-3 Millát is veszthet az értékéből, amiért ugye egy nem rossz autót kapni! De ez másról szól... Hatalmas Flash, hatalmas...
    Vezetése, mint egy napjaink béli Mercédeszt vezetnél, ami nekem nem igazán kedves (BMW-s vagyok), meg a 300C-ből megismert "busz" kormány sem a szívem csücske. A mustang(Ford)-nál sokkal jobb minőségű alkatrészek és technika a jellemző rá. Az automataváltó pl., sokat késik, ami azt eredményezi, h nem viselkedik 425LE-s ként. Hatalmas, robosztus autó (szélesebb, mint a 7-es BMW). Kényelmes, jó futás teljesítményekkel, de 400LE felett én mást vártam!

    De a feeling mindenért kárpótol!

    Csak tátott szájú, elismerést sugárzó embereket látok az utcán, meg néhány flegma, fejelfordító falusi agyagedényt, de az nem zavar... :o) Amerikában múlt tavasszal egy hónapig jártam egy ilyennel, ott ugyan ez volt a reakció, csak őszintébb, és a flegmák nem voltak jelen, vagy csak akkor, nem amikor én közlekedtem. Volt h MB 600AMG-ből (180eUSD) át mutatott a csávó, h király verda a kölcsönzős ezüstnyilam (ami kb.:19eUSD). Ez itthon elképzelhetetlen.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    A katalógusok is így hivatkoznak rá:

  • jegenye:

    "The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design

A lap tetejére