1975 Chevrolet Camaro LT

2009

  • Egyszer régen, mikor az MH alámrakott egy benzines Uralt, és már ennek a hangjától is egy amcsi verda jutott az eszembe, tudtam, hogy ez nem mehet így tovább. Aztán teltek múltak az évek, és végül...

    Eredetileg, egy ennél több munkát igénylő vasat kerestem. De abban biztos voltam, hogy egy második generációs Camaro a keresett jármű.
    No de, száz szónak is egy a vége, elcsábultam, de még így is van egy fél oldalas listám amit tökéletesíteni szeretnék rajta!

  • Az én ízlésemnek egy kicsit sok volt, a kocsi vonalait megtörő oldalsó feliratok, a műanyag díszléc utánzatok, festett oldal csíkok.
    Így ezek többségét leszedtem. (Festett csíkokat inkább később szakemberre bízom)
    Persze, a matrica emblémák is ugrottak.

    Tisztítva

  • Több alkatrészt is kaptam a kocsihoz. Többek között a gyári Rallye felniket is!
    Nem volt kérdés, hogy ezeket az oda nem illő Firebird kerekeket, a fehér peremes gumival nyugdíjba küldöm!

    Egy kicsit ramaty állapotban.

  • Aztán homokfúvás, és porfestés után.

  • Megjöttek a gumik, és megvannak a kupakok is!
    (Karimákra még nem akadtam rá)

  • Felrakva :)

  • Idáig halogattam, de ma olyan szép idő volt:)
    Így hát szétszedtem az első üléseket, hogy kiderüljön mit rejtenek az utólagosan ráépített huzatok.
    Egy kicsit féltem, hogy mit találok, de egy kis patinától eltekintve teljesen jó állapotúak a gyári kárpitok!

    Nekem így jobban bejön!

Hozzászólások

  1. csabbi  - 2009. november 24. 06:51

    Szép,gratula! Sok örömödet leld benne.

  2. Zola  - 2009. november 24. 07:26

    De jó, hogy megszünteted a giccsparádét!
    Szerintem nyugdíjazhatod a csíkot is.

    Fasza autó!

  3. attish  - 2009. november 24. 12:16

    Igen, alakul a gép. Így már nekem is tetszik, egyre jobban. Hajrá!

  4. kicsiPUNK  - 2009. november 24. 14:05

    Gratula a vashoz!
    Jó sok kilómétert!

  5. Trapeznaci  - 2009. november 25. 20:22

    Ez található a szomszédban? Majd meg kell néznem!!

  6. Bazsy  - 2009. november 27. 09:22

    Szep a vas! Foleg matricak nelkul :)
    Remelem a majusi V8 talin ott leszel vele, addigra talan
    az enyem is elkeszul :)

  7. Badazz  - 2009. december 25. 15:00

    Gratulálok az autóhoz! Az eddig elvégzett munkáid is mind az autó javára szolgáltak és külön örülök, hogy újabb testvérautó került jó kezekbe.

  8. Cece  - 2009. december 26. 23:59

    Sokkal jobbak az új felnik!Az ülés is jobb így a verda!!!

  9. RootSa  - 2010. január 20. 07:19

    Hááááttt ez tök jó :) Gratula hozzá!

  10. Charlie  - 2010. március 2. 18:44

    Hali!
    Én ott dolgozom,ahol a Camarot vetted.Javarészt én restauráltam.Örülök,hogy szép eredetire visszaállítottad.Nekem is így tetszik jobban.
    Most egy 76-os gyári Rally Sportot csinálunk.Magyarországon igen ritka.Gyönyörű sárga-fekete,mechanikus váltós,350-es motor.
    Szóval tuti lett a géped,használd sokáig!
    Üdv.:Charlie

  11. kooopi18  - 2010. május 25. 23:00

    Sokkal mutatósabb lett a géped a lemez felnikkel!!!!!!!!!!Ami előtte volt azt én is ledobtam volna.

  12. Cece  - 2010. május 26. 01:08

    Mióta nálad van, határozottan szebb lett a vas!!!

  13. pitta  - 2010. május 26. 08:03

    Sokkal szebb ezzel a felnivel!

  14. attish  - 2010. május 26. 08:51

    Gyönyörű ez a Camaro, én is ilyenre csináltam volna. :)

  15. Flex  - 2010. május 31. 11:30

    Továbbra is nagyon tetszik, ahogy eltűnnek a sallangok a gépről.

  16. Ogi  - 2010. június 9. 23:34

    Jó az ízlésed!Egyre szebb lesz ezekkel az apró átalakításokkal.

  17. boldo  - 2010. június 10. 12:17

    gratulálok a géphez, végre úgy néz ki, ahogy egy Camarohoz illik:)
    a benzines Uralnak meg igen jó hangja van, főleg ha tolják neki:)

  18. BEAR  - 2010. június 10. 12:26

    Az a kép a hetvenes évekből nagyon durva,az a sok zsír új camaro :-)

  19. kölyök  - 2010. június 10. 20:56

    jó úton vagy a kocsival!
    gratulálok!

  20. switch  - 2011. április 25. 15:54

    Szép autó, jó garázs, gratula! Nagyon bírom az ilyen kis aprólékos részletek kijavítását, pótlását-ezekben lakozik az ördög ;-)

  21. doublefive  - 2011. május 17. 10:07

    Szép a vas! Nekem is majdnem ilyenem lett, aztán az lett, ami van :) Amúgy nálam szintén nagy lökést adott, hogy a javító szakaszom műhelykocsija egy 375-ös Ural volt ;) További kellemes mérföldeket!

  22. kriszchevy1982  - 2011. június 2. 09:18

    Nagyon Szép a Camaro!,Gratulálok :)

  23. 276579P  - 2011. június 2. 13:00

    Gyönyörű ez a kocsi! Irigy vagyok! :) Nekem is volt egy 76-os, de valami b...alfasz átalakította a hátulját 78-ra. Örültem, mikor megláttam az egyik képen az első USA autómat (LeBaron):) Hajrá!

  24. PeetPeti  - 2011. június 8. 12:34

    Köszönöm szépen a sok kedves bejegyzést, mindig örömmel olvasom ha érkezik egy újabb! Gondoltam most írásban is mondok egy köszit az eddigiekért, nem csak szóban, a gép előtt! :)
    Köszi: Csabbi, Zola, Attish, KicsiPUNK, Trapeznaci, Bazsy, Badazz, Cece, RootSa, Charli, Kooopi18, Pitta, Flex, Ogi, Boldo, BEAR, Kölyök, Switch, Szerviznorbi, Doublefive, Kriszchevy, 276579P

  25. Anna  - 2011. szeptember 19. 11:51

    Nagyon szép az autód Peti. Remélem legközelebb én is kipróbálhatom, nem csak az Évci.

  26. Cece  - 2011. október 20. 15:36

    Jól sikerültek az átalakításaid! Legjobban az ültetés tetszik, valóban még jobb kiállása lett!

  27. Yenko89  - 2011. december 25. 10:45

    Gyönyörű a kocsid, gratula hozzá és csak így towább!!!

  28. danpeti  - 2012. október 26. 12:25

    sZÉP AUTO NAGYON.JA DE A HÁTTÉR SE KUTYA

  29. Sztrogof  - 2013. június 11. 14:11

    Gratulálok a camarohoz nagyon szép állapotban tartod.

  30. dH  - 2017. november 30. 21:00

    Szia, nagyon szép lett, nagyon örülök hogy jó kezekben van, sok örömet a Camarohoz! =)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    A katalógusok is így hivatkoznak rá:

  • jegenye:

    "The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design

A lap tetejére