1975 Chevrolet Camaro LT

2014

  • Rendeltem néhány alkatrészt a télen:
    Új gyújtás kábelszett, ajtó kéderek, és egy 600-as Edelbrock karbit kézi szivatóval.

  • Karburátor csere egy kis segítséggel. :)

    Nem hagyott nyugodni a tavalyi Holley próba eredménytelensége, a fogyasztás terén.
    De az megmaradt belőle, hogy a 600-assal kifinomultabb, simább volt a motor járása.
    Igy hát nekifutok mégegyszer. Majd írom a tapasztalatokat.

  • Szivatókar helye.
    Talán a hátsó ablakfűtés kapcsoló szokott itt lenni eredetileg, már amelyikbe tettek ilyet, ebbe nem.

  • Ajtókéder volt/lett a leglátványosabb részen.

  • És az új gyújtás kábelek is a helyükön.

    A próba kedvéért lefóliáztam feketére a légszűrő fedelét, hogy milyen lenne így.
    (Minden csodálatom azoké, akik lefóliáznak egy egész autót. :)

  • Egy egyszerű gumicsere története:
    Közel egy év elteltével nekiláttam végre pontot tenni az elrongyolódott jobb első gumi ügyére.
    Hosszas keresés után, rá kellett jönnöm, hogy se Európában, se a tengerentúlon nem lehet kapni ebben a típusban, ezt a méretet, hurrá. Mikor már két más méretű beszerzését intéztem volna, beugrott, hogy valamikor keresztezte utamat a Winkler Cugarjának lecserélt, de teljesen jó, és megfelelő méretű BF Goodridgjai.
    Szerencsére megvoltak még, és egy új Cooper áráért sikerült megszereznem a négyet.

  • De ha már lecserélem az összes gumit...
    A kocsihoz kapott, és felújított felnik szépek voltak, de a régi szakszerűtlen tárolás miatt több helyen gödrös maradt a festés alatt, ami kicsit zavart. De pár évvel ezelőtt, a króm bizbaszok miatt vettem egy garnitúra hibátlan, pont ugyan ilyen felniket, amik bordó színben pompáztak.

  • Megígértem fényező Attinak, hogy előkészítem a felniket mielőtt átadom neki festésre. Instrukciói: vizesen ötszázassal átcsiszolom, utána nyolcszázassal, aztán pikk-pakk kész is...
    Kupak rugók, hajlatok, zugok, ívek...
    Három hét nem haladás után Zoli barátom megcsinálta nekem szódával, fémig. :)

  • És elkészülve, teljes díszben.

  • Hangulatában olyan jó összképet hozott a múltkor feketére fóliázott légszűrőház, hogy már megérte az eredeti porfestettet beszerezni.

    Volt...

  • Lett.
    Szinte megfiatalodott a motortér.

  • Idén is a megszokott Kakucsringes Ford Cruising rendezvényen, most egy mitfahrerrel kibővülve.

  • A tavaly vett American Racing kerekekkel feljebb léptünk a kanyarvételi létrán. És nem utolsó sorban, ezt már nem zabálja fel az a bizonyos ráfordító.

  • Lurdy V8

  • Lóerők Éjszakája Tököl

  • Karburátor témakör:
    A teszt kedvéért indultunk a gyorsuláson is, közel tized pontossággal a tavalyi időt hoztuk. Eddig jó, jöhet a balatoni fogyasztásteszt!

  • 6. Zamárdi V8

  • Hazaérve lemértem a fogyasztást, 14,2 liter lett! Sikerélmény! (Tavaly ugyan ez a táv, ezzel a tempóval 17 volt.)
    Elgondolkozva elég perverz, hogy egy 14-es fogyasztásnak örülök, de ezt a motort egy másik világba gyártották, akkor ez volt a jó fogyasztás. :)

  • Légszűrőház olyan mélyen ül a karburátoron, hogy az üzemanyagcsövet nyomta felülről, és kicsit meg is törte.

  • Most beépült a megoldás.

  • A váltókar melletti funkciótlan helyre készült egy kis lézervágott saválló táblácska. Nincs már hiányérzet!

  • A jobb hátsó kerékcsapágy szimering suttyomban elkezdte átereszteni a difiolajat, rá a fékre.
    Nemsokára beépülnek az új betétek, és ezek a hosszú kivitelű csapágyak, remélhetőleg bebiztosítva a következő 20-30 évet.

  • 20. ACCH Siófok

  • Hungaroring Pályaautózás

  • Dragacsnál csoportos látogatáson.

  • 13. N.A.A.F. Komárom

  • Annyi gyönyörű autó közül megkaptuk a komáromi találkozó legszebb sportkocsija címet!
    Jíhááááá! :)))

  • Bugac-Móricgát falunap.

    Meghívtak, elmentünk, vittek lovaskocsival csikós bemutatóra, foglalt VIP asztalon birkapörkölt, üccsi, koviubi, dínom dánom, Csepregi Éva, ugrálóvár... :)

  • Köszönet a vendéglátóknak, nagy élmény volt!

    (A fogyasztás ismét 14,1 lett :)

Hozzászólások

  1. csabbi  - 2009. november 24. 06:51

    Szép,gratula! Sok örömödet leld benne.

  2. Zola  - 2009. november 24. 07:26

    De jó, hogy megszünteted a giccsparádét!
    Szerintem nyugdíjazhatod a csíkot is.

    Fasza autó!

  3. attish  - 2009. november 24. 12:16

    Igen, alakul a gép. Így már nekem is tetszik, egyre jobban. Hajrá!

  4. kicsiPUNK  - 2009. november 24. 14:05

    Gratula a vashoz!
    Jó sok kilómétert!

  5. Trapeznaci  - 2009. november 25. 20:22

    Ez található a szomszédban? Majd meg kell néznem!!

  6. Bazsy  - 2009. november 27. 09:22

    Szep a vas! Foleg matricak nelkul :)
    Remelem a majusi V8 talin ott leszel vele, addigra talan
    az enyem is elkeszul :)

  7. Badazz  - 2009. december 25. 15:00

    Gratulálok az autóhoz! Az eddig elvégzett munkáid is mind az autó javára szolgáltak és külön örülök, hogy újabb testvérautó került jó kezekbe.

  8. Cece  - 2009. december 26. 23:59

    Sokkal jobbak az új felnik!Az ülés is jobb így a verda!!!

  9. RootSa  - 2010. január 20. 07:19

    Hááááttt ez tök jó :) Gratula hozzá!

  10. Charlie  - 2010. március 2. 18:44

    Hali!
    Én ott dolgozom,ahol a Camarot vetted.Javarészt én restauráltam.Örülök,hogy szép eredetire visszaállítottad.Nekem is így tetszik jobban.
    Most egy 76-os gyári Rally Sportot csinálunk.Magyarországon igen ritka.Gyönyörű sárga-fekete,mechanikus váltós,350-es motor.
    Szóval tuti lett a géped,használd sokáig!
    Üdv.:Charlie

  11. kooopi18  - 2010. május 25. 23:00

    Sokkal mutatósabb lett a géped a lemez felnikkel!!!!!!!!!!Ami előtte volt azt én is ledobtam volna.

  12. Cece  - 2010. május 26. 01:08

    Mióta nálad van, határozottan szebb lett a vas!!!

  13. pitta  - 2010. május 26. 08:03

    Sokkal szebb ezzel a felnivel!

  14. attish  - 2010. május 26. 08:51

    Gyönyörű ez a Camaro, én is ilyenre csináltam volna. :)

  15. Flex  - 2010. május 31. 11:30

    Továbbra is nagyon tetszik, ahogy eltűnnek a sallangok a gépről.

  16. Ogi  - 2010. június 9. 23:34

    Jó az ízlésed!Egyre szebb lesz ezekkel az apró átalakításokkal.

  17. boldo  - 2010. június 10. 12:17

    gratulálok a géphez, végre úgy néz ki, ahogy egy Camarohoz illik:)
    a benzines Uralnak meg igen jó hangja van, főleg ha tolják neki:)

  18. BEAR  - 2010. június 10. 12:26

    Az a kép a hetvenes évekből nagyon durva,az a sok zsír új camaro :-)

  19. kölyök  - 2010. június 10. 20:56

    jó úton vagy a kocsival!
    gratulálok!

  20. switch  - 2011. április 25. 15:54

    Szép autó, jó garázs, gratula! Nagyon bírom az ilyen kis aprólékos részletek kijavítását, pótlását-ezekben lakozik az ördög ;-)

  21. doublefive  - 2011. május 17. 10:07

    Szép a vas! Nekem is majdnem ilyenem lett, aztán az lett, ami van :) Amúgy nálam szintén nagy lökést adott, hogy a javító szakaszom műhelykocsija egy 375-ös Ural volt ;) További kellemes mérföldeket!

  22. kriszchevy1982  - 2011. június 2. 09:18

    Nagyon Szép a Camaro!,Gratulálok :)

  23. 276579P  - 2011. június 2. 13:00

    Gyönyörű ez a kocsi! Irigy vagyok! :) Nekem is volt egy 76-os, de valami b...alfasz átalakította a hátulját 78-ra. Örültem, mikor megláttam az egyik képen az első USA autómat (LeBaron):) Hajrá!

  24. PeetPeti  - 2011. június 8. 12:34

    Köszönöm szépen a sok kedves bejegyzést, mindig örömmel olvasom ha érkezik egy újabb! Gondoltam most írásban is mondok egy köszit az eddigiekért, nem csak szóban, a gép előtt! :)
    Köszi: Csabbi, Zola, Attish, KicsiPUNK, Trapeznaci, Bazsy, Badazz, Cece, RootSa, Charli, Kooopi18, Pitta, Flex, Ogi, Boldo, BEAR, Kölyök, Switch, Szerviznorbi, Doublefive, Kriszchevy, 276579P

  25. Anna  - 2011. szeptember 19. 11:51

    Nagyon szép az autód Peti. Remélem legközelebb én is kipróbálhatom, nem csak az Évci.

  26. Cece  - 2011. október 20. 15:36

    Jól sikerültek az átalakításaid! Legjobban az ültetés tetszik, valóban még jobb kiállása lett!

  27. Yenko89  - 2011. december 25. 10:45

    Gyönyörű a kocsid, gratula hozzá és csak így towább!!!

  28. danpeti  - 2012. október 26. 12:25

    sZÉP AUTO NAGYON.JA DE A HÁTTÉR SE KUTYA

  29. Sztrogof  - 2013. június 11. 14:11

    Gratulálok a camarohoz nagyon szép állapotban tartod.

  30. dH  - 2017. november 30. 21:00

    Szia, nagyon szép lett, nagyon örülök hogy jó kezekben van, sok örömet a Camarohoz! =)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    A katalógusok is így hivatkoznak rá:

  • jegenye:

    "The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design

A lap tetejére