Az autót egy B.P.-i ismerőstől vásároltam,aki ugyan megcsináltatta a veterán vizsgát,de természetesen tulajdonos váltásnál ez a feladat ugyanígy rám is várt.Mikor elhoztam az autót,azzal kezdtük ,hogy jobban átnéztük,de egy-két vakrozsdától eltekintve,teljesen gyári állapotra leltünk a legrejtettebb részeken is.
Az autó mindig első pöccre indul,a motor teljesen hangtalan,a váltó hibátlan,Teljes szervízelést követően,csak az el.antenna,ill. a jobb első el. ablak szorult kis javításra-kontakt hiba.Minden extra működik,aut.fényszóró,klíma,el.ülés stb...Pár hét múlva elkezdtem átnézni a papírjait,az összes számla,feljegyzés megvan 81-től kezdve.Van egy kis füzetem,minden évben feljegyezve hány mérföldet használták,miket cseréltek rajta.Az autón egy komolyabb felújítást eszközöltek 2003-2005 között,mindenről, az utolsó csavarig, számla.
A veterán minősítést nehezen adták meg,de csak olyan dolgokba kötöttek bele,hogy a spirálrugón gombostű fejnyi rozsda pöttyök voltak,meg az olajteknő egyik oldalán izzadt a tömítésnél.Megkérdeztem,hogy ez nem fér bele , egy 43 éves autó vizsgájánál?A válasz,nincs szerencsém,ma 4 autót átengedett,és mivel szigorítottak,a többit meghúzza,ma itt már csak az megy át, ami szebb mint az új.Csak akkor enyhült meg,mikor megtudta,hogy tagja vagyok 4 éve egy veterán klubnak,és közöltem vele,hogy nem eladásra lesz,hanem ő az új családtagunk,és a gyerekek kedvence.

1967 Cadillac Calais
Calais
-
-
Először volt olyan elképzelésünk,hogy csináltatunk hozzá egy lakókocsit.A lakókocsi oldalát fával borítjuk,az elejét hátulját tetejét polírozott alumíniummal borítjuk be.De ki ábrándítottak,az OT-s autóval nem szabad vontatni.
Mikor elhoztam,vettem rá 4 új gumit,ezekkel lett beállítva a futómű.
Amikor kifizettem az autót,beültem,elindultam haza,-hozzáteszem,Makón lakom-tudtam ,hogy szoros lesz a barátságunk.Bekapcsoltam a rádiót,előszőr Szécsi Pál Csak egy tánc volt dala csendült fel.Tudom,szegénynek nem sok köze volt az amerikai autókhoz,de mégis csak a 60-as években élt,és lett híres a fülbemászó dalaival.
Nagyon élveztem a hazafelé vezető utat,a pályán dudáltak,fotózták.Meglepett,és a barátaim is rácsodálkoznak milyen komfortos. -
Persze azóta párszor megtetszett egyik-másik coupé,v.cabrio,de a végén mindig letettem róla,hogy lecseréljük.Amikor a családdal bemegyünk Szegedre-feleség egy 6 éves,egy 3 éves lány,meg én-akkor négyen elöl ülünk.
Természetesen ha az oviba a Caddy-vel megyek a lányrt akkor egy két ovistársat is meg kell autóztatni ,akik mindjárt faggatnak,hogy szoktam -e nézni a Verdák című rajzfilmet.Hát persze,itthon kötelező \"olvasmány\". -
Az előző autómmal mire elkészültem,megfogadtam,még egyszer nem mélyülök el ennyire az építésben.Azért annak is meg van a szépsége ha egy lerobbant állapotú autót új életre keltesz,de itt mindenki tisztában van azzal,milyen árat kell érte fizetni.
Ebbe csak bele kellett ülni,de szeretem legalább annyira,mintha én építettem volna.
Vigyázok rá,de elővettem most a -10 fokban is ,a havas utakon is ringatóztunk egy kicsit,mert nem csak a garázsban érzi jól magát egy autó,és, nem sok havat láthatott élete során,így talán tudtam még neki újat is mutatni
Hozzászólások
Szép az autód.
Sok boldog mérföldet neked.
Jó kis garázs, kicsit jobb képek kellenének még.
Szép verda, gratula hozzá :)
Gyönyörű autó, használd egészséggel!
Jó a garázs, jó a kocsi! Lassan írhatnál újra!
Gyönyörű autó, szép mondóka, sok mérföldet!
Gratulálok, újabb ritka darabbal gyarapodott a hazai autóállomány :) Ez az, amit sokáig hirdettek mindenfelé, és sárga volt eredetileg?
Jó kocsi!
426?
Hemi, Wedge?
Több, jobb képeket kérünk még!
Gratula, szép lett! :)
Hunor mondta hogy van egy Chargered és mikor megláttam a képeket le mertem volna fogadni hogy a tiéd.
Kár hogy élőben nem tudtam megnézni.
Fasza lett!
Nagyon kiraly gep! Ez a Nascar stilus remek elgondolas, es csodas lett!