1995 Lincoln Town Car Signature

Town Car

  • Hosszas számolás, és egyezkedés után elhoztam ezt a hányatott sorsú town car-t 2011. 02.15.-én. Nem fogok vele unatkozni egy percig sem.

  • A hahus hirdetés szerint minden működik rajta. Hát igen... !sóhaj
    kivéve:
    az első index és helyzetjelző, a rádió, a tetőablak, a bal első kp zár, a hátsó ablakemelők, a fél műszerfal világítás, a motortér és csomagtartó világítása, az óra, a motoros tükör,a tolatóradar, az ablakmosó szintjelző és még sorolhatnám.
    szerencsére szinte már mindent orvosoltam rajta, mert "csak" valami kókler villanyász rászabadult a gépre, és mindent össze-vissza kötözött.
    Már közel 200méter vezetéket bontottam ki, aminek semmi értelme nem volt. és még nem vagyok kész.
    Sajnos az első futómű is elég gatya volt. Ráfért egy alapos felújítás. Így legalább már az úton is tudom tartani.
    Napira vettem. Még nincs csalódás. Azt kaptam, amire számítottam. Remélem előbb-utóbb a hibák végére érek, és nem lesz egy pénztemető. Szerencsére még csak időigényes hibái vannak, és nem igényel drága alkatrészeket.
    Motor-váltó-légrugós futómű hibátlan és az a lényeg.

  • Óriási autó, hihetetlenül jó vezetni. Alig várom minden nap, hogy mehessek vele valahova.

  • Egy bánatom van vele, hogy valaki lebugázta róla a szép gyári felniket, és nekem már csak azt hiszem chrysler felnik jutottak. Ha valaki tud rávaló gyári felnit, szóljon!

  • Készítettem pár jó képet a gépről.

  • Megérkeztek a nyomtávszélesítők. Így a nem rá való felnikkel is végre tudok kanyarodni rendesen. E nélkül nem fordult alá teljesen.
    Apró örömök!

  • Március 15.-én nekiestünk az Öcsémmel az autóban uralkodó elektromos káosz felszámolásának.
    Terveink között szerepelt a jobb oldali tükör rekonstrukciója, az ajtóban lévő gombok világításának megjavítása, és az audio rendszer átépítése, mert hol szólt, hol nem, a rádió meg egyenesen használhatatlan volt. Még a szabad-európa sem jött be rajta.
    A múltkor pl az éles-saroknál a villamos kereszteződésnél elhallgatott, és az Örs Vezér terénél lévő sínek keresztezésénél javult meg. Addig csendben araszolgattam.

  • Nagyobb káosz volt az autóban, mint reméltük. Hogy törne el a keze a "mesternek"

  • Ezt miért kellett? Befonta a szerencsétlen.
    Ez egyébként csak egy kb 40 centis vezeték ami nem vezetett semmit sehova. Csak úgy volt.

  • A termés! Ez mind nem kellett, csak úgy volt az autóban minden funkció nélkül.

  • Azért a végén mi győztünk, és a kitűzött célt elértük. Működik a jobb oldali tükör minden funkciója, szól szépen stabilan a zene, és van világítás az ajtóban is. Elektromos rendszer gatyába rázva. Most már nyugodtabb vagyok, hogy talán már nem gyullad rám az autó.

  • Kb 15000 közös kilométeren vagyunk túl.
    Hát le kellett vennem a váltót, mert az olaj a szimeringnél, plusz a motorolaj a főtengely szimeringnél angolosan távozott. Mindig volt pár csepp a kocsi alatt, ami zavart engem, de ennek már vége. Most "csak" a hűtő víz folyik valahonnan, amit hetek óta nem találok akárhogy kémlelem alul-fölül. Biztos valami pofonegyszerű dolog űz tréfát velem, amit nem látok se alulról, sem fölülről.
    Ami az utasteret illeti, szereztem bele új kapaszkodót, csavartakaró műanyagokat és egy működő órát. Azon kívül működik a fűtés is végre.
    Előbb-utóbb csak a végére érek, és teljesen összeáll majd.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • golya32:

    Hello! Keresd a v8 forumot ott választ kapsz a kérdéseidre.

  • leezsolti:

    Ami kimaradt: C6: 285/35/R19 Firestone a C5: 275/40R18 Good Year all season

A lap tetejére