1969 Buick Wildcat 4 dr. Sedan

Wildcat

  • Köszönettel tartozom Barátaimnak a lelkiismeretes és önzetlen munkájukért. Molnár Pál a restaurálás kivitelezője. Állandó és nélkülözhetetlen segítője Demeter Sándor.

  • Továbbá köszönöm:
    -Nyikes Ernő magas színvonalú fényezési munkáját,
    -az Atlantic Motors-nak az alkatrészek beszerzését,
    -a Dinamit-Dob kipufogó rendszer legyártását,
    -Tuza Dani kárpítos munkáját.

  • Köszönöm, hogy benyitottál garázsomba...

Hozzászólások

  1. silverado  - 2010. január 18. 14:33

    Szép darab!
    Gratula!

  2. kbalazs  - 2010. január 18. 16:19

    Nagyon szép autó, a fekete szín elegánssá teszi.
    Mi történt a megvétel óta?

  3. Pe-t  - 2010. január 18. 16:28

    Nagyon tutti a gép! Hogy áll most?

  4. Zola  - 2010. január 18. 17:28

    Ez elég jó!
    Milyen állapotban volt? Nem is látszott az ilyen volt képeken, hogy egyáltalán hozzá kell nyúlni.

  5. WildcatV8  - 2010. január 18. 17:38

    Az utolsó néhány kép a jelenlegi állapotot tükrözi. Valóban szép állaptban volt már megvételkor is, de az alja felületi rozsdás volt (valószinűleg a New York-i klímának köszönhetően). A cél a FIVA minősítés megszerzése. Így nem engedünk meg magunknak semmi makulát...

  6. bone  - 2010. január 18. 17:58

    Szia.
    össze vagyok zavarodva.
    Az első képeken négyajtós kaszni látszik, de hátul nincs kilincs.
    A kromofágozott képeken pedig látszik a helye.
    Hogy volt ez?
    Az autó fasza, gratulálok, jó projekt!

  7. WildcatV8  - 2010. január 18. 19:19

    Nem vagy összezavarodva! A hátsó ajtókról el voltak tüntetve a kilincsek, és egy motorszerű valami lökte ki az ajtót ami a műszerfalon lévő kapcsolóval működött. Szerencsére az átalakítás nem volt nagymérvű, könnyen vissza lehetett alakítani. Dóka Márktól vettem 2 kilincset,ajtózárgombot pedig esztergáltattam 4 egyformát. (az első ajtók gyári gombjai úgyis kopottak voltak) A gratulációt köszönöm barátaim nevében is. Ők érdemesek rá. Nekem jut az aljamunka( festékmarás, csiszolás, polírozás),az alkatrészbeszerzés, és a finanszírozás(ezt simán másra hárítanám!).

  8. bone  - 2010. január 18. 19:32

    Köszönöm a választ, korrekt!

    Hajrá!

  9. Cece  - 2010. január 18. 19:34

    Fűűű!Ez szép!Grat!

  10. Flex  - 2010. január 18. 19:45

    Wow. Nem is tudtam eddig erről a Buickról.
    Semmi mellébeszélés, kész projecttel nyitottál. Szuper. A munka is nagyon tetszik. Gratula.

  11. WildcatV8  - 2010. január 18. 19:45

    Helló Bone!
    Köszönöm. Tavaly nyáron jártam párszor a műhelyetekben motorral. Személyesen nem találkoztunk, csak a szerelő srácokkal. Ott sikerült összefutnom Sasvári Tomival. A kormány bőrözését elintézte,a csomagtér kárpítozása lesz majd az ő feladatuk. Így utólag is köszönöm a srácok segítségét e kapcsolat létrehozásáért.

  12. Buickbandi  - 2010. január 18. 20:35

    Üdv Pista közöttünk.
    Fasza autó, jó garázs, együtt crujzolunk majd vazze??

  13. komarl  - 2010. január 18. 21:12

    FASZA!!!!!!

  14. WildcatV8  - 2010. január 18. 21:18

    Helló Bandi!
    E-mail-ben küldtem logoterveket.
    Szerinted nagyon gáz?
    Persze nem szeretném felülírni terveidet.

  15. Panka  - 2010. március 23. 13:46

    Űdv Pisti.
    Nagyon szép munka,és szép auto.
    Űdv a klubban buick 4 ever.
    Szoval Gratula hozzá sok mile-t.
    Panka és John

  16. custom cruiser  - 2010. március 24. 00:36

    Remek autó, nagyon szép munka.
    Gratula hozzá!

  17. CoolCat  - 2010. április 2. 09:27

    Szép az autód! És ahogy látom nem tökörésztek vele :) Üdv:Robi

  18. dolly5  - 2010. november 23. 21:17

    Nakérem! Ígykell ezt csinálni!!! Beszarásjólett!!!!

  19. slakkia  - 2010. november 24. 02:17

    WOW!
    Nagyon szép lett!
    Még egy felni dukál hozzá, és teljes a kép!
    Respect az ülések miatt!

  20. Madhu  - 2010. november 24. 09:44

    Gratulálok minőségi lett.
    Mostmár csak Hit the road WildcatV8.

  21. WildcatV8  - 2010. november 24. 09:56

    Köszönöm az elismerő szavakat.
    A Kiscica nem eszeveszett tempóban készül, és jólesik néha egy kis bíztatás.

  22. Tyler  - 2010. december 6. 17:23

    Sárgulok... :) Nagyon szép!

  23. párduc007  - 2011. január 16. 19:54

    Istenkirály zsírpatent! Frankó projekt! Grat!

  24. Lord_KROK  - 2011. február 5. 15:50

    Jó sok munkád volt vele! De nagyon zsír!

  25. bartustibor  - 2011. március 27. 16:43

    Gyönyörű lett! Gratulálok neked :)

  26. Lake  - 2011. március 27. 18:10

    Remek munka! Lett egy új autód! Irigy vagyok!!!

  27. Latyi  - 2011. március 27. 19:15

    Amikor kigurult a gyárból,anno is ilyen gyönyörűen nézett ki?Ez nálam még kétkedés tárgya.Kezdjed ácsolni a polcrendszert a serlegeknek!

  28. doublefive  - 2011. június 12. 15:40

    Örülök, hogy végre sikerült összefutnunk. Gratulálok, nagyon szép lett a gép! Örülök, hogy vannak még rajtam kívül is őrültek :)

  29. Yenko89  - 2011. december 12. 20:22

    Gyönyörű a kocsid, öröm volt végig olvasni a beszámolót és a képek is szuperak. Gratula hozzá!!!

  30. PeetPeti  - 2013. április 13. 20:56

    Uff... pedig olvastam a garázsod régebben, de nem kötöttem össze veled, le a kalappal az ilyen szintü felújítás előtt!!! Ha legközelebb találkozunk tüzetesebben megkukkantanám a verdát! :)

  31. Cece  - 2014. február 22. 07:00

    Jó, hogy ennek is csináltál garázst!

  32. Cesar Garcia  - 2014. február 22. 09:40

    Nagyon tetszik a Caddy és örülök, hogy csináltál neki garázst! Gratulálok hozzá!

  33. WildcatV8  - 2014. február 22. 14:16

    Köszönöm.

  34. KLB  - 2014. május 8. 08:51

    Tesó ;-)

  35. Buickbandi  - 2014. május 8. 09:05

    Szuper a cucc Pityuuu!!!

  36. gömbhal  - 2014. május 8. 10:28

    Hmmm...szép ,gratula.

  37. WildcatV8  - 2014. május 8. 15:34

    Köszönöm. Első látásra beleszerettem az Electra-ba. Csak úgy ahogy a Wildcat esetében is történt. És úgy érzem az autó is szeret engem. Hibátlanul suhan az úton. Igazán jó érzés vezetni.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére