Köszönettel tartozom Barátaimnak a lelkiismeretes és önzetlen munkájukért. Molnár Pál a restaurálás kivitelezője. Állandó és nélkülözhetetlen segítője Demeter Sándor.
Továbbá köszönöm:
-Nyikes Ernő magas színvonalú fényezési munkáját,
-az Atlantic Motors-nak az alkatrészek beszerzését,
-a Dinamit-Dob kipufogó rendszer legyártását,
-Tuza Dani kárpítos munkáját.
Az utolsó néhány kép a jelenlegi állapotot tükrözi. Valóban szép állaptban volt már megvételkor is, de az alja felületi rozsdás volt (valószinűleg a New York-i klímának köszönhetően). A cél a FIVA minősítés megszerzése. Így nem engedünk meg magunknak semmi makulát...
Szia.
össze vagyok zavarodva.
Az első képeken négyajtós kaszni látszik, de hátul nincs kilincs.
A kromofágozott képeken pedig látszik a helye.
Hogy volt ez?
Az autó fasza, gratulálok, jó projekt!
Nem vagy összezavarodva! A hátsó ajtókról el voltak tüntetve a kilincsek, és egy motorszerű valami lökte ki az ajtót ami a műszerfalon lévő kapcsolóval működött. Szerencsére az átalakítás nem volt nagymérvű, könnyen vissza lehetett alakítani. Dóka Márktól vettem 2 kilincset,ajtózárgombot pedig esztergáltattam 4 egyformát. (az első ajtók gyári gombjai úgyis kopottak voltak) A gratulációt köszönöm barátaim nevében is. Ők érdemesek rá. Nekem jut az aljamunka( festékmarás, csiszolás, polírozás),az alkatrészbeszerzés, és a finanszírozás(ezt simán másra hárítanám!).
Helló Bone!
Köszönöm. Tavaly nyáron jártam párszor a műhelyetekben motorral. Személyesen nem találkoztunk, csak a szerelő srácokkal. Ott sikerült összefutnom Sasvári Tomival. A kormány bőrözését elintézte,a csomagtér kárpítozása lesz majd az ő feladatuk. Így utólag is köszönöm a srácok segítségét e kapcsolat létrehozásáért.
Uff... pedig olvastam a garázsod régebben, de nem kötöttem össze veled, le a kalappal az ilyen szintü felújítás előtt!!! Ha legközelebb találkozunk tüzetesebben megkukkantanám a verdát! :)
Köszönöm. Első látásra beleszerettem az Electra-ba. Csak úgy ahogy a Wildcat esetében is történt. És úgy érzem az autó is szeret engem. Hibátlanul suhan az úton. Igazán jó érzés vezetni.
Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.
Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.
Hozzászólások
Szép darab!
Gratula!
Nagyon szép autó, a fekete szín elegánssá teszi.
Mi történt a megvétel óta?
Nagyon tutti a gép! Hogy áll most?
Ez elég jó!
Milyen állapotban volt? Nem is látszott az ilyen volt képeken, hogy egyáltalán hozzá kell nyúlni.
Az utolsó néhány kép a jelenlegi állapotot tükrözi. Valóban szép állaptban volt már megvételkor is, de az alja felületi rozsdás volt (valószinűleg a New York-i klímának köszönhetően). A cél a FIVA minősítés megszerzése. Így nem engedünk meg magunknak semmi makulát...
Szia.
össze vagyok zavarodva.
Az első képeken négyajtós kaszni látszik, de hátul nincs kilincs.
A kromofágozott képeken pedig látszik a helye.
Hogy volt ez?
Az autó fasza, gratulálok, jó projekt!
Nem vagy összezavarodva! A hátsó ajtókról el voltak tüntetve a kilincsek, és egy motorszerű valami lökte ki az ajtót ami a műszerfalon lévő kapcsolóval működött. Szerencsére az átalakítás nem volt nagymérvű, könnyen vissza lehetett alakítani. Dóka Márktól vettem 2 kilincset,ajtózárgombot pedig esztergáltattam 4 egyformát. (az első ajtók gyári gombjai úgyis kopottak voltak) A gratulációt köszönöm barátaim nevében is. Ők érdemesek rá. Nekem jut az aljamunka( festékmarás, csiszolás, polírozás),az alkatrészbeszerzés, és a finanszírozás(ezt simán másra hárítanám!).
Köszönöm a választ, korrekt!
Hajrá!
Fűűű!Ez szép!Grat!
Wow. Nem is tudtam eddig erről a Buickról.
Semmi mellébeszélés, kész projecttel nyitottál. Szuper. A munka is nagyon tetszik. Gratula.
Helló Bone!
Köszönöm. Tavaly nyáron jártam párszor a műhelyetekben motorral. Személyesen nem találkoztunk, csak a szerelő srácokkal. Ott sikerült összefutnom Sasvári Tomival. A kormány bőrözését elintézte,a csomagtér kárpítozása lesz majd az ő feladatuk. Így utólag is köszönöm a srácok segítségét e kapcsolat létrehozásáért.
Üdv Pista közöttünk.
Fasza autó, jó garázs, együtt crujzolunk majd vazze??
FASZA!!!!!!
Helló Bandi!
E-mail-ben küldtem logoterveket.
Szerinted nagyon gáz?
Persze nem szeretném felülírni terveidet.
Űdv Pisti.
Nagyon szép munka,és szép auto.
Űdv a klubban buick 4 ever.
Szoval Gratula hozzá sok mile-t.
Panka és John
Remek autó, nagyon szép munka.
Gratula hozzá!
Szép az autód! És ahogy látom nem tökörésztek vele :) Üdv:Robi
Nakérem! Ígykell ezt csinálni!!! Beszarásjólett!!!!
WOW!
Nagyon szép lett!
Még egy felni dukál hozzá, és teljes a kép!
Respect az ülések miatt!
Gratulálok minőségi lett.
Mostmár csak Hit the road WildcatV8.
Köszönöm az elismerő szavakat.
A Kiscica nem eszeveszett tempóban készül, és jólesik néha egy kis bíztatás.
Sárgulok... :) Nagyon szép!
Istenkirály zsírpatent! Frankó projekt! Grat!
Jó sok munkád volt vele! De nagyon zsír!
Gyönyörű lett! Gratulálok neked :)
Remek munka! Lett egy új autód! Irigy vagyok!!!
Amikor kigurult a gyárból,anno is ilyen gyönyörűen nézett ki?Ez nálam még kétkedés tárgya.Kezdjed ácsolni a polcrendszert a serlegeknek!
Örülök, hogy végre sikerült összefutnunk. Gratulálok, nagyon szép lett a gép! Örülök, hogy vannak még rajtam kívül is őrültek :)
Gyönyörű a kocsid, öröm volt végig olvasni a beszámolót és a képek is szuperak. Gratula hozzá!!!
Uff... pedig olvastam a garázsod régebben, de nem kötöttem össze veled, le a kalappal az ilyen szintü felújítás előtt!!! Ha legközelebb találkozunk tüzetesebben megkukkantanám a verdát! :)
Jó, hogy ennek is csináltál garázst!
Nagyon tetszik a Caddy és örülök, hogy csináltál neki garázst! Gratulálok hozzá!
Köszönöm.
Tesó ;-)
Szuper a cucc Pityuuu!!!
Hmmm...szép ,gratula.
Köszönöm. Első látásra beleszerettem az Electra-ba. Csak úgy ahogy a Wildcat esetében is történt. És úgy érzem az autó is szeret engem. Hibátlanul suhan az úton. Igazán jó érzés vezetni.