1987 Ford Econoline XL Diesel

Econoline

  • Így hoztam tavaly nyáron.Nagyjából sejtettem,hogy párszáz munkaóra lesz vele,nem is terveztem sürgősre az elindítását.Plusz építkezés,meg amúgy is addíg nem fogtam bele,míg nincs a nevemen,ammeg több zsák lóvé.

  • Aztán elkezdtem.Alkatrész rendelés,mosás,drótkorongozás,satöbbi.
    Majd beállt a rosszidő,sok más meló is akadt,márciusig nem sok mindent csináltam.

  • Jelenleg haladgatok,talán a legfontosabb dolgok elkészülnek júliusig,akkor jár le a vizsga.Amilyenre én szeretném,az még sok idő és pénz.

  • A motor elméletileg csak hengerfejes volt,de mivel a helyén sajna nem jön le a két fej,motor ki.Olalyfolyás természetesen a szokásos két helyen volt,orrán meg száján.Úgyhogy tömcsigarcsi ,meg ami ilyenkor kell,vagy illendő cserélni rendel.Vizpumpa,hengerfej csavar grn,AC pumpa,termosztát,folyós olajnyomás gomba helyére új.Ahogy fel tudtam szerelni a tömlőt,vegyszeres magasnyomású bambára mosás volt a következő lépés,különös tekintettel a víz,és olaj járatok baktérium mentessé tételére.

  • Majd alapozó,és festés.Közben még egy másik (bontott)vezérműtengely beszerzése is szükségessé vált.

  • Motor jelenleg beépítésre kész,de amíg az elejét lakatolom,addíg nem rakom be,márpedig az még eltart egy ideig.Sajnos szinte mindenhol ráfér kissebb-nagyobb foltozás,a legutálatosabb a szélvédő keret és tető sarka lesz.Új üveg már megvan,addíg is azon küzdök,hogy legyen alja.

  • Véletlenül támadt a lökhárító csere ötlete,egy próbát megért,szerintem marad.

  • Fogyogat a táblalemez,tűnnek el lassan a lukak.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére