1980 Cadillac Fleetwood Brougham

Fleetwood

  • Végre nagykocka.
    1980 Cadillac Fleetwood Brougham d'Elegance
    Szép hosszú név.
    Egy hosszú autóhoz.
    Állítólag 74000 km-rel.
    Ezt speciel az állapotát látva megkérdőjelezném, de nem hazudtolok meg senkit.
    Alapvetően szép és jó állapotú, de a makulátlantól azért messze van.
    Bár igaz, hogy a 36 év az bizony 36 év, hacsak nem fóliagarázsban tartja az ember az autót, szabályzott páratartalommal.

  • Limbitől került hozzám.
    Ő vitte a Kepriszt meg némi "időt" én meg hoztam Őt.
    Vannak apró bajai.
    Szétszakadt övek, herélt kipufogó, fél fék, fél biztonsági öv, nincs fűtés/klíma/tempomat/egyebek.
    Egyszer lezúzták a bal elejét, viszonylag szépen meg van csinálva, de a nyomok azért itt-ott látszanak.
    Meg a kóklerek munkája is a motortérben.

    Itt épp a hazahozatalt próbálom intézni, mert nyilván az sem ment egyszerűen.

  • Nincs sok képem róla.
    Nincs is meg régóta.
    2016. Április 21-én jött haza.

    Viszont már van fűtés, biztonsági öv és tempomat.
    Talán még klíma is.
    Szóval alakul, de még mindig messze van a tökéletestől.
    Valószínúleg soha nem is lesz az.
    De szép.
    És nagy.
    És sokat eszik.

    És nagyon szeretjük

  • Szép volt, jó volt, de nem igazán tudtuk használni, csak állt a garázsban.

    Eladtuk.

Hozzászólások

  1. csoki33  - 2016. május 24. 08:58

    Gratulálok hozzá!

  2. keke0323  - 2016. május 24. 20:58

    Szép!!!Gratula!!
    80-as évek legszebb 4-ajtós formája.(de lehet,hogy csak elfogult vagyok?)😊

  3. nagrom.  - 2016. május 26. 23:14

    Köszi srácok! Minden nap be kell nézzek a garázsba, hogy megnézzem, hogyan kell CSAK vonalzóval autót tervezni :D

  4. cadillacv8  - 2016. május 30. 21:44

    Megtették azt ami a legnehezebb : a legolcsóbb 4 darab alkatrészhez (4 fényszóró) megtervezni egy tökéletesen harmonizáló karosszéria formát..gyönyörű minden porcikájában.

    Inkább legyen kicsit használtabb egy gép,mintsem egy évente 2x megszellőztetett osztrák pormentes "diszszobor" Egy amerikai gépnek az utak kell falnia,nem a garázs padlóját nyomni :-)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére