Új autó a portán. Kicsit japán (sztem annyira nem is kicsit), de mivel találtam itt is pár hasonló garázst és Plymouth logó van az elején, ezért betettem ide
Ócsó volt, nem akartam otthagyni :)

1989 Plymouth Laser RS
Laser
-
-
Lényegében egy első generációs Mitsubishi Eclipse más logóval, mérföldes órával és automata biztonsági övvel.
-
Napi használatra szeretném, arra egész pofás lesz :)
-
Ami tervben van:
-Futómű kuka (már folyamatban van), a lámpa motorja nincs a helyzet magaslatán, azt meg kell nézni
-kis esztétikai csinosítás ami a fehér és fekete karbonfólia eltávolítása, festés kijavítása lesz
-kell rá egy másik felniszett, lehetőleg gyári.
Még egy probléma a motor alapjárata, ez a futóművel együtt szintén folyamatban van.
Ezen kívül teljesen jó kis autó :) -
Lekerült a fehér csík és a nem méretes felni.
Ezután megnéztük a III. Kunszentmártoni Amerikai autós találkozót. :) Még nyikorgott, ropogott de már sokminden cserélve lett azóta, az úttartás is érezhetően jobb, de még van mit javítani. -
A lámpa mozgató motor cseréje szerencsére nem bonyolult. Viszont ha egy harapófogó be van szorulva a lámpatest alá, az meg tudja akasztani hogy ne csukódjon le..... Az előző tulajnak sem hiányzott...Talán gyári tool? :D Nem baj, após pajtás örült neki :)
A motort viszont muszáj volt kicserélni, mert az idegen eszköz miatt ledarálta a fogaskereket belül és már nem is állt be a helyére.... -
A motor alapjárati problémája nagyobb baj mint gondoltuk. Az előző gányolások, taknyolások stb. következménye hogy a benne lévő motor kuka. Konkrétan a főtengelyt nem lehet átforgatni csak nagyon nehezen, holtponton viszont kicsit enged. Szerencsére találtam egy 29000mérföldet futott donor autót. Igazi garázslelet :)
-
Most hogy kényszerpihenő van, frissítem a garázsom :)
A legfontosabb lépés, a motorcsere sikeresen megtörtént. Következett a teljes beltér cseréje, tükrök cseréje amerikai piacos tükrökre, pótféklámpa beszerelése, a világításban uralkodó kábelkáosz és gányolás megszüntetése. Kb fél év használat után lejárt a műszaki és egyéb okok miatt pihent egy ideig az autó.
Ezután a műszakira felkészítés megtörtént, műszaki vizsga óta pedig napi használatban van az autó.
Amik javítva / cserélve lettek az elmúlt időben:
lengőkar szilentek csere
stab pálca csere
4 gátló csere
első toronycsapágyak csere
motorcsere 29000mérfölddel (óra szerint 135ezer mérföldnél)
vezérlés csere (új motorban, óra szerint 135ezer mérföld)
felújított váltó
új lendkerék
új kuplungszerkezet
ECU felújítás
diagnosztika + TPS szenzor beállítás
új gyerták
új gyertyakábel
új akku (2019. április)
kipufogó rendszer leömlőtől hátsó dobig festve és cserélve
új szilikon vízcsövek
új szilikon vákuumcsövek
összes kárpit kicserélve a donorból
műszerfal visszajelzők megcsinálva
hátsó féknyereg + fékbetét + fékolaj csere
első világítás kábelezése javítva/felújítva
EU helyzetjelzők polírozva, fóliázva
első index polírozva
tolatógomba csere
első ködlámpa javítás
tolatólámpa kábelezés megcsinálva
szélvédő csere
új Toyo Proxxes CF2 gumik
új O-gyűrű a benzinhídon
EGR kitakarítva
EGR kiírva az ECU-ból
Kiskocka lámpák cserélve + Night Breaker izzók (szerencsére volt itthon Camaro lámpa :D ) -
Az új motor
-
belegányolt tolatólámpa
-
És a gyári :)
-
EU tükör
-
Amerikai tükör
-
A donorból a 0km-es mankókerék :)
-
A régi tetőkárpit
-
És az új
-
-
lámpacsere előtt
-
Voltak bajok...
-
Lámpacsere után
-
Műszaki előtt illett cserélni (nem volt egyszerű szerezni hozzá)
-
Halakat lehetett volna nevelni benne
-
a cseredarab
-
-
egy kis polír előtt és után
-
A tolatólámpa is javítva
-
Elöl is minden működik :)
-
Kunszentmárton főterén összefutottam öcsémmel
-
Egész vállalhatóan néz ki a kezdetekhez képest :)
-
-
Ezt a műszerfalat nem tudom megunni :)
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!