Még mindig tart a vásárlást követő gatyábarázás... 2 lépés előre, 1 hátra...

1994 Jeep Cherokee piros traktor
Cherokee
-
-
Ennek sose lesz vége...
-
kis haladás
-
Az utolsó keresztcsere az idén!
A nénikéjét annak aki behegesztette az elsőtengely kereszteket. Pedig belevaló keresztek voltak, csak a revét kellett volna letolni a villàkról hogy beférjenek a (belső) zégergyűrűk... -
Az élet sodrásában... 😁😆 idén januárban napi használatba vétetett a gèpjármű, de a javítások azóta is folytatód(ná)nak. Bár nincs az a mennyiség WD40-ből aminek ne lenne meg a helye.
A legutóbbi szopattyú a műszerfalnak jelet adó vízhőfokszenzor cseréjekor esett meg, ami helyén valami off szenzor és egy 100 ohmos ellenállat volt szives létezni, persze más menetemelkedéssel, úgyhogy egy új szenzor kuka. -
Tavalyi rezgésgátlás
-
Kulcsok
-
Műszerfal picit krómosítva (a hűtőrács, lámpakeret, lökhárítók, szélvédőkeret majd egyszer)
-
Sufnifóliázás raszterfóliával
-
Motor- és váltótartó bakok cseréje. Utolsónak maradt a jobb elülső. Nem véletlenül. A bak átmenőcsavarjának a generátor volt útban. Annak a hosdzbordás szíj, ahhoz a szervópumpát kellett lelazítani.
Jeep XJ szíjfeszesség beállítása korábbi értékre: hàny mm-t hajlott le az 5kilós kalapács súlya alatt. Gyári értékre: feszítsük meg annyira, amiről úgy érezzük túl feszes, feszítsük tovább ún. "szuper tight" állapotba. -
Ha nem bírom leszedni a kormánygátló berohadt csavarját, a következő projekt szellőző (levegőkiléptető) buhera lesz a motortető hátuljára.
-
Készülve az első teljes tèli szezonra, gondoltam végigmegyek az alján viszonylag rendesen. Lekaparás, rozsdamaró, korant, alapozó, alvàzvédő. A korantot kihagyhattam volna... na mindegy. Nagy nehezen lejött a tank, persze eltört az egyik 'J bolt', mèg jó hogy vettem egy pár hintahorgot, az került a helyükre. A tank, mivel korábban páncél volt alatta, abban meg évek sara/szara, szép pikkelyesen hámlott, és az egyik pánt alatt lyukas is lett, úgyhogy kapott egy 5forintost foltnak jóféle ragasztóval. Persze a nap végére vissza kellett rakni a tankot hogy saját lábán hazamenjen az autó, eközben kiderült, hogy ősszel bizony korábban sötétexik, mint nyáron. Jaaaj de messze mèg az alagút vége...
Hozzászólások
Hááát, nem egy V8... hanem 8V. Ez egy kompromisszum, amit meg kellett kötnöm az 'amerikaiautós' álom megvalósítása közben. A cél a helyreállítás, illetve 1984-91 közötti évjáratokhoz hasonlóvá alakítás.
Először fáj a 8V,aztán mikor minden nap jársz vele úgy mint bárki ,bármi más kocsival akkor örülsz majd :-) Sajnos a V8 hiába lenne takarékos úgysem bírod ki hogy ne nyomd neki,ne túráztasd,és nem is szabad,és mikor fájdalamat okoz a tankolás,vagy garázsban kell hagyni spórolás céljából az bizony elveszi a kedvet . Ezzel lehet egy napi hobby autód.
Jó kis kocka forma !!! Én most csináltam meg a dobozomon a rezgésgátlást,1,6mm-es öntapadós bitumenes lappal minden ajtón,oldalfelületen,tetőlemezen,csomagtérajtón...kibbbbaszottjólet olyan mintha 4mm-es lemezből lenne a kocsi oldala.
Tankjavítgatás