1994 Jeep Cherokee piros traktor

Cherokee

  • Még mindig tart a vásárlást követő gatyábarázás... 2 lépés előre, 1 hátra...

  • Ennek sose lesz vége...

  • kis haladás

  • Az utolsó keresztcsere az idén!
    A nénikéjét annak aki behegesztette az elsőtengely kereszteket. Pedig belevaló keresztek voltak, csak a revét kellett volna letolni a villàkról hogy beférjenek a (belső) zégergyűrűk...

  • Az élet sodrásában... 😁😆 idén januárban napi használatba vétetett a gèpjármű, de a javítások azóta is folytatód(ná)nak. Bár nincs az a mennyiség WD40-ből aminek ne lenne meg a helye.
    A legutóbbi szopattyú a műszerfalnak jelet adó vízhőfokszenzor cseréjekor esett meg, ami helyén valami off szenzor és egy 100 ohmos ellenállat volt szives létezni, persze más menetemelkedéssel, úgyhogy egy új szenzor kuka.

  • Tavalyi rezgésgátlás

  • Kulcsok

  • Műszerfal picit krómosítva (a hűtőrács, lámpakeret, lökhárítók, szélvédőkeret majd egyszer)

  • Sufnifóliázás raszterfóliával

  • Motor- és váltótartó bakok cseréje. Utolsónak maradt a jobb elülső. Nem véletlenül. A bak átmenőcsavarjának a generátor volt útban. Annak a hosdzbordás szíj, ahhoz a szervópumpát kellett lelazítani.
    Jeep XJ szíjfeszesség beállítása korábbi értékre: hàny mm-t hajlott le az 5kilós kalapács súlya alatt. Gyári értékre: feszítsük meg annyira, amiről úgy érezzük túl feszes, feszítsük tovább ún. "szuper tight" állapotba.

  • Ha nem bírom leszedni a kormánygátló berohadt csavarját, a következő projekt szellőző (levegőkiléptető) buhera lesz a motortető hátuljára.

  • Készülve az első teljes tèli szezonra, gondoltam végigmegyek az alján viszonylag rendesen. Lekaparás, rozsdamaró, korant, alapozó, alvàzvédő. A korantot kihagyhattam volna... na mindegy. Nagy nehezen lejött a tank, persze eltört az egyik 'J bolt', mèg jó hogy vettem egy pár hintahorgot, az került a helyükre. A tank, mivel korábban páncél volt alatta, abban meg évek sara/szara, szép pikkelyesen hámlott, és az egyik pánt alatt lyukas is lett, úgyhogy kapott egy 5forintost foltnak jóféle ragasztóval. Persze a nap végére vissza kellett rakni a tankot hogy saját lábán hazamenjen az autó, eközben kiderült, hogy ősszel bizony korábban sötétexik, mint nyáron. Jaaaj de messze mèg az alagút vége...

Hozzászólások

  1. felhasznaaloo  - 2019. szeptember 24. 18:41

    Hááát, nem egy V8... hanem 8V. Ez egy kompromisszum, amit meg kellett kötnöm az 'amerikaiautós' álom megvalósítása közben. A cél a helyreállítás, illetve 1984-91 közötti évjáratokhoz hasonlóvá alakítás.

  2. cadillacv8  - 2021. augusztus 22. 10:12

    Először fáj a 8V,aztán mikor minden nap jársz vele úgy mint bárki ,bármi más kocsival akkor örülsz majd :-) Sajnos a V8 hiába lenne takarékos úgysem bírod ki hogy ne nyomd neki,ne túráztasd,és nem is szabad,és mikor fájdalamat okoz a tankolás,vagy garázsban kell hagyni spórolás céljából az bizony elveszi a kedvet . Ezzel lehet egy napi hobby autód.
    Jó kis kocka forma !!! Én most csináltam meg a dobozomon a rezgésgátlást,1,6mm-es öntapadós bitumenes lappal minden ajtón,oldalfelületen,tetőlemezen,csomagtérajtón...kibbbbaszottjólet olyan mintha 4mm-es lemezből lenne a kocsi oldala.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • the rookie:

    Tágas csomagtér, rögzítési lehetőségekkel is ellátva.

  • Flex:

    Nagyon ritkák már ezek a kupék. Szuper garázs, szuper autó. Irígység :-)

A lap tetejére