1967 Pontiac Catalina

Catalina

  • Igazi pajta, garázs lelet.
    Közeledünk ott van a Gaz 69-en túl

  • és előbukkant...

  • és 34 év után újra látja a napot...

  • kis szenvedés után már a tréleren

  • egy izgalmas részlet a 14 csöves kipufogó

  • Ősmagyar. Az első gazda a Medicor Művek volt, utána került a bácsihoz akinek az örököseitől került hozzám.
    83-ban lett kivonva a forgalomból azóta pihent a garázsban felbakolva. Minden része bekenve valamiféle konzerváló szerrel.

  • Elkezdtük csinálni szerencsére jó állapotban volt, mert gondos gazdája volt.
    A cél a használható állapot nem a teljes restauráció.
    Egy kis csomagtartó projekt

  • Belső takarítás. Iszonyat koszos volt.

  • Az alja

  • Futóművek rendbe téve, lengéscsillapítók, fékek cserélve, kipufogóból kapott egy dupla rendszert Borla dobokkal.

  • Köténylemezből a Zsiguli hátsó lámpák eltávolítva visszaalakítva gyárira.

  • gyári indexek

  • Vizsgakészen. A külső esztétika most nem volt terítéken, sajnos az nem túl szép. A szín se túl jó (gyárilag sötétzöld volt) a minőség erősen home made, azt az öreg követte el. A garázs falán még lehetett látni a kocsi kontúrját, és a falcokhoz sajnos ecsetet használt.
    Ez egyenlőre így marad majd később kap egy fényt, vagy egy fóliát majd meglátjuk.

  • Vannak még teendők rajta egy két dolgot el kell tüntetni róla, másokat meg fel és bele kell tenni.
    Tervek vannak, sok minden meg van már hozzá, pár dolgot még be kell szerezni.

  • 36 év után újra van rajta rendszám és ismét forgalomban van.
    Nagy ám a boldogság.
    Kb. 2 hét és a B rendszámok is meglesznek.

  • Megvannak a "B"-s rendszámok.

  • Volt

  • Lett, és kapott szervó rásegítést is

  • Kis hátfal projekt. Fényvisszaverők eltávolítása.

  • 60-as évekbeli full size minitali

  • Ja a lényeg lemaradt:
    1967 Pontiac Catalina 6.6v8 jelenleg 3 sebességes manuális kormányváltós. Később 4 sebességes padlóváltós lesz.
    Full fapad tekerős ablakok, nincs klíma, manuális kormány, fék van rajta(ezek később kapnak szervót, mert így elégé gépészkedős a vezetése).
    Európába készülhetett eredetileg is, mert kilométeres óra van benne.

  • Egy jópofa kis részlet a fényszóró visszajelző a műszerfalon:
    Remélem látszik rendesen, egy kis indián fej.

  • Új kerék szett

Hozzászólások

  1. Zola  - 2020. március 13. 15:43

    Éljen a három betű három szám!

  2. o307  - 2020. március 13. 17:38

    Jó is az

  3. DRW  - 2020. március 14. 15:49

    Gratulálok! Mágikus lelet.
    Kész csoda ilyeneket találni.
    Szép projekt, sok sikert hozzá!

  4. Flex  - 2020. március 16. 20:23

    Uuuuamindenit!!!! Ez a gép most meglepett. Rohadt jó project.

  5. raktáros  - 2020. március 16. 20:51

    Basszus Mickey...! Ez ám a lelet!

  6. matev  - 2020. március 17. 06:57

    Nekem tetszik ez a szín! Bár lehet, hogy csak a fekete felnik miatt... Most lehet menni sokat, olcsó a benzin. 😎

  7. o307  - 2020. március 17. 09:40

    Élőben szarabb a szín azért, meg képen a fényezési hibák sem látszanak annyira.
    Olcsó benzin meg jó dolog. :)

  8. Chabyka  - 2020. március 26. 07:11

    Ez de fasza!!! Gratula!

  9.  - 2020. március 29. 20:40

    Ez igen! Egy újabb ősmagyar! Hihetetlen, hogy előkerül még ilyen és, hogy ennyire egyben van! Gratulálok! Gyönyörű!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére