2014 Cadillac CTS Wagon

CTS

  • 3 liter,kerek perec, V6 tiszta 95 benya.nem egy erőgép,de szedi a lábát,tol rendesen, szerencsére nem összkerekes mint a honfitársai.(nem hianyzik a gond).nem is egy agyon felszerelt,kb mint az előző,az ülés hűtés hiányzik 😕. Motorja szépen jár,ha kell üvölt,de szépen halkan lehet vele "krujzolgatni" is. Sokan megnézik,hatalmas hűtőrácsa van, főleg élőben, ja meg hátsó lámpa,ami világít teljes egészében.az első utunkon haza fele Bajáról 200km alatt esőben elozgetve 18 litert kért. Kivulrol vannak karcok,kavics nyomok, belül szép, állítólag szervizeltek rendesen, új fék,olaj, lengőkar. Szóval örülünk. Az egyik este mikor haza értem,azt mondta az asszony ,hogy ' tudod mit, szerintem csak cadillacet kéne venni'😁

  • A vezető oldali külső kilincs nem igazán akart működni csak hébe hóba, már a vásárláskor feltűnt. Egyszer csak egyre ritkábban, aztán persze meg is kaptam az asszonytól hogy itt van ez a több milliós autó és nem nyílik az ajtó 🙃 persze az internet a barátunk. Kárpit le és mivel ez egy elektromos kilincs hatha kontak hibás (én naiv). Multimeterrel mérgetés... Gondolkodás... 2 mikro kapcsoloval van ez szerelve. Ebből az egyik amelyik nem mindig működik, szóval a rossz szálat átkötve a másikra mi lesz? És.... működik 😉

  • Apró gondok, de mégsem. Az autót miután bezártuk pár perc múlva megszólal a riasztó. A fb okosai azt mondták hogy a távirányító eleme lemerült. Hmm... nézek hülyén. Na akkor megpróbáljuk a pót kulccsal,persze hogy azzal is. Nahát, milyen érdekes.gondoltam is hogy lehetséges,lezarja de mikor méretekkel arrébb vagyok erzekeli,hogy le van merülve. Szóval miután leállitom kiirja hogy motion sensor aktív vagy mi..na azt akkor ki is lehet kapcsolni. És igy már nem is riasztott be. Elég körülményes volt így járni, ezért az egyik 7vegen meg kerestem a fent említett sensort a fülkében, a doomvilagitas egy része. Kihuztam a csatit, és most már jó is amíg nem találok másikat. Ugye bár ha kutyát hagyunk az autóban akkor ennek használatával nem riaszt az autó amíg parkolunk.

  • Eljött az első nagyobb beruházás,vagyis inkább javítás ideje. Első szélvédő csere. Már vásárláskor meg volt rajta a kb 30cmes repedés,az alku egyik tárgyát is képezte. Hosszas keresgélés után a legolcsóbb 144e ben állt meg.szerencsére semmi extra nincs rajta. 4nap alatt háznál is volt.7vegen egy másik brigád beszerelte.
    Ilyenkor a baj jön csőstül. Az baloldali xenon kiment....pf..
    A legnagyobb érvágás,hogy kerekek le, lökhárító le, kb 3 órás művelet. Épp emiatt is illetve hogy viztos ugyanolyan színűek legyenek,mind a 2oldali cserélve lett.

  • A kötelező műszaki vizsga... Időpontfoglaláskor megkérdezték,hogy át lett e nézetve. Hát... ő.. nem 🙂 szóval jött az izgalom, és sikerült!!! Végre egy olyan autó mikor nem kell hónapokig autószerelőhöz járni egy műszaki vizsgáért. Na jó... egy rendszámtábla világításba belekötöttek,de gyorsan orvosolva lett. Jöhet az újabb 2 év.

Hozzászólások

  1. bone  - 2021. október 29. 11:45

  2. bone  - 2021. október 29. 11:46

    Jé! Sose láttam még kombiban! PEdig hoztam néhányat, CTS-t is, CTS-V-t is. Fene gondolta hogy van kombi is. Ez a három literes twinturbós? Mi a teljesítménye?


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére