Egyik első dolgom volt a hood scoop eltávolítása. Szerencsére csak 4 csavarral volt felfogatva, így csak azt a négy furatot kell majd valahogyan eltüntetni.

1991 Chevrolet Lumina Sedan
2021 - Vágjunk bele #1
-
-
Következő lépés a lefalazott indexek visszarakása volt. Egyelőre nem szép, de funkcionális. Sajnos a komplett lámpatartó keret hiányzik, így nincs mihez fogatni rendesen.
-
Nézegettem a kerekeket és feltűnt, hogy nagyon közel van az első féknyereg a felnihez.
-
Az ET nem igazán stimmel ezen a felnin, úgyhogy a nyereg "csinált" magának helyet, hogy jobban elférjen.
-
A gumikban sem volt már sok, úgyhogy ezt minél hamarabb orvosoltam is.
-
Kapott 4 új gumit, és előre 5mm-es nyomtávszélesítőket, úgyhogy most már a kerék is normálisan elfér.
-
A műszerfal alól kibányásztam egy adag "tyúkbélt", egy rejtett indításgátló kapcsoló meg valami lámpakapcsoló volt hajdanán.
-
Előre bekerült két Trans Sport lámpa, így van E betű is meg amit akarnak.
-
Hátra meg bekerültek az autóhoz eredetileg tartozó "európaiasított" lámpák. Mint mondtam nem lehet jól integrálni ebbe a lámpába a sárga indexet, szóval valószínűleg az eredeti piros lámpák kerülnek vissza és extraként felszerelek két indexet, mint azt több hazai Luminán láttam.
-
Az ablaktörlő mechanikát is vissza kellett raknom, mert az kiszerelésre került az előző tulaj által. Mondjuk ablakmosó tartály híján így se sokra megyek, de legalább van.
-
Hátsó fékbetét-cserének indult, komplett nyeregfelújítás lett belőle mindkét oldalon. Sajnos ez a kézifékes hátsó nyereg pikk-pakk be tud rohadni, mivel automata autónál senki sem szokta használni.
-
A betétek meg ránézésre még az eredetiek lehettek rajta, mindenesetre szörnyen néztek már ki.
-
Megkapta a szokásos motorolaj+szűrő kombinációt biztos ami biztos.
-
A váltó is megkapta az új szűrőt meg olajat. Az előírtnál bő egy literrel ment bele több, de tudtam, hogy alacsony a szintje. Szerencsére a színe/szaga nem volt különösen rossz az olajnak, de mindenesetre azóta még jobban dolgozik a váltó.
-
Egy laza vasárnapi programként kiugrasztottam a műszerfalat.
-
Eredetileg azért vettem ki, mert ez az "apróság" hiányzott mögüle, engem pedig zavart, hogy ha már van működő klíma, miért csak egy helyen fúj a négyből.
-
Még az előző tulaj vette ki, amikor a műszerfalat bőröztette. Jó pár helyen el volt törve, illetve egy nagyobb darab hiányzott is belőle. Ezeket igyekeztem megjavítani, hogy minél inkább a megfelelő irányba menjen csak a levegő. Közben kiderült, hogy a levegőterelők mozgatója sem működik valamiért, úgyhogy egyelőre beállítottam fixen a középső irányt, aztán majd azt is diagnosztizálni kell.
-
Kerültek elő ilyen kábel anomáliák is itt-ott.
-
Azt hiszem megtaláltam a sistergő rádió okát is...
-
Nem tudom miért voltak megbontva a műszeregység kábelei, de kijavítottam ezeket is.
-
Mivel viszonylag jól lejött, így nekiálltam leszedni a fekete bőrt a műszerfalról meg az A-oszlop takarókról.
-
Szép türelmesen leszedtem a bőrt, meg utána a maradék ragasztó is tök szépen lejött, és egy nagyon jó állapotú műszerfal tárult fel.
-
Sikerült visszaimádkozni, és bár az egyszerűtől messze van, de a Berettahoz képest ezt a műszerfalat ki-/berakni gyerekjáték.
-
Nekem jobban tetszik így, és végre megint lehet rögzíteni az A-oszlop takarókat is rendesen és nem lógnak csak ott.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!