1991 Chevrolet Lumina Sedan

2021 - Vágjunk bele #2

  • Folytatódik az elmulasztott karbantartás pótlása. Átmostam a teljes hűtőrendszert többször is, ez az ami kijött belőle. Nem tudom mióta volt benne, de funkcióját már nem igazán látta el, illetve mióta megcsináltam a tisztítást, sokkal jobban működik a rendszer. Korábban pár perc után már kapcsolt is a venti (ez is volt nekem a gyanús), most viszont meg se mukkan.

  • Ha már itt voltam, akkor cseréltem két vízcsövet is, az egyiknek már kifejezetten ideje volt.

  • Légszűrőcsere is megvolt, ez sem ártott az biztos.

  • A régi benzinszűrő is még a gyári volt szerintem, ránézésre nem tudom, hogy mennyi benzin ment át rajta, de tippre nem sok.

  • Szervoolajcsere is volt, látott már szebb napokat ez is...

  • A kipufogó sem fúj már ki. Mesteremnek jól láthatóan nem sikerült eltalálni a megfelelő méretet, ezért ki is fújt, meg egy komolyabb fojtást is rakott a rendszerbe.

  • Raktam fel új gyújtáskábeleket, amik már a megfelelő méretűek, így nem a motor tetején futnak illetve a ventilátorok útjába se lógnak be.

  • Újrafestettem a hűtőrácsot, most már eggyel jobban néz ki.

  • Visszaraktam a koptatót is előre, most már nem olyan foghíjas a kocsi eleje.

  • A motortartó bakot is ideje volt cserélni...

  • A régi totálisan elf*sta magát, beterítve mindent a töltelék olajjal, volt mit vakarni.

  • Ha már itt voltam akkor kicseréltem a váltóoldalit is, mert miért ne.

  • Találtam egy klímacsövet is, amit csúnyán helyben hagytak. A rendszer még működik, de itt is van egy komolyabb fojtás.

  • A négyből három fékcsövet kicseréltek, a negyedik meg ott figyelt a kapott alkatrészek között, szóval beraktam, mert a régi már repedezni kezdett több helyen is.

  • A billenésgátlók gyenge pontjai ezeknek a motoroknak, azokat is cseréltem, idővel lehet, hogy valami erősített szilentet rakok bele.

  • A stabilizátor szilentek cseréje is érett, bár a várthoz képest sokkal nagyobb szívás volt...

  • Rendeztem végre a mindenfelé lógó kábeleket is, most már minden kábelvezetőben fut és sokkal kevésbé van tákolt hatása.

  • Itt is volt mit "eltakarítani", még mindig elég kaotikus, de idővel úrrá leszek a káoszon.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    A katalógusok is így hivatkoznak rá:

  • jegenye:

    "The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design

A lap tetejére