Raktam fel új gyújtáskábeleket, amik már a megfelelő méretűek, így nem a motor tetején futnak illetve a ventilátorok útjába se lógnak be.
Újrafestettem a hűtőrácsot, most már eggyel jobban néz ki.
Visszaraktam a koptatót is előre, most már nem olyan foghíjas a kocsi eleje.
A motortartó bakot is ideje volt cserélni...
A régi totálisan elf*sta magát, beterítve mindent a töltelék olajjal, volt mit vakarni.
Ha már itt voltam akkor kicseréltem a váltóoldalit is, mert miért ne.
Találtam egy klímacsövet is, amit csúnyán helyben hagytak. A rendszer még működik, de itt is van egy komolyabb fojtás.
A négyből három fékcsövet kicseréltek, a negyedik meg ott figyelt a kapott alkatrészek között, szóval beraktam, mert a régi már repedezni kezdett több helyen is.
A billenésgátlók gyenge pontjai ezeknek a motoroknak, azokat is cseréltem, idővel lehet, hogy valami erősített szilentet rakok bele.
A stabilizátor szilentek cseréje is érett, bár a várthoz képest sokkal nagyobb szívás volt...
Rendeztem végre a mindenfelé lógó kábeleket is, most már minden kábelvezetőben fut és sokkal kevésbé van tákolt hatása.
Itt is volt mit "eltakarítani", még mindig elég kaotikus, de idővel úrrá leszek a káoszon.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!