Az amerikai Ausztral, avagy egy tavoli rokon

Ez itt egy 1998-as Ausztral Ford Fairlane by Tickford. 107 darab keszult belole, ez itt 079. Ez az auto az ausztraliai Ford NL Fairlane Tickford altal modositott valtozata. A hagyomanyokhoz huen 302 kobhuvelykes nyomorudas amerikai V8-as Windsor motorral, 250 loeros kivitelben. Leiras itt: Engine: Fairlane 195kW: Windsor 5-litre V8, OHV, electronic multi-point fuel injection, 9.00:1 compression, GT-40P Explorer heads, roller rockers, special camshaft, upgraded 65mm throttle body and engine management system, electronic ignition, low restriction extractor exhaust system, 195kW @4700rpm, 410Nm @ 3900rpm (net) Transmission: BTR M97LE, electronic 4 speed auto, GT Adaptive Shift Strategy, T-Bar shift. Ratios: 1st 2.39:1 - 2nd 1.45:1 - 3rd 1.00:1 - 4th - 0.68:1, Reverse 2.09:1 Rear axle: 3.45:1, LSD Suspension: Front: Independent, upper and lower wishbones with urethane inner bushes, unique coil spring/strut-type dampers, GT camber and castor kit and 28 mm anti-roll bar. Modified spindle to accommodate bigger brakes. Rear: Live axle, upper and lower longitudinal arms, transverse Watts linkage, unique variable-rate coil springs and dampers, 24 mm anti-roll bar, tuned urethane upper and lower trailing arm bushes, delete self-levelling. Brakes: Front ventilated 329mm discs, PBR twin piston Cobra calipers, rear solid 299 mm discs. ABS Wheels: 17" x 7.5" Speedline 6-spoke alloy Tyres: 225/45R17 Michelin Pilot SXGT


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Béke:

    Jaj! Ilyen ronda kockalámpást eddig nem is láttam. Ez esetben én

  • Zola:

    Ja, engem is zavar ez a komment kinézet/rendezettség, de nincs erőm

A lap tetejére