
Chevrolet Camaro, 1968
A Hot Rod magazin nyomán
Mint profi fotós, Steve Penrod mindent tud a színek hatásáról a nyomtatásban. Éppen ezért nem volt meglepve, amikor közöltük vele, hogy a fekete Camaróját sajnos nem tudjuk megjelentetni újságunkban. Szép részletek, meg 9 másodperces negyedmérföldes eredmény az OK, de a fekete szín az már nem izgalmas egy újság számára. A kritikát megértve, és megfogadva rögtön a fényezőfülke felé vette az irányt, s legközelebb amikor megint láttuk az autót, már egy sokkal ’újságbarátabb’ sárga színben virított.
A puristáknak valószínűleg a következő nem lesz ínyére: ez a kiszélesített, bukócsöves autó életét RS/SS/big-block felszerelésűként kezdte. Az első napjától versenyeztek vele, most alacsony 9 mp.-ket megy. Ez a következőknek köszönhető: 509 ci-s (8337 kbcm-es) big-blockon Brodix hengerfejek, Crower vezérműtengely és komplett szelepvezérlés ( himbák, szeleprugók, stb.) MSD gyújtás, egy elektromos CSI vízpumpa és egy 1050-es Holley Dominátor karbi Weiand Team-G szívótorkon. Az egészet egy NOS Big Shot egyplatnis nitró rendszer teszi teljessé. Coan épített TH 400 váltó és egy 8 inches, 4800-as konverter feladata az erő közvetítése a kerekek felé.
A kaszni teljesen széria, kivéve a hátsó kerékíveket, amelyeket meg kellett nagyobbítani 3 1 inchel, hogy a 32 x 14.5-ös Goodyearek elférjenek. A fényezést maga Penrod végezte. Különösen bírjuk az eredeti ’hokiütő’ matricát, és azt a tényt, hogy működnek a lámpák, az index, és még a duda is; az üveg ablakok fel-le gördülnek, sőt a kárpitozás és a tetőborítás is megmaradt. Az autóban Steve RCI üléseken csücsül, Grant kormányt forgat, Hurst Quarter Stick váltókart kapcsol, és AutoMeter műszereket les. Hogy az eredeti műszerfalat megmentse egy hatalmas lyuk vágásától, a bukócsőépítő az előrefutó csöveket a szellőzőfúvókákon át vezette.
Steve főleg iskolákban fényképezik, így azon szerencsés kevesek közé tartozik, akik szabadnak tudhatják a nyarat. Ezért lehetősége van a Chicago Outlaw Super Stock klubos haverjaival eljárni, és elindulni a Fastest Street Car versenysorozaton. Múlt évben döntős volt 9.31-el 142 mph-ra Morrocco-ban.
Ez az időeredmény nem teszi a leggyorsabb Camaróvá a sok ’hard-core’ versenyautó között, de nagy-nagy piros pont jár az autó kidolgozásának, a teljesen működő dolgoknak; és ez már pont elég, hogy kinyissuk a fotóstáskát.
Hozzászólások
nagyon zsír a verda nekem nagyon tetszik
Igen fasza a kocsi nagyon állat mennyibe kerul egy ilyen verda? küld el e-mail-ben ha lehet: rockeradam@citromail.hu
Na igen, ebből is látszik, hogy nem csak a '69-es Camaro az über.
Ha lehet így, akkor mi a bajnak létezik a suzuki!!!!!!!!???????
nagyon állat a gép majd lécccccci ird meg hogy megyibekerül egy full ugyan ijen gép ez a camaro ss ird meg e-mailba:csesznegi@freemail.hu léccccike megköszöném szépek a gumik rajta nagyon állat kerékre is emelkedik ahogy nézem hogyan lehet enyire feltuningolni ez a legszebb camaro amit láttam faja a gép hali és köszike
ultra karaj a gép csak kár hogy nem eredeti!
nos ebben e gépben LóErő van,ellentétben a japán matchboxokkal.
zsír ...
Fasza a hátsókereke
Te figyu mennyit zabál egy ilyen álat kb
20 l 30 l naon állat fenevad