Chevrolet Camaro, 2010
A GM bemutatta a 2010-es Chevrolet Camaro gyártásba kerülő végleges változatait. A múltba tekintő sportautót Kanadában szerelik össze, értékesítése 2009. első negyedévében indul.
A Camaro megjelenésében hűen követi a két éve nagy sikerrel bemutatott koncepciót. A műszaki alapokat a GM ausztrál tervezői fektették le az új, hátsókerékhajtásos padlólemez felhasználásával.
A hosszú motorháztető és rövid csomagtértető, a keret nélküli ajtók tudatosan idézik fel az első Camaro generáció formavilágát, ugyanakkor a sarkokba szorított hatalmas kerékjáratok a mai trendet követik.
A belső tér szögletesen ívelt műszereinek kialakítása szintén a múltból táplálkozik, a középkonzol műszercsoportja (olaj hőmérséklet, olajnyomás, töltés, váltóolaj hőmérséklet) egyértelműen a ’69-es Camaro extralistájáról származik.
Az LS és LT modelleket 300 lóerős, 370 Nm-es 3,6 literes V6-os hatja, alapfelszereltségként hatsebességes kézi váltó kapcsolódik hozzá. A Hydra-Matic 6L50 hatsebességes automata rendelhető extra.
Az SS változatot hatsebességes kézi váltó rendelése esetén az idei Corvette-ből már ismert 6,2 literes LS3-as V8-assal szerelik. A motor 422 lóerőt és 553 Nm nyomatékot ad le.
Az automataváltós (Hydra-Matic 6L80) SS-ek az új L99 motort kapják, ami az LS3 üzemanyag takarékos változata. A GM Active Fuel Management rendszere részterhelés mellett négy hengert lekapcsol. A 400 lóerős, 535 Nm-es motorral szerelt autó országúti fogyasztásása várhatóan 10 liter / 100km körül alakul.
Az autó elöl - hátul független felfüggesztést kapott, lassulásáért ABS-szel felügyelt négy tárcsafék felel, amelyeket az SS modellekhez a Brembo szállít. Minden modellben szériafelszereltség a Stabilitrak elektronikus menetstabilizáló rendszer, a kéziváltós SS-ekben rajtelektronika segíti a dinamikus indulást.
Az utasok biztonságáért első-, oldal- és függönylégzsákok, automata övfeszítők felelnek. Baleset esetén az autó automatikusan értesíti az OnStar központot.
2010 CHEVROLET CAMARO ADATLAP
Áttekintés
Modellek: | Chevrolet Camaro LS, LT és SS |
Elrendezés: | négy személyes, orrmotoros, hátsó kerék hajtású kupé |
Karosszéria: | önhordó karosszéria galvanizált acélból |
Gyártási hely: | Oshawa, Ontario, Kanada |
Versenytársak: | Dodge Challenger, Ford Mustang, Nissan 350Z |
Motorok
3,6L V-6 DI VVT (LLT) | 6,2L V-8 (LS3, L99) | |
Felhasználás: | LS, LT | SS |
Típus: | 3,6L V-6 | 6,2L V-8 |
Hengerűrtartalom (cu in / cc): | 217 / 3564 | 376 / 6162 |
Furat x löket (in / mm): | 3,70 x 3,37 / 94 x 85,6 | 4,06 x 3,62 / 103,25 x 92 |
Blokk anyaga: | alumínium öntvény vas perselyekkel | alumínium öntvény vas perselyekkel |
Hengerfej anyaga: | alumínium | alumínium |
Szelepvezérlés: | felülvezérelt, dupla vezérműtengely, négy szelep hengerenként, állandóan változó szelepvezérlés | alulvezérelt, nyomórudas, két szelep hengerenként, Active Fuel Management (L99) |
Kompresszió viszony: | 11,3:1 | 10,7:1 |
Lóerő (hp / kW @ rpm): | 300 / 224 @ 6400 rpm* | 422 / 315 @ 5000 (LS3)* 400 / 299 @ 5000 (L99)* |
Nyomaték (lb-ft / Nm @ rpm): | 273 / 370 @ 5200 rpm* | 408 / 553 @ 4500 (LS3)* 395 / 535 @ 4500 (L99)* |
Maximális fordulatszám (rpm): | 7000 | 6000 (L99) 6600 (LS3) |
Országúti fogyasztás (automata): | 9 l / 100km (becsült) | 10,2 l / 100km (becsült) |
Kerekek
LS | LT | SS | |
Felni: | 18 x 7,5” acél | 18 x 7,5” alumínium 19 x 8” alumínium |
20 x 8” alumínium (elöl) 20 x 9” alumínium (hátul) |
Gumik: | P245/55R18 all-season | P245/55R18 all-season P245/50R19 all-season |
P245/45ZR20 nyári (elöl) P275/40ZR20 nyári (hátul) |
Méretek
Tengelytáv (in / mm): | 112,3 / 2852 |
Hossz (in / mm): | 190,4 / 4836 |
Szélesség (in / mm): | 75,5 / 1918 |
Magasság (in / mm): | 54,2 / 1377 |
Nyomtáv elöl (in / mm): | 63,7 / 1618 |
Nyomtáv hátul (in / mm): | 64,1 / 1628 (LS, LT) 63,7 / 1618 (SS) |
Tömeg (lb / kg): | 3750 / 1705 – LT (automata) 3741 / 1700 – LT (kézi) 3769 / 1713 – LS (automata) 3780 / 1718 – LS (kézi) 3913 / 1779 – SS (automata) 3860 / 1755 – SS (kézi) |
Súlyelosztás (% elöl / hátul): | 52 / 48 |
Csomagtér (cu ft / L): | 11,3 / 320 |
Üzemanyag tartály (gal / L): | 19 / 71,9 |
Motorolaj (qt / L): | 3,6L: 7,6 / 7,2 6,2L: 8,9 / 8,5 |
* SAE hitelesítés alatt.
Hozzászólások
Kéne? :)
Ádehogy... :-))))
Ha éhen döglök is,tuti veszek ! (ezüst színben persze)
Naná, hogy kéne! :-)
én már vettem :)
a tescoban egy hot wheels formájában.
de nem elégedek meg azzal!!
Arról van infó hogy mennyibe fog kerülni? A Mustang és a Challanger is vicc összegbe kerül ottkint, ahhoz képest, mint amennyiért itthon árulják őket.
Akarom mondani Challenger :)
Egy jól felszerelt Suzuki Swift áráért biztos hozzádvágnának egyet.
Kár, hogy mire hazakerülne pár fostalicska árát még rá kéne költeni.
gyönyörû... remélem hamarosan jön az új Chevelle is
kint kb 22-25 ezer euro az ára
dollárban most mennyi lehet? ugy is romlik még a dolcsi most kéne venni egyet vagy ha lennék rá többen akkor többet 5 nél már jelentős kedvezmények érhetők el. igy csinálják más országokban is.
Nemszeretem ezt a retrómániát, de el kell ismerni, ez nagyon penge lett. :)
Én úgy tudom hogy az alapára olyan 4.5-5 millió Forintnak megfelelő dollár lesz...
Én tuti összeszedek rá pénzt...
Transformersből beleszerelmesedtem:):)
Én úgy tudom hogy az alapára olyan 4.5-5 millió Forintnak megfelelő dollár lesz...
Én tuti összeszedek rá pénzt...
Transformersből beleszerelmesedtem:):)
Én olyat akarok mint a filmbe volt:D...Már motorba megvan a Bumblebee-m:D
Egy aranyszínű Honda Hornet 2007es;)
Camaro 407,a számbol vetted ki a szót!
EZ NEM AUTÓ EZ MŰALKOTÁS ,VALAMI HIHETETLENÜL SZÉP.mÁR MOST ELKEZDEK GYÜJTENI
miket kell tennem h ide Magyarországra kerüljön ha megvettem?
és kb mennyibe kerülhet?
Fél karomat oda adnám érte!
Hát srácok ennél jobb kocsit nem tervezhettek volna. Ennél jobb alakot nem is találhattak volna neki meg hát a fogyasztása hát azt hittem hátast dobok milyen kevés. Isteni a hangja meg a blokk amit terveztek neki az nem semmi. A beltér gyönyörű ennél szebb formát nem is találhattak volna bele."Azért kiváncsi leszek az árára" :D
Okés most néztem meg az árát 7.500.000 ft lessz :D
és melyik lesz a 7.5 milka?
a 6.2-es, vagy a kistesó? :)
Üdv, Cs.
Szevasz
A 6.2 Literes lesz 7.5 millió
Hello
Császtok most menyi lesz a 6.2l változat ára(nekem 7millára jött ki igaz ez :o_O)
Ha tényleg anyi nekem kell egy ilyen!!!! :)
SZÉGYEN DE ITTHON ENNYI LÓVÉÉRT SZART SEM KAPSZ.MA OLVASTAM VEGYÜNK VÁLSÁGAUTÓT 300EZERÉRT LADA NIVÁT VAGY MÉG SZARABBAKAT....
rosz helyen nézitek az árakat és a camarot
én más hol nézem nem itt
és 4.milla:D szoval ott olcsobb
Hello Speed! Légyszi üzend meg, hogy Te hol nézted 4 milláért a camarót? Üdv
Hello Mindenki! Tud valaki segíteni - a honlap gazdáját is kérdezem - hogy az új camaro-t hol tudom kedvezőbb áron beszerezni Amerikában? Speed szerint (kérdésemre még nem válaszolt) 4 milláért lehetséges? Hihetetlennek tűnik. Üdv: Fairplayer
Köszönjük Zola!
most már 5milla
de amúgy
google:camaro build. és ott az elsőre rá mész kiválasztod a camarót és feltuningolod és kiírja az árát:)és képet is mutat és körbe tod nézni a kocsit
Én is láttam 23.000 Dollár. volt kiírva!!!! de van 50.ezerért. is. Német használtauton után tucc nézni! A SZERELMEM ez a kocsi!!!
A Totalcar-ban kellene teszteltetni, kíváncsi vagyok hogy húznák le az AUTÓt :)
Üdv! Nagyon kellett már egy ilyen kocsi a piacra! Nincs elnőiesitve mint a ma kapható sportkocsik többsége. Egyszerre gömbölyded és mégis oly éles és szögletes mint egy borotva. Egyszóval-gyönyörű! Az SS változat 0.2 másodperccel hamarabb van százon mint a Corvette C6. Nagyot alkotott a GM az biztos! A magyar autós szaksajtó persze biztosan jól lehúzza majd,hogy ilyen meg olyan a beltere vagy nem bírja olyan jól a magyar utakat mint a Porsche vagy a BMW. Csak érdemes megnézni mennyibe kerülnek a hasonló teljesítményű európai ''versenytársak'' S csak halkan jegyzem meg,hogy a GM nagyot lépett előre az elmúlt 2-3 évben az európai igényekhez alkalmazkodván s így szerintem sikerült egy tökéletes ár-teljesítmény-érték-használhatósag egyensúlyt létrehozni. Egy a lényeg ez egy szuper jo kocsi,s legalább van stílusa egyénisége nem úgy mint a mindenkinek tetszeni akaró már-már klónozott kinézetű európai méregdrága sportkocsiknak! Szerintem ez a Camaro minden eddigi Camaro közül a legjobb!!