Den Bosch, 2016
Nem ígérem, hogy minden hétre szállítok egy találkozót, de most úgy alakult, hogy rövid időn belül kettőt is sikerült elkapni, sőt, ezúttal Oldsman is csatlakozott.
A találkozó helyszíne ’s-Hertogenbosch, Caffé Treurenburg. A 17:00-ás kezdés előtt bő fél órával érkeztünk, a parkolóban ácsorgó lila pickup, egy busz, meg az éppen záró kávéház nem sok jót sejtetett. Azonban 17:18-tól sorban érkeztek a jobbnál-jobb vasak, és ez így is maradt kb. este nyolcig.
Kitáblázva itt sem volt semmi, viszont az érkezőket szinte egyesével irányították a rendezvény önkéntesei a megfelelő parkolóhelyre. Ugyancsak önkéntesek fotóznak, készítik a plakátokat, vagy a weboldalt, erre mondjuk kereshetnének egy szakembert !monokli.
Több szem többet lát, így elégedetten nyugtáztuk, hogy itt sem tökéletesek az autók, a helyi szabályzás miatt felkerült extra lámpák pedig kiábrándítóak. A gázüzemről nem is szólva, minden gázos. Azért gondolom, nem kell mondanom, tudtunk volna választani.
A piros ’65-ös Pontiac impozáns látványt nyújtott, nagyon szép volt a barna Lincoln Mark III és a ’78-as sedan, illetve a minden sallangot nélkülöző egyes Camaro, amit a múltkor csak 10 másodpercre láttam. A Mercury ritka darab errefelé is, a szekérkerék ellenére öröm volt látni az igényesen felújított coupe-t. Szép számban jelentek meg az 50-es évek autói, pickupok különböző állapotban, és muscle carok is. Kocka Caprice helyett itt a kocka Impala a menő, de azért volt mindkettőből. Ízelítőt kaptunk a holland és a belga forgalomba helyezés bonyodalmaiból, és már majdnem volt egy burnout is.
Hozzászólások
és akkor a 600 lóerős vettét nem is említetted, ami 900Nm-t ad le a hátsó keréken egy 350SBC-vel
!fikakommandó