Lehet, hogy nem minden változatban a legpraktikusabbak, de kétségkívül a legkarakteresebbek közé tartoznak a különleges hátsó szélvédős autók. A Barracudán kívül a split window Corvette, a boattail Riviera, de még az „akváriumos” Caprice kupé is ide tartozik nálam.
A Valiant alapjaira épülő első generáció még nem az izomautózás jegyében fogant. A Mustanggal versengő fastback hatalmas, 1,3 m²-es hátsó szélvédőjével tűnt ki a sorból. A szememnek a legkedvesebb az 1966-os modell, az előzőeknél kevésbé esetlen orral és átszabott műszerfallal.
Most itt lenne a lehetőség egy Formula S felszereltségű restaurált példány megszerzésére. A csomag erősebb futóművet, fordulatszámmérőt, első tárcsafékeket és a 235 lóerős 273-as Commando V8-ast tartalmazta. Választható volt az automata vagy kézi váltó. A Formula S vevők választása gyakrabban esett a kézire, ebbe az autóba is az került.
39.000 dolláros kiinduló árával (reserve not met) nem az olcsó kategóriába tartozik:
http://www.ebay.com/itm/261836824658
Hozzászólások
Szerintem ez a valaha készült legrondább amerikai autók dobogósa.
Nekem nulla jampifaktort jelent. Egyszerűen nyomi.
Nekem meg pont nagy kedvencem, menőn nyomi. :)